بنر هدر

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

برای تجربه غذاهای عالی گلدکست در استرالیا باید رستوران‌های مناسبی را انتخاب کنید. برای این کار راهنمایی از بهترین رستوران‌های گلدکست را برایتان گردآوری کرده‌ایم.

اگر به زودی به گلدکست سفر می‌کنید و برنامه شکم‌گردی دارید، می‌توانید از راهنمای بهترین رستوران‌های این شهر کمک بگیرید تا تجربه‌ای بی‌تکرار و عالی داشته باشید. قطعاً فهرست رستوران‌های خوب گلدکست بیش از این ۱۰ مورد است، اما سعی کردیم شما را با بهترین‌ها و متنوع‌ترین‌ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

۱. لوپواسترالیا

وقتی خانواده بااستعداد و فروتن «پیرس» (Pearce) از رستوران قبلی خود که به غذاهای بیرون‌بر فست فودی اختصاص داشت دست کشیدند، همه منتظر حرکت بعدی آن‌ها ماندند. بدون شک «لوپو» (Lupo) یکی از بهترین‌ رستوران‌هایی است که با هویتی جذاب به فهرست ما اضافه شده و شما را مستقیماً به کافه-رستورانی کوچک در محله‌های اروپایی می‌برد. در اینجا می‌توانید از غذاهایی تازه، آشپزی به سبک خانگی با اجاق چوبی با مواد اولیه کشاورزی لذت ببرید. احتمالاً در این رستوران حس می‌کنید که برای یک مهمانی شام به خانه کسی دعوت شده‌اید.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۲. ایکو یاکیتوری گلدکست

«ایکو یاکیتوری» (Iku Yakitori) یکی از جنجالی‌ترین رستوران‌های جدید سال ۲۰۱۷ بود و خیلی زود توانست در میان بهترین رستوران‌های گلدکست قرار بگیرد. سبک خاص و غیر معمول سالن‌ غذاخوری اینجا شما را خیلی زود به اتمسفر کوچه‌های پشتی توکیو یا اوزاکا می‌برد. آشپزخانه و گریل «روباتا» (robata) در وسط سالن غذاخوری قرار دارند و پیشنهاد می‌کنیم قبل از آنکه به سراغ تاتاکی گوشت گوساله یا «هیراماسا کینگ فیش» (Hiramasa Kingfish) بروید یا از فهرست هفتگی نوشیدنی‌ها چیزی انتخاب کنید، یک سیخ از مرغ‌های کبابی را امتحان کنید.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۳. نورث روم

آیا دنبال یکی از بهترین رستوران‌های گلدکست برای یک قرار عاشقانه یا دیداری با بهترین دوستتان می‌گردید؟ ما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به «نورث روم» (The North Room) سر بزنید. این رستوران حاصل همکاری یک زوج بااستعداد به نام «تیم و شانون استوارت» (Tim & Shannon Stewart) است. یکی از صندلی‌های سالن غذاخوری ۲۸ نفره را انتخاب کنید و تجربه‌ شامی به سبک اروپایی را برای خود رقم بزنید. خدمات ویژه، محیط آرام و منویی عالی از غذاهای فصلی با مواد اولیه بومی در این رستوران انتظارتان را می‌کشند. در اینجا می‌توانید تعادلی بین یک شام معمولی و یک تجربه شام درجه یک را لمس کنید.معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۴. اسکاتیش پرینس

وقتی تیم «کمبوس والاس» (Cambus Wallace) به سمت جنوب و «پالم بیچ» (Palm Beach) حرکت کرد، مردم جنوب می‌دانستند که خبرهای خوبی در راه است. این تیم تمام دانش و ایده‌های خود را به کار گرفت تا اتمسفری جدید و جذاب برای مشتریانش فراهم کند. همچنین ورکشاپ‌هایی برای چشیدن نوشیدنی‌های مختلف هم برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها برگزار می‌کنند. «اسکاتیش پرینس» (Scottish Prince) یکی از جذاب‌ترین کافه-رستوران‌های اخیر گلدکست به شمار می‌رود.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۵. یاماگن

«یاماگن» (Yamagen) با سابقه درخشانی که دارد یکی از بهترین پیشنهادهای ما در گلدکست به حساب می‌آید. در این رستوران که بعد از تغییرات درخشانش در سال اخیر دوباره به عرصه بازگشته می‌توانید یک سوشی بار خام، یک گریل یاکیتوری در وسط و طیفی از غذاهای عالی مانند تِمپورای ماهی کاد سیاه یا تاکوس ساشیمی را پیدا کنید. مطمئن باشید که از انتخاب این رستوران پشیمان نخواهید شد و تجربه‌ای بی‌همتا را برای خود می‌سازید.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۶. هتل و روف تاپ آیلند گلدکست

«آیلند روف تاپ» (The Island Rooftop) یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های این فهرست است و اولین‌ مهمانان خود را در سال ۲۰۱۶ پذیرایی کرد. در طی دوازده ماه بعدی اینجا شاهد رشد و محبوبیت چشمگیری بود. نود و هشت بوتیک روم، کافه-رستوران ایتالیایی جوان پسند، حیاط و استخر و یک پنت هاوس خیره‌کننده چیزهایی هستند که در این تجربه خواهید دید. یک شام عالی در این محیط هرگز از یادتان نخواهد رفت.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۷. باسک کیرا پوینت

«باسک کیرا پوینت» (Baskk Kirra Point) با تزئینات جالب توجه و محیط زیبایی که دارد برای یک نوشیدنی عصرگاهی، بشقاب‌های پنیر و غذای دریایی، استراحت و سپری کردن اوقاتی خوش با دوستان و آشنایان گزینه ایده‌آلی خواهد بود. این رستوران در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد و می‌توانید برای یک ناهار طولانی یا اوقات شبانگاهی رویش حساب کنید.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۸. هلنیکا ۲

هیچ بحثی نیست که هر خروجی «سایمون گلافتیس» (Simon Gloftis) طلای خالص است ولی وقتی غذاخوری یونانی او به نام «هلنیکا» (Hellenika) با موفقیت جدی‌ای روبرو نشد، او طی یک حرکت شجاعانه آن را بست و طی زمستان ۲۰۱۷ کاملاً مورد بازسازی قرار داد. بازگشت مجدد هلنیکا با یک سالن غذاخوری شیک به سبک عصر جدید آتن، با فهرستی عالی از نوشیدنی‌ها و غذاهای خانگی همراه بود و بعد از آن هر شب کاملاً پر می‌شود. البته چیزی که ما خیلی پیشنهاد می‌کنیم روف تاپ بزرگ و شگفت‌انگیز اینجاست.معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۹. گرین هاوس کانتین کولنگاتا

«گرین هاوس کانتین کولنگاتا» (Greenhouse Canteen Coolangatta) غذاهایی بر پایه گیاهی به مشتریانش ارائه کرده و با ایده غذاهای بدون کشتار فعالیت می‌کند. این غذاخوری سبز ولی در عین حال شهری غذاهای وگن بسیار جذابی هم در نظر گرفته و اگر دنبال گزینه‌های سالم و گیاهی بودید می‌توانید رویش حساب کنید. گیاهخوار نیستید؟ باز هم توصیه می‌کنیم از پیش درباره این غذاها قضاوت نکنید زیرا می‌توانند خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان بسازند.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

۱۰. سن سباستین

«سن سباستین» (San Sebastian) در افق شلوغ رستوران‌های «پالم بیچ» واقع شده و برای خوراکی‌های آخر شبی یا نوشیدنی‌های دورهمی ایده‌آل است. این رستوران زیبا، قدیمی و از بیرون اندکی رمزآلود به نظر می‌رسد اما سرگرمی‌های زیادی را برای پیشنهاد به مهمانانش در نظر دارد.

معرفی بهترین رستوران های گلدکست استرالیا

غذاهای سن سباستین بیشتر روی آشپزی اصیل اسپانیایی تاکید داشته و می‌توانید مواردی مانند «سانگریا» (Sangria) خانگی را در منو ببینید. این رستوران تجربه شکم‌گردی در این سرزمین را در قلب گلدکست به شما هدیه می‌کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید