بنر هدر

اگزیت 2018 بزرگترین فستیوال موسیقی اروپا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

فستیوال اگزیت دارای عنوان بهترین و بزرگترین فستیوال موسیقی اروپا می‌باشد. این فستیوال  در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از علاقمندان به موسیقی قرار گرفته و جالب اینجاست که در سبک‌های متنوعی برگزار می‌شود.

اگزیت 2018 بزرگترین فستیوال موسیقی اروپا

فستیوال اگزیت ۲۰۱۸  در کجا برگزار خواهند شد ؟

فستیوال اگزیت در شهر زیبای نوی ساد صربستان یکی از شهرهای توریستی این کشور بوده و دارای جذابیت‌های زیادی است. البته احتمالا با حضور در این فستیوال فرصت کافی برای گشت‌وگذار در میان این شهر بی‌نظیر را نخواهید داشت اما می‌توانید روزهای بیشتری در صربستان باشید و از جاذبه‌های گردشگری این شهر لذت کافی را ببرید. موقعیت مکانی دقیق این فستیوال را در زیر روی نقشه نشان داده‌ایم. مکان برگزاری این فستیوال تنها به اندازه ۱۵ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و به وسیله اتوبوس می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

قیمت بلیط فستیوال اگزیت ۲۰۱۸ چقدر است؟

برای تهیه بلیط فستیوال اگزیت ۲۰۱۸ عجله کنید. بلیط‌های این فستیوال بسیار سریع بفروش خواهند رفت. در زیر لیست قیمت بلیط‌های جشنواره را آورده‌ایم. البته شما می‌توانید در نزدیکی محل برگزاری فستیوال در یک هاستل یا هتل اقامت داشته باشید که امکان رزرو آن از طریق پکیج‌های سایت رسمی فستیوال وجود دارد. هزینه اقامت در هاستل‌ها از ۲۵ یورو به ازای هر شب آغاز می‌شود و برای اقامت در هتل‌ها نیز باید به ازای هر شب حداقل ۲۵ یورو پرداخت کنید. همچنین شما می‌توانید در محل برگزاری فستیوال یک صندوق کوچک برای قرار دادن وسایل شخصی خود تهیه کنید که قیمت این صندوق ۱۴.۸۵ یورو می‌باشد. نکته مهمی که باید بدانید این است که بلیط کمپ شامل چادر و دیگر لوازم ضروری مورد نیاز نخواهد بود و شما باید این وسایل را با خود به کمپ ببرید. البته امکان اجاره این تجهیزات نیز در محل کمپ وجود دارد. اما امکانات کافی همچون برق، سرویس بهداشتی، حمام و فروشگاه برای خرید خوراکی در دسترس شما می‌باشد.

قیمت بلیط ورودی کمپینگ : ۳۳ یورو

قیمت بلیط عادی فستیوال اگزیت : ۱۰۹ یورو

قیمت بلیط وی‌آی‌پی فستیوال اگزیت : ۲۴۲ یورو

اگزیت 2018 بزرگترین فستیوال موسیقی اروپا

چگونه باید در فستیوال اگزیت ۲۰۱۸  شرکت کنیم؟

برای حضور در فستیوال اگزیت شما و همراهانتان باید بیشتر از ۱۸ سال سن داشته و باشید و تنها کافیست که بلیط فستیوال را از طریق سایت رسمی exitfest تهیه کنید. پس از اینکار باید خود را در هنگام برگزاری جشنواره به نوی ساد در کشور صربستان برسانید. شما می‌توانید در تمام طول مدت فستیوال در هتل‌ها و هاستل‌های اطراف حضور داشته باشید اما این مورد را نیز در نظر بگیرید که با حضور در کمپ می‌توانید با افراد بیشتری در ارتباط باشید. در فستیوال اگزیت افرادی از کشورهای مختلف جهان به این مکان می‌آیند و ارتباط گرفتن با آنها می‌تواند تجربه متفاوتی در زندگی شما باشد.

هنرمندان و گروه‌های شرکت‌ کننده در فستیوال اگزیت ۲۰۱۸

مارتین گریکس (Martijn Garritsen) و دیوید گتا (David Guetta) دو دی‌جی شماره یک جهان در فستیوال اگزیت ۲۰۱۸  خواهند بود. علاوه‌بر این افراد نام گریس جونز (Grace Jones) و میگوس (Migos) نیز در میان کسانی است که در این فستیوال اجرای برنامه خواهند داشت. همچنین لیست تعدادی از هنرمندان این فستیوال بزرگ را در زیر آورده‌ایم. در مجموع بیش گفته می‌شود که بیش از ۸۰ هنرمند و گروه موسیقی مختلف در فستیوال اگزیت ۲۰۱۸ اجرا خواهند داشت.

ال پی (LP)

زیگی مارلی (Ziggy Marley)

آدام بیر (Adam Beyer) با همراهی آیدا انگبرگ (Ida Engberg)

آلیس مرتون (Alice Merton)

میسیو پلکس (Maceo Plex)

مدبال (Madball)

نینا کراویز (Nina Kraviz)

 ریچی هاوتین (Richie Hawtin)

اسلیوز (Slaves)

سولومون (Solomun)

تیل او آس (Tale Of Us)

فستیوال اگزیت ۲۰۱۷

 

محصولات سفر

1 دیدگاه دربارهٔ «اگزیت 2018 بزرگترین فستیوال موسیقی اروپا»

دیدگاه خود را بنویسید