بنر هدر

ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

برای تجربه یک اقامت دلچسب اما ارزان، می‌توانید به یکی از هتل‌های اقتصادی هلسینکی سر بزنید.

اگر می‌خواهید طی اقامت در هلسینکی هتلی ارزان پیدا کنید و به کیف پولتان آسیب جدی نزنید، جای درستی آمده‌اید. مسافران می‌توانند حتی به صورت آنلاین هم قیمت هتل‌های ارزان این شهر را پیدا کرده و جایی اقتصادی برای خود رزرو کنند اما برای آن که انتخاب راحت‌تری داشته باشید، در این راهنما بهترین هتل‌های ارزان هلسینکی را معرفی خواهیم کرد.

۱. هتل آرتور

«هتل آرتور» (The Arthur Hotel) بزرگ بوده و علیرغم موقعیت خوبش در وسط شهر قیمت‌های مناسبی را هم به مهمانان پیشنهاد می‌کند. گردشگران می‌توانند از میان اتاق‌های سازگار با حیوانات جایی برای اقامت انتخاب کرده یا اگر سیگاری هستند به سراغ گزینه‌های مناسب خود بروند. این هتل ارزان هلسینکی خدمات گوناگونی را هم برای مسافران در نظر گرفته که شامل تبدیل ارز، اینترنت رایگان، امنیت، سونا و غیره می‌شوند.

ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

۲. پارک هتل کاپیلا

اقامت در پارک هتل «کاپیلا» (Kapyla) اغلب گزینه پیشنهادی بومیان خود هلسینکی به حساب می‌آید و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با هزینه‌ای اندک از خدمات گوناگون بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید ورزیده بمانید یا از شنا در یک استخر سرپوشیده لذت برده و با سایر مسافران به پیاده‌روی یا دو بروید، می‌توانید به سراغ کاپیلا بیایید. کارکنان بسیار خوش برخورد بوده و می‌توانید از رستوران و کافه هم استفاده کنید. ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

۳. هالیدی این

«هالیدی این» (The Holiday Inn) در قسمت غربی شهر هلسینکی واقع شده و در میان هتل‌های اقتصادی گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این هتل به مرکز شهر نیز بسیار نزدیک بوده و در آن امکان استفاده از اینترنت رایگان را خواهید داشت. از دیگر امکانات می‌توانیم به سونای رایگان، باشگاه ورزشی، کافه، رستوران بین‌المللی با غذای خوب و صندوق امانات امن اشاره کنیم. اینجا یکی از بهترین هتل‌های ارزان شهر به شمار می‌آید. ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

۴. ارپورت هتل بونس

«ارپورت هتل بونس» (Airport Hotel Bonus) تنها ۲۵ دقیقه با هلسینکی فاصله داشته و درست در کنار فرودگاه «وانتا» (Vantaa) قرار دارد. این هتل اقتصادی امکانات اولیه خوبی را برای مهمانان فراهم کرده و همچنین یک فضای ورزشی، رستوران و دسترسی رایگان به اینترنت را نیز در اختیارشان می‌گذارد. اگر حیوان خانگی دارید می‌توانید از اتاق‌های سازگار با حیوانات نیز رزرو کنید. اگر پروازتان دیر وقت به زمین می‌نشیند یا تنها اقامت کوتاهی در این شهر خواهید داشت، می‌توانید به سادگی روی این هتل حساب کنید و به فرودگاه هم نزدیک باشید!

ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

۵. کومولوس الیمپیا هتل

«کومولوس الیمپیا هتل» (Cumulus Olympia Hotel) یکی از هتل‌های کوچک‌تر اقتصادی هلسینکی بوده و روی اتمسفر صمیمی و خدمات دقیق تمرکز کرده است. اتاق‌های ارزان‌تر، کوچک اما بسیار راحت و رنگارنگ هستند. یک رستوران و کافه هم می‌توانید در اینجا پیدا کنید. اگر جزو گردشگران ورزشکار هستید نگران هیکلتان نباشید زیرا یک باشگاه سلامتی هم برایتان در نظر گرفته شده است. آوردن حیوانات خانگی به هتل مجاز بوده و کارکنان علاوه بر خوش برخوردی بسیار آماده کمک هستند.

ارزان ترین هتل های با کیفیت هلسینکی در فنلاند

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید