۵ مقصد گردشگری اروپا که باید در زمستان از آنها دیدن کنید

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

مقصد گردشگری اروپا

یک پیشنهاد : اروپا را در زمستان از مقصد گردشگری خود خارج نکنید. در حالیکه جمعیت سر به پیست های اسکی و یا جزایر گرمسیری میگذارند، گردشگران در اروپا شاهد موزه های باورنکردنی، سایت های باستان شناسی و خیابان های سنگ فرش شده خواهند بود. مقصد گردشگری اروپا همیشه یکی از انتخاب های مسافران در تمام فصول است. چنانچه شما دنبال هتل های با نرخ پایین تر، آسمانی آفتابی و یا مناظر ناب زمستانی هستید قطعا در میان این اماکن زیبای زمستانی پیدا خواهید کرد.

1 – آمستردام، هلند

آمستردام

برای مسافرانی که چندان حساسیتی نسبت به زمستان ندارند آمستردام یکی از بهترین انتخاب های آنها برای مقصد گردشگری اروپا خواهد بود. پیاده روی در مرکز شهر یک شروع خوبی برای سفر شما خواهد بود و یا گشت با قایق اجاره ای از میان کانال هایی که بر روی رودخانه ساخته شده اند جایی که مجسمه ها و چراغ های زیبا برای جشنواره چراغ آمستردام در دسامبر و ژانویه نصب و راه اندازی شده اند.

اسکیت روی یخ یکی دیگر از تفریحات مورد علاقه در اینجاست که مکان های متعددی برای این بازی وجود دارد گرچه در بعضی از ماه ها میتوان روی رودخانه یخ زده نیز این کار را انجام داد.

2 – سیسیل، ایتالیا

سیسیل

در حالیکه خارج از فصل سیسیل به اندازه کافی گرم نشده است زمان خوبی برای گشت و گذار در آن است. در این فصل شما باید پیاده روی خود را از تائورمینا شروع کرده تا به شهر کوچکی از کستل مولا توسط مسیر باستانی برسید که منظره های زیبایی همچون کوه اتنا، قلعه ساراسن و مسیری زیبا را خواهید دید. یا یک روز را برای قدم زدن بر روی خیابان های باریک سنگ فرش شده شهر قدیمی سایراکوز بگذرانید که به لطف گردشگران در فصب تابستان همیشه این مسیر ها شلوغ و مسدود است ولی در ماه های ژانویه و فبریه بهترین زمان برای لذت بردن از آن است. تئاتر یونان در تائورمینا نیز میتواند گزینه دیگری باشد، جایی که مسافران زمستانی میتوانند آن را به راحتی تماشا کنند بدور از سیل جمعیتی که در تابستان مقصد گردشگری اروپا را انتخاب میکنند.

3 – قبرس

قبرس

با وجود 340 روز آفتابی در سال و زمستانی با هوای خوب قبرس را یک مکان عالی برای ریکاوری کردن آماده کرده است. تعداد گردشگران از ماه می تا سپتامبر حدود ۵ یا ۶ برابر ماه های دیگر سال است که این به معنی تخفیف زیاد هتل های ساحلی در نزدیک شدن به ماه های ژانویه و فبریه است. در هر صورت این فضا موقعیتی را فراهم میکند که بتوانید به راحتی به جاهای دیدنی و باور نکردنی نظیر سایت های باستانی مثل گرکو-رومن از شهر کوریون و شهر ثبت شده در یونسکو به نام پافوس. همچنین فرصت خوبی برای برای پیاده روی، دوچرخه سواری و یا اسکی در تپه های ترودوس که بلندترین آن قله الیمپوس است خواهد بود.

4 – بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا

گردشگرانی که به دنبال یک شهر بزرگ اروپایی با فعالیت هنری عظیم هستند اما میخواهند به دور از آسمان خاکستری لندن باشند قطعا انتخاب آنها بارسلونا خواهد بود. هوای بارسلونا سرد خواهد بود ولی آسمان آبی و تمیز پیشنهاد خوبی برای قدم زدن در آرامش بدور از خیابان های شلوغ میدهد که شما را میتواند به بازارهای فضای باز برساند. همچنین موزه ها و گالری های بارسلونا گام های شما را با وجود جمعیت کم به سمت خود خواهند کشاند.

5 – ایسلند

ایسلند

با پذیرفتن هوای سرد و برفی در ایسلند یک تجربه بی نظیری در این فصل بدست خواهید آورد که در طول سال هرگز آن را نخواهید دید. اولا در زمستان بهترین فرصت برای تماشای شفق شمالی و شب های فوق العاده تاریک است. ثانیا جریان آب جاری از طریق غارهای یخ زده این صحنه را بوجود می آورد که گویا غارها از کریستال ساخته شده اند. غارهای یخی همیشه مقصد اصلی بازدیدکننده ها هستند. همچنین قیمت پروازها و هتل ها به شدت در این فصل پایین می آید که به علت کاهش گردشگران است. اگر شما در حین سال نو در ایسلند بودید حتما از آتش بازی در پایتخت آن تماشا کنید تا لذت سفر به سرزمین رویایی ایسلند برای شما چندین برابر شود.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید