بنر هدر

بهترین استراحتگاه های فرانسه

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

معمولا فرانسه در نزدیکی و یا در بالای فهرست محبوب ترین کشورهای اروپایی برای مسافران قرار دارد. با وجود غذاهای باور نکردنی،  مکان های تاریخی، روستاهای جذاب، قلعه های با شکوه، آثار هنری چشمگیر، سواحل شگفت انگیز و حتی کوه های مهیج، چه کسی می تواند فرانسه را دوست نداشته باشد؟ همراه با اقامت در بهترین هتل های فرانسه شما می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین تعطیلات عمرتان را خواهید داشت و این مقاله 15 مورد از هتل های معروف فرانسه را برای اقامت به شما معرفی میکند. پس با ما همراه باشید برای معرفی گران ترین هتل های فرانسه…
بهترین استراحتگاه های فرانسه

چاتیا دلا چور دیور، ازا ویلیج

این مکان خیره کننده از بهترین هتل های فرانسه در یک روستای قرون وسطایی در بالای صخره ای قرار گرفته است و منظره دریای مدیترانه زیر پای شما است. امروزه این استراحتگاه بین قلعه های سنگی و صخره ها در داخل روستا واقع شده است. قدم زدن روی سنگ فرش ها شما را به سمت اتاق های تزیین شده ای هدایت می کند که هر کدامشان منظره ای زیبا را به نمایش می گذارند. سوئیت ریاست جمهوری دارای یک استخر شخصی بی نظیر، همراه با آب و هوای شگفت انگیز مدیترانه ای است. مهمانان همچنین می توانند از امکانات فراوانی از قبیل شنا در یک استخر،استراحت در میان باغ های معطر، ماساژ هندی و بازی تنیس بهره مند شوند. هنگامی که گرسنه می شوید، می توانید از غذاهای فرانسوی یا مدیترانه ای یکی از چهار رستوران انجا، که هر کدام مناظر بی نظیر و فوق العاده ای دارند، استفاده کنید.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

هتل دوکاپ ایدن-رک، انتیبس

هتل دوکاپ ایدن-رک، مابین نیک و کن در جنوبی ترین نقطه کپ انتیبس واقع شده و از هتل های معروف فرانسه است. زمانی که وارد این مکان تفریحی افسانه ای می شوید احساس می کنید که واقعا وارد بهشت شده اید. ساختمان ناپلئون سوم با منظره ای از دریای مدیترانه و جزایر لیرین به شدت چشم نواز می باشد. این مکان بیش از 125 سال است که افتتاح شده است و در سال گذشته میزبان افراد مشهور بسیاری از سراسر جهان بوده چرا که یکی از بهترین هتل های فرانسه می باشد. دارای 118 اتاق است که به سبک کلاسیک تزیین شده اند، ولی هر کدام از دیگری متفاوت هستند. مهمانان از شنا در استخر آب شور و  رستوران ها به همراه یک منظره خیره کننده از خط ساحلی، لذت وصف ناپذیری را خواهند برد. این مکان همچنین دارای یک حوضچه اب گرم، یک باشگاه تناسب اندام و دو قایق برای مهمانان می باشد.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

سوفیتل بیاریتز لمیرامار تالاسا سی اسپا، بیاریتز

این استراحتگاه لوکس پنج ستاره از گران ترین هتل های فرانسه در ساحل باسک قرار دارد و دارای محیطی ارام برای اقامتی فراموش نشدنی است. در ساحل انجا افتاب بگیرید و یا کل روز را به استراحت بپردازید و از خدمات درمانی انجا بهره مند شوید. این مکان از بهترین هتل های فرانسه دارای یک درمانگاه، یک تالاب ارام، باشگاه تناسب اندام و یک سالن زیبایی می باشد. درمانگران حرفه ای در حال ارائه خدمات ویژه در زمینه سم زدایی، لاغری، تناسب اندام به مسافران هستند.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

گرند هتل دس ترمس مارینز دست مالو، سینت مالو

این استراحتگاه تاریخی از گران ترین هتل های فرانسه در اواخر قرن نوزدهم به سبک بل اکیوپ ساخته شده است. روزانه تعداد کثیری از بازدیدکنندگان برای استراحت و تفریح به ساحل زیبا سنت مالا می ایند. این جا یک مکان ایده ال برای گردش در شهری زیبا و معروف در شمال غربی فرانسه است، از جذابیت های اینجا می توان به ساحل زیبای ان و آکواریوم بزرگ سنت مالو اشاره کرد. ویژگی منحصر به فرد اینجا سنگ های ان است که ترکیبی از فلز و شیشه سبز زنگ می باشد که در جواهرسازی کاربرد دارد که به همراه چوب هایی عسلی رنگ آن را به چشم بیننده فوق العاده نشان می دهد، و این سنگ ها اغلب به نام جواهرات تاج بریتانیایی خوانده می شود. اینجا مکانی از هتل های معروف فرانسه و محبوب برای گذران تعطیلات  خاندان سلطنتی بزرگ روسیه بود، در اینجا ترکیبی از سنت های تمدن های بزرگ به نمایش گذاشته می شود تا امروزه برای همه مسافران یک مکان فوق العاده بی نظیر باشد.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

هتل اسپا دس پچورز، بونیفاکیو

این استراحتگاه از هتل های معروف فرانسه و چشمه آبگرم در سنگی بزرگ در جزیره خصوصی کالیو واقع شده است، درست در بالای قسمت جنوبی کورسیا، که ترکیبی از زیبایی های محیط طبیعی دیدنی و جذاب را به نمایش می گذارد. از انجایی که این مکان تنها جزیره مسکونی در کل مجمع الجزایر است، این مسئله باعث می شود که اقامتی خصوصی و بی سر و صدا داشته باشید. این مکان خصوصی درست در کنار اب قرار دارد، با منظره ای زیبا از شن و ماسه های شگفت انگیز که به نظر می رسد که در کنار دریاهای فیروزه ای قرار دارد. مهمانان از غذاهای خوب در رستوران های مشهور انجا لذت می برند، چشمه ابگرم منحصر به فردی در اختیار دارند و همچنین در فعالیت هایی مانند غواصی، اسب سواری، گلف و تنیس شرکت می کنند. اینجا از بهترین هتل های فرانسه با سوئیت ها و اتاق های زیبا با رنگ های مختلف آبی، بژ و سفید تزئین شده اند، که منعکس کننده رنگ های دریا، آسمان و سنگ ها است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

گرند هتل دیکاپ فرات، سینت جین کاپ فرات

در قبرستان با شکوه کوت دزور بین نیک و موناکو در بالای کاپ فرات در یک پارک 17 هکتاری واقع شده است، گرند هتل دیکاپ فرات یک هتل به شکل کاخ است که در مرکز  یک پارک ارام قرار دارد.این یک فرصت عالی برای اقامت در ساختمان زیبایی است که متعلق به سال 1908 است.محل اقامتی که که در سال 2009 افتتاح شد و شامل 16 اتاق مدرن و هشت مجموعه منحصر به فرد با استخر خصوصی و همچنین منظره ای از دریا است. این مجتمع لوکس همچنین دارای سه رستوران و یک بار است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

لس سورس دس کودالیه، مارتیلاک

این چشمه آبگرم با شکوه و هتل مجلل چهار ستاره در نزدیکی بورد و در قلب اسمیت هات لفیت است که به وسیله درختان انگور و درختان پر پیچ و خم احاطه شده و از گران ترین هتل های فرانسه است. این مکان یک ترکیب منحصر به فردی از درمان به وسیله چشمه های اب گرم و شراب را ارائه می دهد که برای اولین بار در سراسر جهان است، که با استفاده از یک چشمه طبیعی زیرزمینی و همچنین عصاره انگور ساخته شده است. دو رستوران آن، لابرگ دلا تبل لاویور و لاگرند ویگن، غذاهای خوشمزه تهیه شده توسط آشپز ماهر، نیکولاس ماسس، را ارائه می دهند. همچنین دارای یک بار و سالن سمبلیک پانورامیک است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

ل ماس کاندیل، موگنز

این هتل لوکس از بهترین هتل های فرانسه در جنوب فرانسه و مشرف به روستای قرون وسطایی موگینز است، رستوران میچلین، چشمه شیدزو و منظره کوت دازور در نزدیکی کن و گراس از جذابیت های این مکان است. در اصل این مکان اموال، صمیمیت و اصالت خود را که متعلق به قرن 18ام است را حفظ کرده است، اینجا با فضایی که بسیاری از هتل های با شکوه که آن را احاطه کرده است، برجسته می شود. مهمانان از سوئیت های زیبا و اتاق و غذا خوری لذت می برند، رستوران ممتاز میشیلینی که غذاهای مدیترانه تهیه می کند و همچنین  رستوران الفراسکو که در فصول مختلف یک جایگزین خوب می باشد. چشمه ی شیدزو اولین بار در اروپا افتتاح شد، جو ذن ژاپنی ان را به عنوان پادزهر ایده آل برای درمان انواع استرس معرفی کرد. این استراحتگاه از گران ترین هتل های فرانسه همچنین دارای اتاق های آرام، جکوزی، سونا، باشگاه تناسب اندام، استخر هیدروتراپی و سه استخر دیگر است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

لو بریستول پاریس، پاریس

 لو بریستول یکی از هتل های پیشرو لوکس در جهان و از هتل های معروف فرانسه می باشد، که در یک مکان جالب و معروف، در فضای بی نظیر فوبور سنت هونور واقع در قلب منطقه هنر و مد شهر قرار گرفته است. این مجموعه منحصر به فرد که  نزدیک به یک قرن است که از مهمانان استقبال می کند، به خاطرخدمات و امکانات برتر، اتاق ها و سوئیت هایی که در قرن 18 میلادی تزئین شده اند، مشهور است. همچنین اینجا به عنوان مکانی که شب در پاریس فوق العاده  به چشم می آید مشهور است و شامل هزینه ای بسیار پایین برای رستوران اپیکور است که که در باغ های فرانسوی زرق و برق دار واقع شده است. چشمه آبگرم زیبا و منحصر به فرد در سه طبقه گسترش یافته است و شامل یک حمام ترکی و همچنین یک استخر سرپوشیده با منظره ای چشمگیر از شهر است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

تر بلنچ رسورت، تر بلنچ

این اقامتگاه لوکس 300 هکتاری از هتل های معروف فرانسه در املاک خصوصی در جنوب فرانسه واقع شده است و به دلیل ساحل دریای اطراف ان بسیار شیک و جذاب است. این مجموعه ی فوق العاده، چشم اندازی خیره کننده از پرونس را نمایش می دهد، در حالی که طراحی آن روستا بیشتر نشات گرفته از احساسات رفتاری است، این مکان با 114 سوئیت و ویلا در اطراف هتل بیشترین امکانات و ارامش را دارا می باشد. مهمان همچنین می توانند از دو زمین گلف قهرمانی لذت ببرند که به طور کامل با چشم اندازی زیبا ترکیب شده است. همچنین این مکان دارای یک آبشار جذاب با استخری سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و مجموعه ای  درمانی شامل آروماتراپی، آرایش بدن، ماساژ، آرامش عضلانی و درمان های ضد پیری است.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

هتل سلطنتی ریویرا، سنت ژان کاپرفرات

این هتل پنج ستاره تنها مجتمع خدماتی کامل در سن ژان کاپرفرت همراه با سواحل شنی خصوصی است.در این مکان رستوران لاتبل دورویال به همراه سراشپزی به نام برن لو بولچ قرار دارد که منوی ان شامل غذاهای فرانسوی و مدیترانه ای است و همچنین رستوران لاپرگولا که یک منطقه ناهارخوری تابستانی  مشرف به دریا است، قرار دارد. مهمانان می توانند با یک پیاده روی 15 دقیقه ای از سایر رستوران های کپ فرات استفاده کنند.این مکان شامل ویلاهای خصوصی مجللی است که شبیه قصرهای لوکس و پر زرق و برق اشراف زاده های انگلیسی می باشد. از زمان ساخت و ساز اصلی آن که در سال 1904 است فضاهای تاریخی ان با امکانات مدرن یک مجتمع لوکس بین المللی بازسازی شده است. مهمانان علاوه بر ساحل خصوصی، به استخر گرم، سونا و حمام نیز دسترسی دارند.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

ل چاتو دو دومین استی مارتین، ونس، فرانسه

این استراحتگاه در محل قلعه قدیمی نایت تمپلر واقع شده است و در میان فضایی سرسبز با چشم اندازی از دریای مدیترانه قرار دارد. این مجموعه دارای 51 سوئیت مدرن و ویلا است که دارای شش ویلا خصوصی است که از منظره ای دیدنی و با شکوه برخوردار است. این مکان به خاطر  دامنه ی تپه ها و همچنین یک رستوران قابل توجه، آبگرمی طبیعی و اقامتی لوکس و عتیقه های زیبایش شناخته شده است. ویلاهای مخصوص ان به اندازه ی یک خانه بزرگ و مجلل راحت است و این ویلاها در دو طبقه یا بیشتر می باشد و شامل یادگاری هایی از لویی پانزدهم و شانزدهم است. اتاق ها دارای یک حمام خصوصی به رنگ صورتی ملایم و کمدی از لباس های گران قیمت است. اما این رستوران ل سینت مارتین است که  که بسیاری از بازدیدکنندگان را جذب می کند، با غذاهایی از سراشپز فوق العاده ای به نام یانیک فرنکوس، به همراه منظره ای چشم نواز از پانوراما بر روی دیوار قدیمی ونس.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

چاتو دارتیگنی، مونتبازون، فرانسه

میلیونر معروف، جوزف اسپوترونو، که به عنوان فرانسیس کتی نیز شناخته می شود تمام توان خود را برای ساختن این مکان خیره کننده که از روی مدل یک خانه ی فرانسوی اما در مقیاس بسیار بزرگتر در حدود 25 هکتار در پارکی در بالای تپه ای در کنار رودخانه ایدر واقع در قلب دره لوئر ساخته شده است، اختصاص داده بود. این عمارت زیبا در زمینی 65 هکتاری با باغ های زیبا، استخر با جکوزی، اتاق بخار، سونا و انواع چشمه های آبگرم ساخته شده است. شما می توانید ظرافت و عظمت در سراسر این عمارت را به همراه پله های زیبا، اتاق خواب هایی روشن و پنجره های عظیم با منظره ای از رودخانه اندر، باغ، پارک مشاهده کنید. غذاهای نوآورانه در رستوران اوریگین و باری معروف دلیل دیگری برای اقامت در اینجا می باشد.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

کلاب مد لا پلامیر اتلانتیک، ال دو گرند لارج

این مجتمع همه جانبه در نزدیکی روین در ساحل اقیانوس اطلس، مکانی ایده آل برای خانواده ها است، که در منطقه ی ساحلی شنی با اب و هوایی شگفت انگیز و گرم واقع شده است، البته بر خلاف بسیاری از مناطق مدیترانه ای دیگر در تابستان بسیار گرم نیست. این مجموعه ای با منظره ای زیبا از ماسه های طلایی است که برای کودکان بسیار لذت بخش می باشد و همچنین دسترسی آسانی به غرفه ها و مغازه ها و رستوران های بسیاری دارد. رستوران  اتلانتیک هم در سالن داخلی و هم در تراس رستوران بامجموعه ای از غذاهای بین المللی برجسته پذیرای مهمانان می باشد. این مکان به عنوان یک مجتمع کامل شامل سالن مد، سالن نهارخوری و مکانی برای انجام انواع فعالیت های سرگرم کننده می باشد. سالن گلف 9 نفره، ورزش های آبی (که هم شامل تجهیزات است و هم اموزش)، کلاس های تناسب اندام، تنیس، بسکتبال، والیبال و چشمه ابگرم از امکانات دیگر این مکان می باشد.

بهترین استراحتگاه های فرانسه

دومین لس کرایرز، ریمز

این مکان بی نظیر متعلق به قرن 21 است و در قلب منطقه شامپانی واقع شده است و دارای بیش از 300 نوع امکانات شگفت انگیز است و رستوران ل پارس غذاهای فوق العاده ای را ارائه می دهد و یک مکان ایده ال برای صرف غذا با دوستان است. مجموعه ای با 17 هکتار از باغ های زیبا و اتاق هایی با تراس های خصوصی است.که هر کدام از ان ها در شکل و چیدمان مبلمانشان منحصر به فرد است. همچنین کارکنان محترم انجا می تواند اقامت در این مکان را بسیار لذت بخش تر بکند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید