بنر هدر

بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر برای شکم‌گردی به ژوهانسبورگ بروید و با رستوران‌های خوبش آشنایی ندارید با ما همراه باشید.

ژوهانسبورگ تنوع رستورانی زیادی دارد که از نقاط مخفی و دنج برای امتحان کردن غذاهای محلی تا رستوران‌های عالی و لوکس با غذاهای بین‌المللی متغیر هستند. این شهر آفریقای جنوبی پر از طعم‌های دلچسب است. در این راهنما شما را با ۱۰ رستوران برتر ژوهانسبورگ آشنا می‌کنیم تا بتوانید یک شکم‌گردی کامل را تجربه کنید.

۱. رستوران کافه دل سول

«کافه دل سول» (Cafe del Sol) به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در ژوهانسبورگ  شهر شهرت پیدا کرده و منویش پر از غذاهای لذیذ و غنی این کشور است. می‌توانید از پاستاهای خانگی و وسوسه‌کننده برای ناهار سفارش دهید یا اینجا را برای یک تجربه خصوصی و به یادماندنی شام انتخاب کنید. همزمان که از غذایتان نهایت لذت را می‌برید و اشتهایتان را برطرف می‌کنید، با جملاتی با مفهوم از شخصیت‌های برجسته مانند بودا، نلسون ماندلا یا آلبرت انیشتین روحتان را هم سیراب کنید.

بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۲. کیوب تیستینگ کیچن

«کیوب تیستینگ کیچن» (Cube Tasting Kitchen) یک تجربه کاملاً جدید و به دور از غذاهای سنتی را به مشتریانش پیشنهاد می‌کند. این رستوران می‌تواند تنها پذیرای ۳۰ مهمان به طور همزمان باشد پس باید از قبل میزتان را رزرو کنید. این مهمانان خوش اقبال با منویی ۱۰ قسمتی از غذاهای گلچین و لذیذ روبرو خواهند شد که یکی پس از دیگری رونمایی گشته و بیشتر از ۳ ساعت وقت شما را به خود اختصاص خواهند داد. این شکل ویژه از دیدگاه صاحبان رستوران برخاسته است که صرف شام را فرصتی برای ساختن روابط و اجتماعات دانسته و آن را برای گرم کردن صحبت‌ و معاشرت ضروری می‌دانند. منوی اینجا به صورت ماهیانه تغییر کرده و از برترین آشپزی‌های بین‌المللی تأثیر می‌گیرد.بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۳.رستوران معروف دی دابلیو ۱۱-۱۳

در سال ۲۰۰۹ بعد از سال‌ها تجربه و تلاش در انگلیس و آفریقای جنوبی، «مارتینوس فریرا» (Marthinus Ferreira) بالاخره رستوران خود را در ژوهانسبورگ افتتاح کرد. در «دی دابلیو ۱۱-۱۳» (DW 11-13) مهمانان با سالن غذاخوری مدرنی روبرو می‌شوند که منویی از غذاهای خلاق داشته و اصالت غذاهای بومی را هم منعکس می‌کند. این غذاهای شگفت‌انگیز تجربه یک شام اعلا در رستورانی لوکس را برایتان می‌سازند. اگر دنبال یک تجربه معمولی‌تر بودید می‌توانید به «گریزینگ روم» (Grazing Room) پیوسته و همراه جمعیت جوانی که به آن سر می‌زنند از تاپاس‌های اسپانیایی داخل منو نوش جان کنید.

بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۴. دستریکت سیکس ایتری

قبل از تبعیض نژادی، «منطقه شش» تاریخی کیپ تاون بیشتر محل سکونت بومیان بود؛ اما در دهه ۱۹۶۰ ساختمان‌های آن ویران شده و جمعیت محله با سفید پوستان جایگزین شد. رستوران «دستریکت سکس ایتری» (District Six Eatery) اگرچه در ژوهانسبورگ واقع شده اما روح اصیل این ناحیه از آفریقای جنوبی را مورد احترام قرار داده است و غذاهای خانگی و سنتی کیپ مالایی را در محیطی سرزنده و شاد به مشتریان ارائه می‌کند. عکس خانوادگی‌های قدیمی و کلاه‌های پانامایی از دیوارهای رنگارنگ آن آویخته شده‌اند و مشتریانی که برای سپری کردن یه زمان خوش و صرف غذایی عالی به این رستوران کوچک و بی‌همتا سر می‌زنند از اتمسفرش لذت خواهند برد.بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۵. رستوران فایو هاندرد ژوهانسبورگ

در رستوران «فایو هاندرد» (Five Hundred) آشپزی با هنرمندی یکی است. این رستوران که بخشی از هتل لوکس «ساکسون» (Saxon hotel) محسوب می‌شود، با گلچینی از غذاهای منحصر به فرد و دقیق معنی واقعی تجربه شام اعلا را به شما نشان می‌دهد. این غذاها از مواد اولیه تازه و بومی درست شده و حتی برخی از این مواد را از باغ اختصاصی خود هتل تهیه می‌کنند. منوی اینجا شامل غذاهای چهار یا شش قسمتی می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه‌ای بهتر سالن غذاخوری خصوصی را انتخاب کرده و به تماشای هنر آشپزهای با استعدادی بنشینید که غذایتان را پیش چشمانتان حاضر می‌کنند.

۶. رستوران کویژوهانسبورگ

برای صرف غذاهای لذیذ آسیایی در ژوهانسبورگ باید «کوی» (Koi) را انتخاب کنید. این رستوران دو شعبه در شهر داشته و به خاطر ترکیبی که از غذاهای ژاپنی و چینیارائه می‌کند شهرت دارد. کوی با افسونگری خاص شرقی تزئین شده و می‌تواند مشتریان زیادی را میزبانی کند. شعبات این رستوران در شهر ژوهانسبورگ به عنوان نقطه‌ای محبوب برای امتحان کردن سوشی شهرت پیدا کرده‌اند.

۷.رستوران میتوسژوهانسبورگ

«میتوس» (Mythos) غذاهای لذیذ مدیترانه‌ای را از آشپزی یونانی الهام گرفته و آن را در اختیار عاشقان غذای ژوهانسبورگ می‌گذارد. منوی این رستوران شامل غذاهای یونانی متنوع و خوشمزه‌ای می‌شود اما یکی از نقاط قوت آن غذاهای «مزه» (meze) با گزینه‌های گوشتی، دریایی و گیاهی هستند. این رستوران در سرتاسر ژوهانسبورگ شعبه داشته و همگی آن‌ها بسیار دلباز و بی‌همتا هستند.بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۸. تاشازژو هانسبورگ

«تاشاز» (Tasha’s) یک رستوران زنجیره‌ای ده شعبه‌ای در آفریقای جنوبی است که توسط رستوران‌دار معروف «ناتاشا سایدریس» (Natasha Sideris) تأسیس شد. تمام شعبات این کافه رستوران طیفی از خوراکی‌های تازه و خوشمزه را به مشتریان ارائه می‌کنند که برای برانچ یا ناهار ایده‌آل هستند. هر شعبه هویت مختص خود را داشته و تجربه‌ای متفاوت را برایتان می‌سازد.بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۹. گریل هاوس  ژوهانسبورگ

با رزرو کردن یک میز در «گریل هاوس» خود را به یک غذای حرفه‌ای و درجه یک دعوت کنید. این رستوران طیفی از غذاهای گوشتی فوق‌العاده را به مشتریانش پیشنهاد کرده و طعم استیک‌هایش را هرگز فراموش نخواهید کرد. دیوارهای آجری، زمین پارکت شده، نورهای محتاطانه و سایر ویژگی‌ها از این رستوران شیک، محیطی زیبا و جذاب برای شکم‌گردی ساخته‌اند.

بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

۱۰. وامبلز ژوهانسبورگ

«وامبلز» (Wombles) استیک‌ هاوسی با ریشه در زیمباوه است. در غذاهای گوشتی خوشمزه و پرس‌های حسابی‌‌اش هم می‌توانید این اصالت را به خوبی حس کنید. سالن‌های غذا خوری اینجا با دیوارهای قرمز و مبلمان شیک یادآور دوران گذشته استعماری هستند. اگر به خوردن غذاهای گوشتی و استیک علاقه دارید می‌توانید حتماً روی این رستوران هم حساب کنید.

بهترین رستوران های ژوهانسبورگ ، شکم گردی در آفریقای جنوبی

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید