جاذبه های گردشگری اسلوونی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

کشور اسلوونی با موقعیت خیره کننده و با محیطی خوش منظره در قلب اروپا واقع شده است. این منطقه توسط رشته کوه آلپ شرقی، دریای آدریاتیک، بالکان ها، ایتالیا، کرواسی و لهستان احاطه شده است که باعث شده از بعضی مناطق اروپا قابل دسترس باشد. یک برنامه سفر به اسلوونی فرصتی است تا با تنوع مقاصد گردشگری از جمله شهر های پر جنب و جوش، روستاهای جذاب، کوه های پوشیده از برف و سواحل خیره کننده آشنا شوید. در قدم بعدی شما را به دیدن بهترین جاذبه های گردشگری اسلوونی دعوت میکنیم تا در برنامه سفر بعدی خود آنها را از دست ندهید.

10 – ماریبور

جاذبه های گردشگری اسلوونی

ماریبور یکی از شهرهای بزرگ اسلوونی است. این شهر در نزدیکی مرز اتریش واقع شده است. ماریبور به خاطر رشد صنعت نوشیدنی معروف شده است.

9 – کوپر

جاذبه های گردشگری اسلوونی

این شهر به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای ساحلی اسلوونی شناخته میشود که در زیرساخت های این کشور نقش مهمی دارد. امروزه کوپر به عنوان شهری شناخته میشود که دیدن چندباره آن نیز از جذابیت آن نمی کاهد!

8 – کرانجسکا گورا

جاذبه های گردشگری اسلوونی

گورا در شمال غرب کشور اسلوونی واقع شده که به عنوان محل ورزش های زمستانی معروف شده است. در زمستان این شهر میزبان ورزشکاران زمستانی است.

7 – سلجه

جاذبه های گردشگری اسلوونی

سلجه یکی از قدیمی ترین شهرهای اسلوونی است که در کنار رودخانه ساوینجا واقع شده است. بزرگترین جاذبه گردشگری شهر قلعه عظیم آن است که در قرن چهاردهم ساخته شده است.

6 – پتو

جاذبه های گردشگری اسلوونی

در کنار رودخانه دراوا در شهر پتو مکان زیبایی در شرق اسلوونی وجود دارد که با مجموعه ای از معماری های تاریخی جمع شده است. پتو یکی از قدیمی ترین شهرهای این منطقه است.

5 – پیران

جاذبه های گردشگری اسلوونی

در جنوب غربی اسلوونی و در کنار ساحل دریای آدریاتیک منطقه ای است که به آن پیران میگویند. مکانی که ما را به یاد ایتالیا می اندازد و در واقع نشان گر قسمتی از امپراطوری ونتیان برای مدت بیش از 5 سال است.

4 – پستجنا

جاذبه های گردشگری اسلوونی

پستجنا شهر کوچکی در جنوب غربی اسلوونی است ولی یکی از مقاصد پر بازدید برای گردشگرانی است که میخواهند جاذبه های طبیعی را ببینند.

3 – پارک ملی تریگلاو

جاذبه های گردشگری اسلوونی

اگر میخواهید از خانه و فضای شهری خارج شوید و به جستجو در طبیعت اسلوونی بروید پارک ملی تریگلاو بهترین انتخاب شما خواهد بود. برای تماشای طبیعت زیبا شما میتوانید در کنار کوه تریگلاو کوه نوردی کنید.

2 – دریاچه بلد

جاذبه های گردشگری اسلوونی

گذرگاه رسیدن به پارک ملی تریگلاو عبور از دریاچه بلد است. منظره آبی زیبایی که توسط کوه های آلپ احاطه شده است. سوار کاری در کنار این دریاچه یکی از لذت بخش ترین کارها برای گردشگران است.

1 – لیوبلیانا

جاذبه های گردشگری اسلوونی

یکی از بهترین جاهای دیدنی اسلوونی پایتخت آن کشور است گرچه لیوبلیانا نسبت به پایتخت های دیگر اروپایی شهر کوچکی محسوب میشود ولی دیدنی های بی نظیر آن به دیگر شهرها برابری میکند. وجود موزه های بی نظیر و معماری های قدیمی همگی به زیبایی شهر افزوده اند.

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «جاذبه های گردشگری اسلوونی»

دیدگاه خود را بنویسید