بنر هدر

جاذبه های گردشگری شهر سنگاپور

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

شهر سنگاپور با ترکیبی از فرهنگ آسیایی و اروپایی یکی از بهترین شهرهای جهان است. به عنوان یک مستعمره تجاری بریتانیا در سال 1819 پایه گذاری شد. سنگاپور بعد از استقلال به یکی از بهترین و موفق ترین شهرهای جهان تبدیل شد و دارای یکی از شلوغ ترین بنادر جهان است. ساختمان های پیشرفته در کنار خیابان های چند صد ساله جلوه ویژه ای به این شهر داده است. در نگاه کلی به جاذبه های گردشگری سنگاپور لیست زیر را تهیه کرده ایم.

10 – تفرجگاه ساحلی خلیج شنهای

تفرجگاه ساحلی خلیج شنهای

اگر گردشگران هزینه کافی برای سفر را داشته باشند از بازدید تفریگاه شنهای لذت خواهند برد. سازه ای که با هزینه 5.7 میلیارد دلاری ساخته شده است و در سال 2010 به عنوان گرانترین سازه جهان بازگشایی شد.

9 – پرنده سنگاپوری

پرنده سنگاپوری

پرنده سنگاپوری با ارتفاع 165 متری یک چرخ و فلک غول پیکری است که فقط یک بار باید از بالای آن خیره شدن به پایین را تجربه کنید.

8 – معبد بودایی دندان عتیقه

معبد بودایی دندان عتیقه

چینی ها معابد زیادی برای خدایان و بودا ساخته اند اما معبد دندان عتیقه یکی از غیر معمول ترین و عجیب ترین آنها است.

7 – شب سافاری یا صفری

شب سافاری

گردشگرانی که از شب ها لذت میبرند و از کلوپ ها خسته شده اند نایت سافاری میتواند یک انتخاب خوب باشد جایی که حیوانات نمایش اجرا میکنند.

6 – باغ های بوتانیک سنگاپور

باغ های بوتانیک سنگاپور

بازدید از این مکان برای گردشگران با هزینه بسیار کمی صورت خواهد گرفت و این مورد رضایت بازدیدکنندگان است. تنها جایی که مقدار کمی برای بازدید پرداخت خواهید کرد باغ ارکیده است.

5 – باغ های خلیج

باغ های خلیج

این باغ ها در یک دهه گذشته در مرکز سنگاپور گسترش یافته است و به یکی از جاذبه های گردشگری سنگاپور تبدیل شده است.

4 – هتل رافلز

هتل رافلز

هتل رافلز با نمایی بی نظیر نشان گر چهره سنگاپور است.

3 – اسکله کلارک

اسکله کلارک

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور اسکله ای است که روی رودخانه سنگاپور ساخته شده است. این اسکله امروزه به محل شلوغی تبدیل شده است.

2 – استراحتگاه جهانی سنتوسا

استراحتگاه جهانی سنتوسا

سنتوسا در ساحل جنوبی جزیره ای در سنگاپور واقع شده است و یکی از مقاصد گردشگری برای خود مردم این کشور است.

1 – جاده اورچارد

جاده اورچارد

اصلی ترین خیابان سنگاپور که مرکز هتل ها، رستوران ها، کلوپ ها و پاساژ های زیادی است اورچارد نام دارد. نام اورچارد به این دلیل روی این خیابان گذاشته شده است که این خیابان را بعد از از بین بردن باغ های میوه به جای آنها ساخته اند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید