بنر هدر

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومی

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

 

دنیای زیر آب را کشف کنید! کشف دنیای آکواریوم با طی مسافتی چند دقیقه ای از مرکز فیلادلفیا به مجتمع آبی کامدن امکان پذیر است. در این محل شما شاهد فضایی شبه نمایشگاهی با بیش از ۸۵۰۰ گونه آبی در حجمی بالغ بر دومیلیون گالون آب خواهید بود.آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیاین آکواریوم، خانه بزرگترین مجموعه کوسه های ساحل شرقی است که شامل تنها کوسه کله چکشی بازمانده و همچنین کوسه های ابریشمی در این نمایشگاه آمریکا می باشد. همچنین تنها آکواریومی است که نمایش دهنده اسب های آبی است.آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیبه این مکان بیایید تا به تماشای پنگوئن ها، لاک پشت ها، سفره ماهی ها و بسیاری دیگر از آبزیان مشغول شوید. در این تجربه آکواریومی، اجرای روزانه رایگان نمایش های آبی و همچنین نمایش های زنده از تمرین های آبزیان برای شما در نظر گرفته شده است.

پناهگاه اسب های آبی

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومی

خودتان را در دنیای سرگرمی آبی پیدا کنید. اینجا، همان جاست! « پناهگاه اسب های آبی». این نمایشگاه رنگ به رنگ فعال این فرصت را به شما می دهد تا با جنی و بوتان، دو اسب آبی دوست داشتنی دیداری رودررو داشته باشید گویی یک روز از زندگی تان را درحال آبتنی در رودخانه آفریقا هستید. از نزدیک جنی و بوتان را تماشا کنید که در آب بالا و پایین می روند و از استخر شصت هزار گالنی خود که نوسازی شده است لذت می برند.

قلمروی اقیانوسی

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیدر دنیای زیر آب غرق شوید، در این دنیای ۷۶۰ هزار گالنی که بزرگترین نمایشگاه آکواریومی می باشد.
این را جدی می گوییم! اینجا یکی از مجموعه های تاثیرگذار آبزیان و ماهی ها می باشد از جمله لاک پشت های دریایی، عروس دریایی های بامزه و کوسه های بی نظیر نمایشگاهی. زمان زیادی نیاز نیست تا به تماشای لاک پشت های دریایی ای مشغول شوید که همراه با عروس دریایی ها به این سو و آن سو سر می خورند. پس از آن، کمی آنسوتر بروید تا با کوسه های ابریشمی، پوزه سفید، صورت سیاه و گورخری روبه رو شوید. در همان مدتی که در آکواریوم هستید فرصت تماشای تنها کوسه کله چکشی را که در نمایشگاه دریایی به نمایش گذاشته می شود از دست ندهید.

قلمروی کوسه ها

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیبه این قلمرو سری بزنید تا با بیش از ۲۵ کوسه و ۸۵۰ جانور دریایی در یک حجم ۵۵۰ هزار گالنی آشنا شوید. برای تماشای کوسه هایی که در ارتفاع چهل فوتی شنا می کنند یک چشم انداز ۳۶۰ درجه در اختیار خواهید داشت. همچنین یک تونل آبی و البته ماجراجویی در قلمروی کوسه ها جزو برنامه های این بخش است. شما در این بخش از کف تا سقف، چشم اندازگسترده ای از زندگی جانوران دریایی خواهید داشت.

جزیره ی پنگوئن ها

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیاین آکواریوم برای پانزده پنگوئن آفریقایی تکه ای از بهشت را در جزیره پنگوئن ها در نظر گرفته است. این ساکنین بامزه در استخری هفده هزار گالنی اتاق های زیادی برای بازیگوشی و شنا در عمق بیست فوتی زیر آب دارند و مطمئن باشید میتوانید همه آنها را تماشا کنید.
یک نکته:
بیست درصد از وزن پنگوئن ها در وضعیت نشسته، شکل می گیرد. در طول ماجراجویی تان از بخش غذادادن به پنگوئن ها هم دیدن کنید و رموز جالب بیشتری را در مورد این موجودات ستودنی کشف کنید.

سرگرمی کودکان در پارک Great Kids

آکواریوم رودخانه کامدن ، بزرگترین نمایشگاه آکواریومیبه نمایشگاه تاچ سر بزنید. آنجا خانواده ها می توانند از نزدیک عروس دریایی ها، ستاره های دریایی و حتی کوسه ها را تماشا کنند. علاوه بر این، «محدوده کودک» را از دست ندهید. در این فضا کودکان شش سال و کمتر تشویق می شوند تا با تماس نزدیک با حیوانات به طبیعت نزدیک شوند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید