بنر هدر

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

سوچی شهری زیبا و ساحلی در حاشیه دریای سیاه است و همچون نگین انگشتری برای گردشگران روسیه درخشش خودش را دارد. نمی‌توان از جاذبه های توریستی این شهر به سادگی گذشت و شاید داشتن یک چک لیستی از همه مناطق دیدنی این شهر می‌تواند راهگشای خواسته هر گردشگری باشد.

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

موزه ها:

موزه استالین: اقامتگاه تابستانی استالین که امروزه به صورت موزه در اختیار گردشگران می‌باشد.

موزه ماشینهای مسابقه: کلکسیونی از ماشینهای افسانه‌ای مسابقه فرمول یک را در این کوزه خواهید دید.

موزه تاریخ سوچی: موزه ای که تاریخ مصور سوچی را برای علاقمندان به نمایش گذاشته است.

موزه اتومبیل: کلکسیونی باورنکردنی از انواع ماشینهای قدیمی و جدید که برای غلاقمندان به اتومبیل بهشتی جذاب خواهد بود.

موزه هنر: مجموعه دیدنی و جذاب از هنر هنرمندان منطقه است که البته نباید آن را با هرمیتاژ یا لوور بخواهیم مقایسه کنیم.

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

مکانهای مذهبی:

در این شهر کلیساها و مکانهای مذهبی قابل توجهی وجود دارد که هرکدام جذابیتهای خاص خودش را دارد و از میان آن‌ها می‌توان به صومعه زنان Troitse، معبد Svyatogo Vladimira و Svyato-Troitsky و کلیسای سنت مایکل اشاره کرد.

تفریحات:
شهر ساحلی سوچی به غیر از ساحل دریای سیاه مملو از تفریحات آبی، آکواریوم، باغ وحش، مراکز بازی، سینما، تونل هوا، انواع پارکهای آبی و صخره نوردی می باشد. پیشنهاد ما انتخاب به ترتیب بهترین گزینه هایی است که توسط گردشگران برای شما به اشتراک گذاشته شده است. بنابراین می‌توان به مجموعه های پارک سوچی، پارک Arboretum، مجموعه آبی Amfibius، چرخ و فلک سوچی، پارک آبی Mayak، پارک Skytown، دلفیناریوم Riviera، اقیانوسیریوم Secret of the Ocean، باغ وحش آبی، تونل هوای Volshebny Polet، تراریوم،کلوپ Yacht و چارتر سوچی برای ورزشهای آبی و کرایه قایق، تفریحات زیردریایی Calypso، کلوپ غواصی Laguna و Aquazone اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

خرید و فروشگاهها:

مراکز خرید و فروشگاههای زیادی در شهر سوچی آماده ارائه خدمات به سیل عظیم گردشگران منطقه می‌باشد که از آن میان می‌توان به بزرگ بازار Moremall، Mall city Plaza و Mandarin اشاره کرد.

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

رستورانها:

در شهر سوچی بالغ بر هزار رستوران با انواع غذاها و خدمات متنوع وجود دارد از غذای سنتی و بومی روسی، دریایی، ایتالیایی، ژاپنی، چینی، فست فود تا انواع کافه ها که تجربه‌ هر کدام از آن‌ها لذتی وصف ناشدنی را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما از میان این همه بر اساس نظر بسیاری از گردشگران جهانی پیشنهاداتی برای شما داریم.

جاذبه های گردشگری سوچی روسیه

رستوران Khmeli & Suneli و Belye Nochi برای غذاهای روسی و بومی
رستوران لوکس و گران Baran Rapan، رستوران Soho و Yapona برای غذاهای ژاپنی و سوشی
رستورانChyo? Kharcho! برای کبابهای قفقازی را به خاطر داشته باشید.
در نهایت پشنهاد می‌کنیم اگر فرصتی داشتید حتماً به ترمینال عبور و مرور دریایی شهر سوچی هم بروید و از ترافیک خاص آن و تجربه فرهنگ شهری و مغازه های معمولی و مردم عادی شهر هم لذت ببرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید