بنر هدر

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

آیا قصد سفر به کانادا را دارید؟ شاید بهتر باشد قبل از سفر به این کشور اطلاعاتی در خصوص جاذبه های کبک سیتی جمع آوری کنید.ما با ارائه این مطلب دانسته های شما را درخصوص جاذبه های کبک سیتی افزایش خواهیم داد.

جاذبه های کبک سیتی ، کبک سیتی یکی از خیره کننده ترین و زیباترین شهرها است. تاریخ غنی آن، به این معنی است که برای توریستها، ساختمانهای باشکوه و فعالیتهای فراوانی وجود دارد. اما از مسیر همیشگی توریستها خارج شوید تا فرهنگ غنی و پر جنب و جوشی را کشف کنید که باعث می شود با اطمینان بگویید به جای کانادا، در فرانسه بوده اید.زیبایی و تاریخ کبک سیتی و برخی مکانهای محبوب و جالب را که به طور یکسان مورد علاقه افراد محلی و توریستها است درک کنید.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

رستوران Chez Temporel، ۲۵ Rue Couillard

 

رستوران Chez Temporel در بخش مسکونی خیابانی در قدیمی ترین و توریستی ترین بخش شهر، بین آپارتمان هایی با پرده های کرکره ای و ساختمانهای سنگفرش قرار داشته و از سال ۱۹۷۴ به سرو قهوه و ناهار و صبحانه های خوشمزه مشغول بوده است. برای صرف ناهار در محیطی آرام و با فراغت خاطر، غذای Croque Monsieur را که با نوشیدنی دلچسب محلی همراه است، در حال مشاهده افراد محلی در محل سکونت طبیعی خود میل کنید.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

هتل Auberge Le Vincent,، ۲۹۵ rue Saint-Vallier Est

 

این هتل مجلل زمانی یک فروشگاه چاپ روزنامه بود تا اینکه صاحب آن، Claude Langevin ملک متروک نزدیک را خرید و آن را تغییر داد. تغییر این ساختمان به یک هتل با ده اتاق با زیبایی هنری و طراحی های مجلل (مانند دوشهایی با دیوارهای شیشه ای و نمایی وسیع و دیوارهای فقط آجری) به چشم می آیند. هتل Auberge Le Vincent در کناره های منطقه احیاشده Saint-Rochقرار دارد که مکانی فرهنگی، زیبا و هنری است. خدمات این هتل عالی و بسیار شخصی هستند.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

رستوران La Cuisine, ، ۲۰۵ rue Saint-Vallier Est

 

این کافه همچون یک آشپزخانه دهه ۱۷ می باشد که با خاطرات قدیمی گوناگون و آمیزه ای از میزها و صندلی هایی با پوششی از Formica تکمیل گشته است. رستوران La Cuisine بشقابهای بزرگ غذا را که اغلب از انواع متنوعی همچون پای یا پیتزا هستند، همراه با سالاد سرو می کند. این رستوران در هنگام روز جمعیتی از کارمندان اداره و در هنگام شب جوانان را به خود جذب می کند (در این هنگام با وجود DJ هایی که به بازی کارت مشغول می شوند، رستوران بیشتر شبیه به کافه می شود).

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

اغذیه فروشی Le Clocher Penche، ۲۰۳ rue Saint-Joseph Est

 

Rue Saint-Joseph یکی از خیابانهای اصلی است که از میان Saint-Roch می گذرد و دارای انواع متنوعی رستورانها و کافه ها است. برای صرف یک غذای محلی عالی، ارگانیک و بسیار فرانسوی باید به اغذیه فروشی Le Clocher Penche بروید. در منو، نام نانواها، سازنده های پنیر و کشاورزان محلی را خواهید دید که غذاها را برای شما آماده کرده اند. خدمات عالی، دکور هنری و صمیمی و غذاهای شعف انگیزی در این مکان خواهید یافت.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

کافه La Barberie، ۳۱۰ rue St-Roch

 

این مکان محلی تولید نوشیدنی، انواع نوشیدنی های همیشه در حال تغییر را سرو می کند، هر نوشیدنی تا وقتی بشکه های حاوی نوشیدنی خالی شده سرو می شود و سپس با نوع دیگری جایگزین می شود. با پانزده دلار می توان هشت لیوان نوشیدنی داشت که برای شما و همراهانتان عالی است. در این مکان فقط نوشیدنی سرو شده و غذایی سرو نمی شود اما مشتریان می توانند غذای خود را همراه داشته و در ایوانهای بزرگ اوقاتی را بگذرانند.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

رستوران فست فود Chez Ashton، ۲۵ locations in the Quebec City area

 

اگر چه ممکن است Ashton’s (همانطور که افراد محلی آن را می نامند) شبیه به هریک از رستورانهای زنجیره ای فست فود باشد، اما غذای این رستوران به طور متمایزی مختص کبک بوده و فقط در کبک سیتی یافت می شود. در این مکان می توانید ساندویچهای گوشت دودی، هات داگها، برگرها و انواع مختلف poutine (نوعی غذا) را بیابید. این رستورانها در اواخر شب کار کرده و اکثر آنها ۲۴ ساعت باز هستند.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

فروشگاه اسباب بازی Benjo، ۵۵۰ Boulevard Charest Est

 

این فروشگاه اسباب بازی بی نظیر و بزرگ در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد و موفق به داشتن بیشترین انواع اسباب بازی ها در کانادا شد. این مکان محبوب کودکان که برای فروشگاههای اسباب بازی فروشی بزرگ کمک رسان است مملو از اسباب بازیهای تخیلی و آموزشی است. آخر هفته ها کودکان می توانند بر قطاری که از میان فروشگاه می گذرد سوار شوند و در قسمتهای مختلف به بازی های عملی بپردازند که شامل یک بخش شگفت انگیز مربوط به پوشیدن و طراحی لباس می باشد. همچنین یک کتابفروشی، بوتیک و یک مغازه بستنی فروشی در محوطه وجود دارد.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

کافه Bar Le Sacrilège، ۴۴۷ rue St-Jean

 

این کافه در همسایگی یکی از مکانهای محبوب محلی است. نوشیدنی، ارزان و محیط، دوستانه است و یک باغ آرام و پر برگ برای استراحت بعداز ظهر وجود دارد. مشتریان، غذاهای عالی و افراد طرفدار مد با هم می آمیزند، این مکان آخر هفته ها شلوغ تر است (زمانی که DJ ها حضور دارند و سایر سرگرمی ها انجام میشود).

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

رستوران و نوشیدنی فروشی Le Pape Georged، ۸ ½ rue Cul-de-sac

 

در مرکز توریستی ترین بخش از کبک سیتی، Quartier Petit Champlain، یک رستوران کوچک وجود دارد که از نظر توریست ها تاثیرناپذیر بوده و یک مکان محبوب همیشگی برای افراد محلی است. این رستوران انواع نوشیدنی عالی، پنیر و پیش غذا ها را سرو می کند و شب هنگام موسیقی زنده برپا می شود. مهمانان شامل، موسیقی دان های محلی موزیک سرناد همراه با آهنگهای سنتی و قومی فرانسوی، موسیقی Doors and Eric Clapton covers و افراد محبوب معاصر همچون جک جانسون می باشند.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

کافه Tutto Gelato، ۷۱۶ rue St Jean

 

با یک گردش کوتاه از میان استحکامات کبک سیتی قدیم مکانی عالی و لذت بخش را برای خوردن چیزی خوشمزه خواهید یافت: Tutto Gelato. در این مکان طعم های منحصر به فرد و جالب توجه gelato را مانند شکلات و pimento chilies، آووکادو، زعفران و شاه بلوط و انواع مختلف مزه های کلاسیک تر و دسرهای سوربت میوه ای را خواهید چشید. همچنین قهوه و دسرهای خوشمزه موجود می باشد.

جاذبه های دیدنی در کبک سیتی

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید