بنر هدر

معرفی هتل های ارزان قیمت تبریز | هزینه یک شب ماندن در تبریز چقدر است؟

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

با توجه به رویداد تبریز 2018 سفر به این شهر بسیار زیباتر و جذاب بوده و برای گردشگران جالب است بدانند هزینه یک شب اقامت در این شهر چقدر است. در این بخش تصمیم به بررسی قیمت هتل در شهر تبریز با وجود رویداد تبریز 2018 را داریم.

هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

براساس بررسی‌های میدانی از هتل‌های این شهر مشخص می شود که :

هتل‌ ۵ ستاره تبریز

در یک هتل ۵ ستاره این شهر قیمت اتاق دو لوکس یک نفره ۴۲۱ هزار تومان، دولوکس ۲ نفره ۵۲۱ هزار تومان، سوئیت یک نفره ۷۵۱ هزار تومان، سوئیت ۲ نفره ۷۵۱ هزار تومان، سوئیت یک نفره ویژه ۸۵۱ هزار تومان و سوئیت ۲ نفره ویژه ۸۵۱ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هتل۴ ستاره تبریز

در یک هتل ۴ ستاره اتاق یک تخته ۲۲۹ هزار تومان، اتاق ۲ تخته با یک سرویس اضافه به قیمت ۳۰۲ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۳۷۰ هزار تومان، سوئیت ۴ نفره ۴۷۱ هزار تومان، سوئیت ۵ نفره ۵۵۰ هزار تومان، سوئیت VIP چهار تخته با ۲ سرویس اضافه ۶۵۰ هزار تومان، سوئیت VIP پنج تخته با ۲ سرویس اضافه ۷۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هتل ۳ ستاره تبریز

در یک هتل ۳ ستاره اتاق یک تخته ۲۱۶ هزار تومان، اتاق ۲ تخته ۲۸۲ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۳۴۸ هزار تومان، سوئیت یک خوابه چهار تخته با یک سرویس اضافه ۵۰۸ هزار تومان، سوئیت یک خوابه ۵ تخته با یک سرویس اضافه ۶۰۲ هزار تومان و سوئیت ۲ خوابه ۶ تخته ۶۹۳ هزار تومان به اجاره می‌رسد.

هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هتل ۲ ستاره تبریز

در یک هتل ۲ ستاره اتاق یک تخته ۱۸۲ هزار تومان، اتاق ۲ تخته ۲۲۵ هزار تومان، اتاق ۳ تخته ۲۷۲ هزار تومان، اتاق ۴ تخته ۳۳۵ هزار تومان، اتاق ۵ تخته ۴۰۰ هزار تومان، اتاق ۶ تخته ۴۴۸ هزار تومان و اتاق ۸ تخته ۵۲۸ هزار تومان به اجاره می‌رسد.

در یک هتل یک ستاره سوئیت ۵ نفره ۳۱۰ هزار تومان و سوئیت ۶ تخته ۳۶۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است.

گفتنی استبه مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018 قیمت هتل ها تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی نیز تعلق گرفته است . امید است مقاله ارائه شده برای کسانی که قصد سفر به این شهر تاریخی و زیبا را دارند مفید واقع شود.

هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

بهار و تابستان فصل سفر به شهرهایی همچون تبریز است. هوا معتدل است و دیگر از سرمای هوای پاییز و زمستان خبری نیست و دیدن جاهای دیدنی بیشمار تبریز یکی از انگیزه های سفر به این شهر است. ما در این پست لیست هتل های ارزان قیمت تبریز را برایتان نوشته ایم تا اگر به این شهر سفر کردید اقامت مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد.

هتل اهراب- ۳ ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

یکی از هتل های ارزان قیمت تبریز هتل نوساز اهراب است. این هتل ۵ طبقه امکاناتی مانند روم سرویس، اینترنت، خشکشویی، تبدیل ارز و… در اختیار مهمانش قرار می‌ دهد. هتل اهراب با خیابان امام و ایستگاه های بی آر تی فاصله چندانی ندارد و مسافران برای جا به جایی در نقاط مختلف شهر می توانند از اتوبوس یا خطوط مترو استفاده کنند. ارگ تبریز، باغ گلستان، کاخ موزه شهرداری و خانه استاد شهریار جاذبه های گردشگری ای هستند که فاصله کمی با هتل اهراب دارند.

هرشب اقامت در اتاق یک تخته این هتل با تخفیف ۱۰۸ هزار تومان تمام می‌شود.

هتل سینا- ۲ ستاره
هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هتل سینا نسبت به امکاناتش هتل ارزانی محسوب می‌شود. این هتل در خیابان امام خمینی قرار گرفته. خیابان امام خمینی اولین و اصلی‌ترین خیابان تبریز است که از شرق تا غرب تبریز کشیده شده. رستوران، آسانسور، پارکینگ، تاکسی سرویس دارد و صبحانه جزو خدمات مشترک همه اتاق هایش است.

یک شب اقامت در اتاق یک تخته این هتل ۱۲۴ هزار تومان است.

هتل آپارتمان ارس- ۲ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

یکی از ارزان قیمت ترین هتل های تبریز هتل آپارتمان ارس است. هتل آپارتمان ارس در مرکز شهر تبریز واقع شده، این هم به آن معناست که با جاهای دیدنی تبریز و به خصوص بازار فاصله چندانی ندارد. هتل ارس از ۲۶ واحد هشت طبقه ای تشکیل شده و در فضایی بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است.کلیه اتاقها دو خوابه با لوازم خانگی و رفاهی تجهیز و آماده شده اند.

هزینه اقامت در سوئیت یک تخته این هتل ۱۲۵ هزار تومان است.

هتل دریا- ۳ ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هتل دریا به خصوص برای آنهایی که اهل ورزش هستند ایده آال است. هتل با داشتن استخری بزرگ، سالن فوتسال و سالن بدنسازی برای ورزش دوستان هتلی کم نظیر است. بیمارستان بابک درست روبه روی هتل واقع شده. هتل دریا تا بازار تبریز ۱۵ دقیقه با ماشین بیشتر فاصله ندارد و از آن گذشته به خانه مشروطه و مقبرالشعرای تبریز نیز دسترسی مناسبی دارد.

هرشب اقامت در اتاق یک تخته این هتل ۱۲۰ هزار تومان می‌شود.

دیگر هتل های ارزان قیمت تبریز:

هتل سهند- ۲ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

هزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟هتل سهند در یکی از بهترین خیابان های تبریز یعنی امام خمینی واقع شده است. این هتل در سه طبقه و ۲۸ اتاق ساخته شده، به خط ویژه بی آر تی بسیار نزدیک است و کسانی که در این اتاق اقامت دارند مشکلی برای دسترسی به محل های مختلف شهر نخواهند داشت. از این هتل تا میدان ساعت حدود ۵ دقیقه پیاده راه است و با ماشین ۱۵ دقیقه ای می شود به بازار سنتی تبریز رسید. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند و پارکینگ و آسانسور جزو دیگر امکاناتش است.

هر شب اقامت در اتاق یک تخته این هتل ۱۱۰ هزار تومان هزینه دربردارد.

هتل مروارید- ۱ ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

ساختمان هتل مروارید قدمتی ۱۰۰ ساله دارد که بازسازی اش کرده‌اند.  نزدیکی به باغ گلستان این امکان را به مسافران می دهد که صبح‌ها یا بعد از ظهرهایی که زمان خالی دارند برای پیاده روی به این باغ زیبا بروند. هتل مروارید به خاطر نزدیکی به ایستگاه های بی آر تی دسترسی بسیار خوبی به مناطق مختلف شهر دارد. بازار بزرگ تبریز هم فاصله اندکی با این هتل دارد.

قیمت هرشب اقامت در اتاق یک تخته این هتل ۹۶ هزار تومان است.

هتل آپارتمان بهبود- ۴ ستارههزینه یک شب اقامت در تبریز چقدر است؟هتل های ارزان قیمت تبریز کدامند؟

و اما اگر دنبال اقامت در هتلی ۴ ستاره هستید که امکانات استانداردی دارد و نسبت به این امکانات هزینه هایش نیز معقول است، هتل آپارتمان بهبود می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این هتل به میدان ساعت نزدیک است.  خانه استاد شهریار، موزه علی موسیو، خانه لاله ای از جمله جاذبه های گردشگری ای هستند که به هتل آپارتمان بهبود بسیار نزدیکند و برای بازدید از آن ها لازم نیست زمان زیادی را در راه بگذرانید. بیمارستان الزهرا و درمانگاه شهید بهشتی هم در نزدیکی این هتل آپارتمان قرار دارند و رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانانش فراهم می‌کند.

هزینه اقامت در سوئیت یک تخته این هتل ۱۵۰ هزار تومان برای هرشب است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید