5 ساحل برتر دنیا

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

1 > ساحل ماتیرا، بورا بورا، پلینزی فرانسه

نام پلینزی یاد‌آور تابش خورشید بی‌انتها، ماسه‌‌‌هایی به نرمی پوست کودکان و آب‌های بی‌نهایت فیروزه‌ای است و بورا بورا یکی از جزایر جادویی است که در کنار یکدیگر پلی‌نزی فرانسه را در جنوب اقیانوس آرام درست کرده‌اند. پس از طی کردن ۲۹ کیلومتر، به زمینی کوچک و شاداب می‌رسید که در آن مردابی حفاظت شده و پوشیده از شن‌های سفید وجود دارد که بهترین نقطه ی آن، سواحل ماتیرا است. استراحت‌گاه‌های لوکس، آسمان آفتابی، آب‌ گرم و مردم محلی خونگرم باعث شده است که به بورا بورا لقب «ساحل رمانتیک» را بدهند و آن را با نام «نیروانای زمین» بشناسند.

بورا بورا دقیقا همان چیزی است که شما دوست دارید در اقیانوس آرام جنوبی به آن دست پیدا کنید. تالاب آبی، آب

5 ساحل برتر دنیا

2> ساحل  کارِکار، اوکلند، نیوزیلند

از ساحل کارِکار نیوزیلند تنها ۳۲ کیلومتر تا اوکلند فاصله است، اما این ساحل پر از شگفتی های طبیعی است . شما می توانید به پیاده روی بر روی صخره های آتشفشانی پارک حفاظت شده ی Waitakere Ranges بپردازید.

5 ساحل برتر دنیا

3> کیپ تاون، آفریقای جنوبی

فرقی نمی کند که شما به دنبال این هستید که در کنار ساحل، بر روی یک پتو دراز بکشید و استراحت کنید یا اینکه بخواهید شن بازی کنید، کیپ تاون برای همه ی این ها جا دارد. شلوغ ترین ساحل، که پر از سنگ ها و فرمیشن های طبیعی است، Clifton Third  می باشد.

5 ساحل برتر دنیا

4> ساحل تمائی، موئورئا، تاهیتی

یکی از نقاط بسیار زیبا در مجموعه جزایر زیبای تاهیتی،سواحل Moorea و Temae می باشد که از ویژگی های آن می توان به شن های سفید ، درختان نخل، صخره ها، و آب زلال مناسب برای غواصی و اسنورکلینگ اشاره کرد

5 ساحل برتر دنیا

5> ساحل الیا، میکونوس، یونان

برای دور شدن از سواحل شلوغ در جزیره میکونوس و در عوض رفتن به ساحلی با شن های طلایی، شما م یتوانید با اتوبوس محلی از شهر به الیا برسید. شما می توانید در رستوران های اطراف ساحل به نوشیدنی کوکتل و میل کردن غذای خود مشغول باشید و امواج آرام و زیبای دریای اژه را نظاره گر باشید.

5 ساحل برتر دنیا

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید