معرفی و جاذبه های زانس سخانس در آمستردام هلند

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

زانس سخانس واقع در شمال آمستردام، یک نگاه اجمالی به گذشته های صنعتی هلند با خانه های سنتی، آسیاب های بادی، انبارها و کارگاه های آموزشی ارائه می دهد.

معرفی و جاذبه های زانس سخانس در آمستردام هلند

منطقه زانس در اواخر قرن هجدهم و نوزدهم، یک منطقه صنعتی مهم بود که توسط صدها آسیاب بادی تولید می شد که روغن مایع، رنگ، قناری، خردل، کاغذ و سایر محصولات تولید می کرد. بسیاری از خانه های روستای معروف زانس  اکنون موزه ، فروشگاه های هدیه یا کارگاه های آموزشی هستند بعضی از آسیابهای باقی مانده زانس برای عموم باز هستند.

بازدید از زانس سخانس

زانس سخانس نزدیک به یک میلیون بازدید کننده در هر سال دارد و یکی از بهترین جاذبه های مورد علاقه گردشگران در هلند است. قیمت ورودی  هر موزه، کارگاه و آسیاب بادی متفاوت است.

معرفی و جاذبه های زانس سخانس در آمستردام هلند

چگونه به زانس سخانس برویم

بسیاری از گردشگران از زانس سخانس دیدن می کنند،رفتن به این روستا آسان است و شما می توانید با وسایل نقلیه و یا ماشین خود به این روستا بروید – سوار قطار  ایستگاه مرکزی آمستردام بشوید. یک قطار  با فاصله زمانی 15 دقیقه ، شما را به کوگ زاندیک می برد و از ایستگاه 10 دقیقه فاصله دارد.

تور زانس می تواند شما را از ایستگاه مرکزی آمستردام سوار کند و شما را به زانس ببرد، در آنجا خانه های چوبی سبز ، صنایع دستی سنتی و آسیاب های بادی را می توانید مشاهده کنید.

هنگامی که به هلند  سفر کردید حتما از این منطقه زیبا و رویایی  دیدن کنید و شما در این منطقه مناظر و طبیعت بی نظیری را می توانید مشاهده کنید

معرفی و جاذبه های زانس سخانس در آمستردام هلند

در سال های 1961تا 1974 خانه های سنتی و آسیاب های زانس را بازسازی کردند و به یک مکان گردشگری تبدیل شد و همچنین می توانید از کارگاه ساخت کفش های چوبی دیدن کنید

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید