ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتغال

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر می‌خواهید اقامتی ارزان در پورتو در پرتغال تجربه کنید، می‌توانید به یکی از هتل‌های اقتصادی ولی مناسبش که در این راهنما معرفی کرده‌ایم سر بزنید.

این روزها در پورتو هتل‌های زیادی مشغول فعالیت هستند و همین امر انتخاب را از میان این موارد سخت‌تر می‌کند. اگر دنبال هتلی با قیمت و شرایط مناسب بودید، می‌توانید از راهنمای بهترین‌ هتل‌های ارزان پورتو کمک گرفته و از قیمت‌هایشان که کمترین آسیب را به کیف پولتان وارد می‌کنند لذت ببرید.

۱. موو هتل پورتو سنترو

«موو هتل پورتو سنترو» (Moov Hotel Porto Centro) اتاق‌هایی مدرن با اینترنت وای فای رایگان به مهمانانش پیشنهاد می‌کند. ایستگاه‌های مترو و قطار پورتو تقاطع‌هایی در فرودگاه شهر هم داشته و تنها ۳ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند. این اتاق‌های مدرن با رنگ‌های لطیف تزئین شده و عکس‌هایی سیاه و سفید به دیوارها می‌بینید. هر اتاق میز مطالعه و یک توالت اختصاصی دارد. صبحانه به سبک بوفه بوده و به صورت روزانه با هزینه‌ای بیشتر ارائه می‌شود. یک تراس حیاط داخلی با میز و صندلی هم وجود دارد که می‌توانید برای صرف قهوه و ریلکس کردن رویش حساب کنید.ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

۲. مهمانخانه بلومونته پورتو

بوتیک هتل «بلومونته» (Belomonte Guest House) تنها چند متر از رودخانه فاصله داشته و از تخیلات یک متخصص تغذیه و یک مهندس مکانیک متولد شده است. «ترزا فریرا» (Teresa Ferreira) و «رویی کاروالیو» (Rui Carvalho) درهای این ساختمان قرن نوزدهمی را گشودند و بعد از بازسازی کل آن در فوریه سال ۲۰۱۶ آن را به مرحله بهره‌برداری رساندند.

ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

۳. مهمانخانه بواویستا پرتقال

«مهمانخانه بواویستا» (Boavista Guest house) هر چیزی را که بخواهید در اختیارتان می‌گذارد. اینجا به اندازه کافی به مرکز شهر نزدیک است و می‌توانید پیاده تا آنجا بروید. البته به حد کافی هم از نواحی محبوب زندگی شبانه فاصله دارد و می‌توانید شب‌ها در کمال آرامش بخوابید. قیمت اتاق‌های اینجا از ۴۵ یورو آغاز می‌شود.

ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

۴. گراند هتل دو پورتو

«گراند هتل دو پورتو» (Grande Hotel do Porto) در ناحیه مرکزی پیاده‌رو شهر واقع شده و تا ایستگاه قطار «سائو بنتو» (São Bento) تنها ۵ دقیقه پیاده‌روی دارد. تراس پشت‌بام آن با منویی از بهترین غذاهای پرتغالی نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. اتاق‌های شیک گراند هتل تلویزیون و ماهواره و همچنین توالت، وان و دوش اختصاصی دارند. رستوران «دی پدرو دوم» (D. Pedro II) با اتمسفر رمانتیکش هم در سالن رقص بازسازی شده قرار دارد. در این رستوران می‌توانید غذاهایی اصیل با مواد اولیه بومی را سفارش دهید. از تراس هتل می‌توانید مناظری پانورامیک و زیبا از پورتو را تماشا کنید. سالن ورزش یا ماساژ هم از دیگر گزینه‌های رفاهی برای مهمانان هستند. امکانات دیگر شامل خدمات خشک‌شویی، مراقبت از کودکان و تبدیل ارز می‌شوند. گراند هتل از ایستگاه اتوبوس و مترو چند قدم فاصله دارد و تا صومعه «سرا دو پیلار» (Serra do Pilar) هم می‌توانید پیاده‌روی کنید. فرودگاه «فرانسیسکو سا کارنیرو» (Francisco Sá Carneiro) هم تنها ۱۵ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

۵. هتل تریپ پورتو سنترو

«هتل تریپ پورتو سنترو» (Tryp Porto Centro) در مرکز شهر واقع شده و از خیابان خرید «سانتا کاتارینا» (Santa Catarina) تنها ۶ دقیقه پیاده فاصله دارد. اتاق‌ها تهویه مطبوعی داشته و به تلویزیون و ماهواره مجهز هستند. همچنین پارکینگ خصوصی هم با هزینه‌ای بیشتر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل حمام و توالت اختصاصی داشته و سشوار هم دارند. حتی برخی از آن‌ها به دوچرخه اِلیپتیکال هم مجهز هستند. در تمامی نقاط هتل می‌توانید از اینترنت رایگان نیز بهره‌مند شوید. خدمات خشک‌شویی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده و کارکنان پذیرش به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند درباره جاذبه‌های محلی یا اجاره ماشین به شما کمک کنند. هتل تریپ پورتو سنترو به ایستگاه مترو بسیار نزدیک بوده و رستوران‌های بسیار زیادی را هم در اطرافش پیدا خواهید کرد.

ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

۶. هتل پائو د آسوکار

«هتل پائو دِ آسوکار» (Pão de Açucar) در مرکز تاریخی پورتو و در صد متری خیابان «آلیادوس» (Aliados) و ایستگاه مترو واقع شده است. این هتل با طراحی داخلی آردِکویی‌، کارکنان چند زبانه و تراسی بزرگ، اقامت جذابی را برایتان می‌سازد. «رودخانه دورو» (Douro) هم تنها ۱۵ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. تمام اتاق‌های پائو د آسوکار پنجره‌های دوجداره، مبلمان قدیمی و جذاب و یک حمام و توالت اختصاصی دارند. هر اتاق به تهویه مطبوع و تلویزیون ماهواره‌ای مجهز بوده و برخی از آن‌ها یک تراس هم دارند. صبحانه به صورت روزانه ارائه شده و حتی می‌توانید از آن در تراس یا در اتاق نیز لذت ببرید. منظره این تراس رو به ساختمان شهرداری پورتو است. اگر دوست داشتید صبحانه خود را در جایی دیگر میل کنید رستوران و کافه‌های زیادی در این اطراف هستند. مهمانان می‌توانند از کتابخانه هتل کتابی امانت گرفته و در زمان ریلکس کردن به مطالعه بپردازند. حتی می‌توانید از مجموعه اسباب بازی‌های قدیمی و اشیای عتیقه هم لذت ببرید. فرودگاه تنها ۱۵ دقیقه با ماشین با هتل فاصله داشته و با مترو هم می‌توانید نیم ساعته مسافتش را طی کنید.

ارزان ترین هتل های با کیفیت پورتو در پرتقال

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید