چگونگی سفر به ماکائو چین

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

نزدیکی ماکائو به هنک‌کنگ، باعث شده تا مردم بیشتر در سفر به ماکائو، مستعمره سابق پرتغال، تور‌های یک روزه را انتخاب کنند. تور‌های یک روزه به این معناست که سفری مهیج و دیدنی در میان میزاث فرهنگی پرتغالی‌ها خواهید داشت با این تفاوت که باید از تمامی زمان خود به خوبی استفاده کنید. برای اینکه بدانید در این تور یک روزه به مقصد ماکائو چه چیزهایی را از دست ندهید، این مقاله را بخوانید:

چگونگی سفر به ماکائو چین

1. صبح را به بازدید از جذابیت‌های پرتغالی ماکائو اختصاص دهید:

میدان اصلی ماکائو، لارگو دو سنادو (Largo do Senado)، گویی قطعه‌ای از مدیترانه است. خیابان‌های سنگ‌فرش شده و ساختمان‌های استعماری زیبا در اطراف این میدان، چندین برابر به جذابیت‌های آن افزوده است. ساختمان‌هایی که قبلا نماد قدرت پرتغال بود، به خوبی ظاهر خود را حفظ کرده‌اند، مثلا ساختمان مجلس سنا و قدیمی‌ترین کتابخانه غرب آسیا، در موقعیتی بی‌نظیر از یکدیگر قرار دارند. با اینکه هیچ کافه‌ای در این میدان وجود ندارد اما اولین اولویت مردم برای بازدید در صبح زود است.
در امتداد جاده‌ی بالایی میدان، خرابه‌های کلیسای باشکوه سائو پائول به چشم می‌خورد. این کلیسای جامع که نماد قدرت پرتغال در آسیا بود، در دهه 1800 با حادثه‌ای که در آشپزخانه آن رخ داد، مقداری از ساختمان در آتش سوخت اما هنوز هم شکوه و عظمت را می‌توان در آن مشاهده کرد

چگونگی سفر به ماکائو چین

2.ظهر را در مشهورترین و بهترین ساحل ماکائو سپری کنید: فرناندوس (Fernando\’s)

از سه جزیره تشکیل شده، ماکائو باید به کلکسیون جزایری که دارد، ببالد. یکی از بهترین سواحل آن که در جزیره‌ای دورتر به نام کلوآن قرار گرفته، ساحل هک سا (Hac Sa Beach) است که به معنای ساحل شن سیاه است. ساحل، حدود 4 کیلومتر طول دارد و تمامی امکانات تفریحی آبی، پیک‌نیک و اجاره وسایل اسکی روی آب در آن امکان‌پذیر است.
یکی دیگر از دلایل محبوب شدن این ساحل، شانس غذا خوردن در فرناندوس است. فرناندوس، یکی از بهترین مکان‌های خارج از پرتغال است که غذاهای پرتغالی را به بهترین شکل ممکن سرو می‌کند، دلیل آن هم استفاده از مواد غذایی خوب و دریایی است. پس غذا خوردن در فرناندوس را فراموش نکنید.

چگونگی سفر به ماکائو چین

3. عصر را به تماشای چراغ‌های روشن شهر مشغول شوید:

ماکائو، شهری زنده و در حال رشد با روند بی‌سابقه است که با استقبال گردشگران نیز روبرو شده است. فضای ماکائو در شب، تقریبا شبیه به لاس‌وگاس است به همین دلیل این شهر با پیشرفت زیادی در صنعت گردشگری روبرو شده است. این شهر به جا مانده از پرتغالی‌ها، در شب هم زیبایی‌های خود را حفظ کرده و به خوبی شما را می‌تواند سرگرم کند.

چگونگی سفر به ماکائو چین
.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید