جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

تصوری که اکثر مسافران مشهد از این شهر زیارتی دارند این است که سفر به مشهد تنها به زیارت حرم و بازارهای تاریخی اطراف آن ختم می شود و دیگر لازم نیست از جاهای دیدنی مشهد بازدید کرد. این در صورتی است که سفر به این شهر می تواند همراه با تفریحات هیجان انگیز و لحظاتی فراموش نشدنی برای شما باشد. تنها کافیست که اطلاعات خود را در زمینه  مکان های تفریحی مشهد بالا برده و با اطلاع بیشتری به این شهر سفر کنید.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

مجموعه تفریحی و گردشگری کوهسر

کوهسر یک مجموعه فرهنگی توریستی جذاب است که به خاطر موقعیت مکانی خاص خود، نمای فوق العاده ای از شهر را پیش روی شما قرار می دهد. جالب است بدانید که طراحی های به کار رفته در این بنا، از سبک معماری افتخار آمیز هخامنشیان الهام گرفته شده است. این مجموعه برای ارائه  خدمات بهتر در ۴ فاز طراحی شده که فاز اول شامل سالن های بیلیارد و اسنوکر، سالن بولینگ، سالن های ورزشی (بدنسازی و…)، گیم سنتر، تالارهای مجلل عروسی، همایش و مراسم مختلف، رستوران و کافی شاپ های تابستانی و زمستانی و همچنین زمین تنیس روباز برای ورزشکاران است. فاز دوم مجموعه شامل مجتمع عظیم تجاری و مجموعه آب درمانی می شود. فاز سوم به سالن ماساژ، سونا، استخر، جکوزی، سالن اسکواش و پارکینگ طبقاتی اختصاص یافته و فاز چهارم که در دست طراحی و مطالعات اولیه است مربوط به پروژه اقامتی کوهسر می شود. همانطور که ذکر کردیم این مجموعه با امکانات و تفریحاتی که در اختیارتان قرار می دهد می تواند لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

ییلاق تفریحی شاندیز

اگر از گشت و گذار در شهر و شلوغی مکان های تفریحی خسته شده اید، بهتر است سری به ییلاق های تفریحی اطراف مشهد بزنید و از طبیعت سرسبز و رودهای روان و مناظر فوق العاده ای که به وجود آورده اند لذت ببرید. یکی از این مناطق ییلاقی که به احتمال زیاد تعریف آن را شنیده اید، منطقه خوش آب و هوای شاندیز است. اگر برای میل کردن بهترین شیشلیک عمرتان آماده اید، رستوران های شاندیز بهترین گزینه هستند.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

شهربازی سرزمین بازی ها

شهربازی سرزمین بازی های مشهد که لقب بزرگترین مجموعه شهر بازی سرپوشیده ایران را به خود اختصاص داده، با ارائه انواع و اقسام بازی های هیجان انگیز مانند پینت بال، تیر و کمان، فوتبال دستی، باشگاه بولینگ، بیلیارد و بیش از ۱۱۰ دستگاه بازی و همچنین سینمای ۵ بعدی، می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای سپری کردن یک روز هیجان انگیز در سفر به شهر مشهد باشد.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

پیست اسکیت روی یخ

اگر می خواهید در سفر به مشهد، تفریح منحصر به فردی را تجربه کنید، مجموعه تفریحی توریستی پدیده با همکاری شرکت هلندی که طراحی این پیست را به عهده داشته، توانسته اند یکی از بزرگترین پیست های سرپوشیده اسکیت روی یخ در خاورمیانه و تنها پیست اسکیت روی یخ ایران را راه اندازی کنند.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

پارک های آبی مشهد

یکی از تفریحات معروفی که اکثر مسافرهای مشهد آن را تجربه کرده اند، پارک های آبی سرپوشیده این شهر است که طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه های آبی علاوه بر سرسره ها و تفریحات آبی مهیج، دارای حمام ترکی، سونا و جکوزی، رستوران، کافی شاپ و محل بازی کودکان و فروشگاه نیز هستند.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

سرزمین موج های خروشان

سرزمین موج های خروشان که جدید ترین پارک آبی احداث شده در مشهد است، با مساحت ۳۰۰۰۰ متری خود، یکی از وسیع ترین پارک های آبی سرپوشیده در خاورمیانه محسوب می شود. ارتفاع سقف این مجموعه ۴۰ متر است و اگر از ارتفاع نمی ترسید می توانید از تجربه سقوط آزاد از سرسره های ۲۴ متری این مجموعه نهایت لذت را ببرید.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

سرزمین موج های آبی

با ورود به سرزمین موج های آبی با انواع و اقسام تفریحات هیجان انگیز روبرو می شوید. از سرسره های آهسته، سرعتی، پیچ دار و موج دار گرفته تا چاله فضایی، رودخانه آرام و خروشان و… همه نوع حس هیجان را به شما منتقل می کنند. جالب است بدانید که سرسره « تاپسی توروی» این مجموعه در سال ۲۰۱۰، از طرف انجمن پارک های آبی جهان، برنده بهترین سرسره آبی شد.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

پارک آبی ایرانیان

پارک آبی ایرانیان همانند سایر پارک های آبی مشهد، امکانات و تفریحات هیجان انگیزی را به شما ارائه میدهد. از ویژگی های متمایز کننده این پارک آبی می توان به امکانات موج سواری و سینمای ۵ بعدی آن اشاره کرد.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

پارک ساحلی آفتاب

این پارک جزء وسیع ترین پارک های آبی طبقاتی در جهان محسوب می شود. وجود تونل های سنگی و چشمه جوشان آب و امکان غواصی در عمق استخر ۱۲ متری این مجموعه، پارک ساحلی آفتاب را از رقیبانش متمایز می کند. این پارک آبی مجهز به استخر نمک، حمام آفتاب، سالن های یوگا، هیدوتراپی، آروماتراپی و سونای ماسه است.

جاهای تفریحی شهر زیبای مشهد

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید