بام تهران ، تصویری به یاد ماندنی از پایتخت

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

بام تهران کجاست؟ بام تهران یکی از نقاطی است که اگر می‌خواهید تصویری به یاد ماندنی از پایتخت در ذهن شما حک شود‌، باید حتما به آن سری بزنید.

بام تهران یکی از دیدنی‌های جذاب تهران است که همه روزه عده زیا‍‍‍دی از مردم برای بازدید از آن به این محل مراجعه می‌کنند. اینجا با هوای پاک و کوهستانی که دارد، می‌تواند گزینه خوبی برای جدا شدن از شلوغی و ترافیک و هیاهوی شهر باشد تا به ویژه در روزهای میانی هفته، ساعاتی را با دیدن مناظر زیبای آن در آرامش سپری کنید.

بام تهران ، تصویری به یاد ماندنی از پایتخت

نمای زیبایی از برج میلاد و شهر تهران از بام تهران

در سال‌های اخیر و به ویژه در سال ۹۴ امکانات رفاهی بسیار  خوبی به بام تهران برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران اضافه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به رستوران‌های جدید، زیپ‌لاین، سورتمه بام تهران، میدی‌باس‌های برقی برای طی کردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد.

بام تهران ، تصویری به یاد ماندنی از پایتخت

میدی‌باس‌های برقی بام تهران در یک روز برفی

آدرس بام تهران

بام تهران به حد فاصل انتهای خیابان ولنجک تا ابتدای تله‌کابین توچال گفته می‌شود.

دسترسی به بام تهران

اگر وسیله حمل و نقل شخصی دارید، برای رسیدن به بام تهران باید از بزرگراه چمران شمال به خیابان ولنجک و سپس بام تهران بروید. برای اطمینان خاطر گردشگران، پارکینگ خودرو و موتورسیکلت تعبیه شده است. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، می‌توانید با خط چهار اتوبوس تندروی تهران یا تاکسی‌هایی که از بزرگراه چمران عبور می‌کنند، به ایستگاه تابناک (پمپ بنزین ولنجک) رفته و از آنجا با تاکسی به بام تهران بروید، یا از تاکسی‌های خط میدان تجریش-بام تهران استفاده کنید.

بام تهران ، تصویری به یاد ماندنی از پایتخت

تله‌کابین ولنجک

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید