برترین هتل های تکنولوژیک جهان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

هتل با تکنولوژی ‌های تک (high-tech) در دنیا ، به دنبال تجربه یک سفر منحصربه‌فرد هستید؟ اقامت در یک هتل با تکنولوژی‌های پیشرفته یک راه خوب برای دسترسی به این سفر منحصربه‌فرد است. اینکه به وجود ربات‌های هوشمند فکر کنید یا به استفاده از گلف مجازی، دلیل خوبی است که 14 هتل برتر دنیا با تکنولوژی‌های پیشرفته را ‌به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید!

به دنبال تجربه یک سفر منحصربه‌فرد هستید؟ اقامت در یک هتل با تکنولوژی‌های پیشرفته یک راه خوب برای دسترسی به این سفر منحصربه‌فرد است. اینکه به وجود ربات‌های هوشمند فکر کنید یا به استفاده از گلف مجازی، دلیل خوبی است که 14 هتل برتر دنیا با تکنولوژی‌های پیشرفته را ‌به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید!

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

کالیفرنیا: هتل Aloft Cupertino

هتل Aloft Cupertino دارای یک ربات هوشمند است که حوله‌های شما را تا کنار استخر حمل می‌کند. این ربات که باتلر (Botlr) نام دارد می‌تواند تنقلات و تجهیزات مختلفی را به اتاق شما برساند. از طرفی این ربات به کمک هوش مصنوعی خود می‌تواند با شما تماس بگیرد و در مورد کالای مورد نظر به شما خبر دهد. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و زیبا هستند و از تلویزیون اپل در آنها استفاده شده است. قیمت اتاق این هتل از 130 دلار شروع می‌شود.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

نیویورک: هتل یوتل (Yotel)

هتل یوتل یک ربات دارد که با عنوان یوبوت (Yobot) شناخته می‌شود، که به راحتی می‌تواند توشه شما را در یکی از 150 مخزن خود نگه دارد. برای پس گرفتن این توشه، یک شماره رمز ساده به آن می‌دهید و کالا را دریافت می‌کنید. سایر تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده شده در هتل یوتل عبارت‌اند از: توانایی چک کردن در یک کیوسک خاص و همچنین تخت‌های موتوردار که فضای بیشتری را فراهم می‌آورند. قیمت اتاق این هتل از 135 دلار در هر شب شروع می‌شود

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

سیاتل: هتل 1000

این هتل لوکس دارای یک برنامه گلف مجازی است که به شما امکان شرکت در 50 مسابقه برتر گلف در دنیا را می‌دهد. دو جایگاه بازی گلف در این هتل وجود دارد. مهمانان به سادگی در چمنزار ایستاده و توپ را به سوی صفحه نمایش مجازی می‌فرستند. در این سیستم پیشرفته یک سیستم ردیابی مادون قرمز و بیش از 680 سنسور وجود دارد که امکان کنترل سرعت، چرخش و مسیر توپ را فراهم می‌کند و حس واقعی تجربه گلف را به مهمانان می‌دهد. در این بخش حسگرهای حساس به دمای بدن وجود دارد و از این طریق مانع از ورود مهماندارها به اتاق‌ها می‌شوند. همه اتاق‌های هتل 1000 به تنظیمات کنترل هوشمند دمای محیطی مجهز هستند که با گذر زمان به دمای مطلوب برسند. قیمت اتاق این هتل از 250 دلار در هر شب شروع می‌شود.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

آمستردام: هتل CityHub

هتل CityHub به عنوان یک خوابگاه پیشرفته شناخته می‌شود که یک مکان امن و راحت را برای خواب مهمانان فراهم می‌کند. اتاق‌های این هتل مجهز به وای فای هستند و از یک سیستم هوشمند صوتی و تصویری بهره می‌برد. نورپردازی و رنگ این اتاق‌ها با توجه به خلق‌وخوی مهمانان تغییر می‌کند. این اتاق‌ها دارای یک پنجره هستند و مطمئناً چیزی شما را خجالت‌زده نمی‌کند؛ در ضمن می‌توانید از پرده برای حفظ حریم خصوصی خود استفاده کنید. مهمانان در هتل CityHub دارای یک دستبند دیجیتالی هستند که به آنها امکان باز کردن درب را می‌دهد و باید از حمام‌های عمومی استفاده کنند. هزینه اقامت هر شب در این هتل بین 40 تا 60 دلار است که در فصول سال تغییر می‌کند.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

سنگاپور: هتل W سنگاپور

این هتل در Sentosa Cove قرار دارد و دارای یک استخر شنا در فضای باز است که از بلندگو در زیر آب استفاده شده است و می‌توانید همزمان با شنا به موسیقی گوش دهید. در این هتل می‌توانید یک اتاق خصوصی به همراه یک استخر در اختیار داشته باشید. در اتاق‌های این هتل از نورپردازی LED استفاده شده است که با توجه به خلق‌وخوی افراد تغییر می‌کند. هزینه اقامت در این هتل 273 دلار به ازای هر شب است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

ژاپن: هتل عجیب‌وغریب (Weird)

این هتل در جنوب غربی شهر ساسیبو واقع شده است و دلیل این نام‌گذاری به استفاده از روبات در همه هتل برمی‌گردد. درواقع کوچکترین فعالیت‌های این هتل به کمک ربات‌ها انجام می‌شوند. یک ربات دایناسوری انگلیسی زبان و یک ربات ژاپنی زبان در قسمت ورودی این هتل قرار دارند و وظیفه پذیرش مهمانان را برعهده دارند. عروسک‌های مدرن رباتیک نیز در اتاق‌های هتل قرار دارند و به مهمانان در مورد استفاده از هتل کمک می‌کنند. هزینه اقامت در این هتل 350 دلار به ازای هر شب است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

لهستان: هتل Blow Up Hall 5050

این هتل مهمانان را پذیرش نمی‌کند، درواقع مهمانان را پیدا می‌کند، به اتاق هتل می‌فرستد و رمز باز کردن درب اتاق را به گوشی‌های آیفونی که هتل در اختیار آنها قرار می‌دهد می‌فرستد. از این هتل به محل هنرهای تعاملی نیز یاد می‌شود که به دلیل بسیاری از امکانات هنری دیجیتال استفاده شده در آن است. هزینه اقامت در این هتل 103 دلار است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

ایالت کنتیکت: هتل J House Greenwich

اتاق‌های این هتل لوکس مجهز به یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین توالت‌ها تحت عنوان TOTO Neorest هستند که امکان گرمایش الکتریکی سطح آن را دارند و می‌توانند هوا را تهویه کنند. همچنین در اتاق‌های این هتل از دو تلویزیون 55 اینچی استفاده می‌شود که یکی در اتاق و دیگری در حمام قرار دارد. در هر کدام از اتاق‌ها یک آی پد قرار داده شده است که امکان کنترل دما، روشنایی اتاق و خدمات اتاق را به شما می‌دهد. هزینه هر اتاق این هتل 193 دلار است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

نیویورک: CitizenM

این هتل دارای یک تبلت است که به شما اجازه می‌دهد تا هر روز صبح به کنترل تلویزیون، پرده پنجره، درجه حرارت، نورپردازی و زنگ هشدار صوتی بپردازید. در ضمن خدمات پذیرش و تسویه خودکار انجام می‌شود. هزینه اقامت در این هتل، شبی 160 دلار است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

لندن: هتل hub by Premier Inn Covent Garden Hotel

در این هتل، شما می‌توانید یک برنامه را دانلود کنید که به شما اجازه می‌دهد تا کنترل دمای اتاق، سرعت فن، روشنایی و تلویزیون را کنترل کنید. حتی به شما اجازه می‌دهد تا علامت “مزاحم نشوید” در درب را روشن کنید. اتاق‌ها نیز دارای مزایای دیگر مانند یک تلویزیون هوشمند 40 اینچ هستند و قیمت متوسط هر اتاق 82 دلار است.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

لاس وگاس: هتل Aria Resort and Casino

این هتل دارای اتاق‌های هوشمند است که می‌توانید کنترل پرده خودکار، پخش موسیقی، روشن کردن تلویزیون و تنظیم درجه حرارت با توجه به دلخواه را در اختیار داشته باشید. همچنین این اتاق‌ها دارای یک صفحه نمایش لمسی می‌باشند که به شما امکان کنترل عملکرد خودکار را می‌دهد و می‌توانید علامت “مزاحم نشوید” را در درب خود روشن کنید. همچنین مهمان‌ها می‌توانند از گوشی‌های هوشمند خود برای باز و بسته کردن درب اتاق استفاده کنند. هزینه این اتاق‌ها از 167 دلار آغاز می‌شود.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

آلمان: هتل Prizeotel

هتل Prizeotel در شهر هامبورگ قرار دارد و دارای اتاق‌های با لامپ‌های موزیکال است که موسیقی را از طریق بلوتوث دریافت می‌کند. همچنین می‌توانید به کمک این لامپ‌ها گوشی خود را شارژ کنید و به تماس‌هایتان پاسخ دهید. هر کدام از اتاق‌های این هتل مجهز به یک تلویزیون 32 اینچی است. در این هتل، کیوسک روزنامه‌های دیجیتال وجود دارد و مهمانان می‌توانند از وجود حمام‌های عالی بهره ببرند. هزینه اتاق‌های این هتل از 71 دلار شروع می‌شود.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

برلین: هتل NH

اگر از محل و کسب‌وکار خود دور شده‌اید، هتل NH می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این هتل‌ها که یکی در برلین، و همچنین شهرهای میلان و بارسلونا نیز قرار دارد، از یک تکنولوژی هولوگرافی پیشرفته بهره می‌برد که امکان برگزاری رادیوکنفرانس و کنفرانس‌های سه بعدی را به شما می‌دهد و می‌توانید کارهای خود را به نمایش بگذارید. فناوری اتاق هوشمند این هتل امکان کنفرانس تلفنی تا 250 نفر را می‌دهد. همچنین می‌توانید از گیتار و صفحه کلید در اتاق خود استفاده کنید و از وای فای رایگان بهره ببرید.

برترین هتل های تکنولوژیک جهان

ویرجینیا: هتل هیلتون

هتل هیلتون در منطقه مک لین ویرجینیا قرار دارد و از یک ربات نگهبان استفاده می‌کند که از مهمانان استقبال می‌کند. این ربات از هوش مصنوعی بهره می‌برد و ضمن قدردانی از مهمانان، توصیه‌هایی در مورد رستوران‌ها یا جاذبه‌های توریستی برای دیدار ارائه دهد. همچنین می‌توانید از گوشی هوشمند خود برای باز کردت درب اتاق استفاده کنید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید