بنر هدر

دانستنی های سفر به گرجستان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

زبان گرجستان

زبان گرجی مانند هیچ زبان دیگری نیست که احتمالا تا به حال آن را نشنیده اید. بر خلاف هر زبان دیگری که از کشورهای دیگر گرفته شده است  متعلق به گروه زبان گرجی است. و شامل صداهای نادری است که بسیاری از بازدید کنندگان ممکن است هرگز قبلا نشنیده باشند. زبان گرجستان دارای 33 حروف الفبا است که لحن آرامی دارد و در زمان عیسی با این زبان صحبت کرده اند. حروف الفبایش بسیار شبیه به یکدیگر هستند. حتی اگر متوجه زبان گرجی نشوید نوشتن و شنیدن آن لذت بخش است .

دانستنی های سفر به گرجستان
در گذشته  کشور خود را Sakartvelo می نامیدند. ریشه های نام کشور گرجستان به زبان انگلیسی مبهم است.برخی  نظریه ها به قرون وسطی اشاره می کند که صلیبیون مسیحی در سرتاسر منطقه در سرزمین مقدس قرار گرفتند. در گذشته کشور گرجستان  بخشی از امپراتوری ایران بود و مردمش به عنوان “گورج” شناخته می شدند. یک مجسمه طلایی خدای مقدس، قتل عام اژدها، در مرکز  تفلیس قرار دارد. او همچنین حامی گرجستان است و پرچم ملی دارای صلیب قرمز خود در زمینه سفید است و همه جا است.

دانستنی های سفر به گرجستان

گرجستان در حالی که بالاترین قله در روسیه را دارد، ادعا می کند که رتبه دوم، Shkara، که در 5،193 متر  مونت بلان با تقریبا 400 متر را دارد. این کوه های شگفت انگیز، با جاده های  جادویی و افسانه ای و روستاهای پنهانی که در دل کوه های، افسانه ای واقع شده اند.امروزه مردم زیادی  برای کوهنوردی، اسکی  و به دنبال ماجراجویی به اینجا سفر می کنند.

دانستنی های سفر به گرجستان

در گرجستان می گویند  مهمان هدیه خداست. بنابراین از گردشگران خارجی با غذا و نوشیدنی استقبال می کنند .

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید