5 جاذبه گردشگری در میامی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

میامی یکی از لذت بخش ترین جاهای دیدنی برای روز های تعطیل در ایالات متحده است. این شهر دارای ترکیب منحصر به فرد و زیبایی از یک بهشت آرام، ساحلی پر تلاطم و جاذبه های شهری است.

در واقع وقتی لیست زیر را که گردشگران زیادی آن را تجلی خاطر خود میدانند را میبینید نمی توانید آن مکان ها را فراموش کنید!

این لیست یک کمک کوچک برای کسانی است که دوست دارند به این شهر جادویی در آینده سفر کنند.

1 – گذراندن وقت در ساحل جنوبی

5 جاذبه گردشگری در میامی

بی شک این یک تصویر واقعی از میامی است. این مکان خاص شبیه افسانه هاست ولی واقعیت دارد.

ترکیبی از شن و ماسه های درخشان و آب زلال و عطر بین المللی ساحل خاصی را ایجاد کرده که نظر هر گردشگری را به خود جلب میکند.

2 – گردش و خرید در پاساژ جاده لینکولن

5 جاذبه گردشگری در میامی

شاید ارزش این ناحیه با منطقه های دیگر همچون نیویورک و شیکاگو یکسان نباشد ولی وجود پاساژ جاده لینکولن یک رقیب جدی برای آنها محسوب میشود که بیشترین جذابیت در خرید کردن را دارد.

در خیابان پنجم جنوبی وجود فروشگاه های زنجیره ای، رستوران ها، کافه ها و سالن های مختلف در کنار جاده پوشیده شده از درختان پالم و در نزدیک دریا لحظات شگفت انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. قطعا منطقه لینکولن یک منطقه مجلل است ولی در واقع شما برای لذت بردن از آن نیاز به فقط خرید کردن ندارید. شبیه خیابان پنجم نیویورک جاذبه های دیگری نیز دارد.

3 – کی بیسکین را از دست ندهید

5 جاذبه گردشگری در میامی

مثل بسیاری از شهرهای دیگر جاهای دیدنی میامی نیز بیرون از شهر واقع شده اند. کی بیسکین یکی از بهترین محله های مسکونی میامی بحساب می آید. وجود آپارتمان های مجلل همچون نقطه های زرین در این محله مسکونی را میتوان به عنوان دلیلی برای سفر یک گردشگر به این ناحیه عنوان کرد.

ولی چیزهای بسیار زیاد دیگری نیز برای گردشگر وجود دارد. پارک کرندان در کنار ساحل و وجود قایق های پارویی اجاره ای همگی به شگفتی های این منطقه از جنوب فلوریدا می افزایند. همچنین قدم زدن در کنار ساحل نیز هرگز گردشگران از دست نمیدهند.

4 – از هاوانای کوچک نیز دیدن کنید

5 جاذبه گردشگری در میامی

سفر شما به میامی تکمیل نخواهد شد مگر اینکه از همزاد کوبا در این شهر نیز دیدن کنید. بعد از یک دهه ارزشمند شهروندان کوبایی گرفتار یک رژیم ستمگر در کشور خود شدند که باعث مهاجرت بسیاری از آنها به این شهر شد. این محله یکی از معتبرترین مراکز هنرهای خارجی در آمریکاست که شما خواهید یافت.

با نگاه به سبک کوبایی در خانه ها همچون قسمت بازی برای کودکان در جلوی خانه و صندلی های راحتی و همچنین مصرف سیگارهای معروف کوبایی توسط ساکنین آن همگی به شگفتی این محله افزوده است. حتما شما میخواهید که غذا و کوکتل معروف آنها را در رستوران معروف کوبایی تجربه کنید.

5 – به کلوپ برید

5 جاذبه گردشگری در میامی

 حتی اگر به کلوپ رفتن را دوست ندارید حتما به کلوپ های شبانه میامی یک سر بزنید. نبض شهر بیشتر با غروب آفتاب شروع به کار میکند و وجود مکان های مختلفی که زیبایی چندین برابر در شب دارند شما را به سمت خود خواهند کشاند. به هر حال صحنه های بی نظیری وجود دارد که به یک بار امتحان کردن می ارزند!

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید