جاهای دیدنی نیس فرانسه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

نیس (Nice) شهری بزرگ در فرانسه است که به خاطر چشم انداز زیبای سواحلش شهرت دارد و محبوب پیر و جوان است و هر کسی به نوبه خود از این شهر لذت می برد.

نیس از سال ۱۸۶۰ به خاک فرانسه اضافه شد و جمعیت آن رو به افزایش گذاشت، امروزه بیشتر این جمعیت در نوار ساحلی زندگی می کنند.

جاهای دیدنی نیس فرانسه

از دیدنی های نیس می توان به کولین دو شتو (قلعه تپه ای که چشم اندازی زیبا از نیس را ارائه می کند)، موزه هنرهای آسیایی از هند، چین و جنوب شرق آسیا، پارک ققنوس با باغ گل و گلخانه ی گیاهان استوایی و حیوانات گوناگون، موزہ شاگال، موزہ ماتیس که مجموعه ای از نقاشی ها، طراحی ها و مجسمه ها است، موزہ و سایت باستان شناسی سیمیه، موزه هنر مدرن و معاصر و موزہ هنرهای زیبای این شهر اشاره کرد.

جاهای دیدنی نیس فرانسه

یکی از نقاط تفریحی این شهر سواحل آن است، به علاوه سواحل دیگری نیز در نزدیکی آن وجود دارند که از آن ها نیز می توانید لذت ببرید مانند سواحل ویلوفرانش سور مرو کن.

جاهای دیدنی نیس فرانسه

روستای ایز نیز در نزدیکی نیس قرار دارد و باغ کاکتوس بسیار زیبایی دارد که حتما باید از آن دیدن کنید و همچنین می توانید در اطراف و داخل این روستا نیز به گردش و پیاده روی بروید و از معماری سنتی و مناظر آن لذت ببرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید