بنر هدر

بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر می‌خواهید در وین اقامت ارزانی داشته باشید، این کار غیر ممکن نیست. می‌توانید یکی از هتل‌های اقتصادی پیش رو را انتخاب کنید.

وین مدت‌های مدیدی است که به عنوان مرکز فرهنگی اروپا شناخته می‌شود. با قدم زدن در خیابان‌های این متروپلیس باشکوه همواره با تاریخ طولانی و پر فراز و نشیب آن روبرو خواهید شد. در این شهر می‌توانید بوتیک‌های لوکس، کاخ‌های بزرگ و هتل‌های مجللی را پیدا کنید. شاید برای کسانی که با بودجه محدود سفر می‌کنند پیدا کردن اقامتگاه ارزان کار دشواری باشد اما لازم نیست نگران باشید زیرا برای رسیدن به رویایتان فهرستی از هتل‌های ارزان و اقتصادی این شهر را گردآوری کرده‌ایم.

۱. ماینینگر وین دان تاون فرانتس

«ماینینگر وین دان تاون فرانتس» (Meininiger Wien Downtown Franz) به مهمانانش امکانات رفاهی خوب و مدرن یک هتل برجسته را ارائه نموده و همزمان اتمسفر ریلکس و صمیمی یک هاستل را دارد که برای کوله‌گردهایی که از هاستل‌های شلوغ خسته شده‌اند ایده‌آل خواهد بود. اتاق‌های معمولی با یک آشپزخانه کاملاً مجهز همراه هستند ولی سوئیت‌های هتل به سبک مینیمال اسکاندیناوی طراحی شده و رنگ قرمز معروف ماینینگر به آن‌ها گرمی می‌دهد. اگر می‌خواستید غذاهای اصیل و بومی را با قیمتی ارزان امتحان کنید می‌توانید به «کارملیترمارکت» (Karmelitermarkt) که در همین حوالی قرار دارد سر بزنید.

بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

۲. وینارت

هتل «وینارت» (ViennArt) در محله تاریخی «موزه» (Museumsquartier) واقع شده است. این بوتیک هتل مدرن چهار ستاره تمام مظاهر لوکس بودن را به نمایش گذاشته اما از قیمت‌های نجومی خبری نیست. همان‌طور که می‌توانید از نام هتل حدس بزنید در اینجا علاقه خاصی به هنر مدرن وجود دارد. موزه تاریخ هنر نیز در همین نزدیکی قرار دارد و اگر شما هم جزو طرفداران فرهنگ و هنر باشید از این نزدیکی لذت خواهید برد. تمام اتاق‌ها به شیوه‌ای با سلیقه دکوراسیون شده‌اند و رنگ‌های شجاعانه‌ای را در آن‌ها خواهید دید.بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

۳. مرکیور گراند هتل بیدرمایر

سر در ورودی وینی سنتی «مرکیور گراند هتل بیدرمایر» (Mercure Grand Hotel Biedermeier) و طراحی داخلی کلاسیک آن برای هر مسافری که اقتصادی سفر می‌کند و نیاز به اتمسفری شبیه به خانه دارد ایده‌آل است. این هتل افسونگر تنها ۱۰ دقیقه با «کلیسای جامع سنت استفان» فاصله داشته و «هوندرواسرهاوس» (Hundertwasserhaus) را نیز در نزدیکی‌اش پیدا می‌کنید. مطمئناً از اقامتتان در یکی از اتاق‌های دونفره‌ای که به شیوه ای سنتی طراحی شده لذت خواهید برد. تمام تجهیزاتی که یک گردشگر مدرن نیاز دارد در طراحی این اتاق‌ها پوشش داده شده و می‌توانید از اینترنت رایگان و تلویزیونش بهره‌مند شوید.

بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

۴. در ویلهلمس هوف

«در ویلهلمس هوف» (Der Wilhelmshof) هتلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان هنر است. اینجا یکی از بهترین رازهای مخفی وین به شمار رفته و طراحی شیکش برای هرکسی که اقتصادی سفر می‌کند چشمگیر خواهد بود. می‌توانید این هتل را در قلب مرکز شهر وین پیدا کنید. اینجا به مهمانانش طیفی از اتاق‌های جذاب را پیشنهاد می‌کند. اتاق‌های دو نفره «آرتلیه» (ARTelier) هر کدام به شیوه‌ای منحصر به فرد تزئین شده‌اند و رنگ و موضوعی متفاوت دارند. حتی در هر کدام یک نقاشی دیواری خاص هم کشیده‌اند. چه کوله‌گرد باشید یا با خانواده سفر می‌کنید، مطمئن باشید که تمام نیازهایتان در اینجا برطرف خواهد شد.

بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

۵. فلمینگز دولوکس وین سیتی

«فلمینگز دولوکس وین سیتی» (Fleming’s Deluxe Wien City) در محله شیک و مد روز «یوزف اشتات» (Josefstadt) واقع شده است. این هتل تا ساختمان شهرداری، ساختمان پارلمان و «کاخ هوفبورگ» فاصله بسیار کمی دارد. مطمئن باشید که هیچ هتلی این حجم از فرهنگ وینی را در این فاصله اندک به شما پیشنهاد نمی‌کند. بعد از یک روز طولانی گردش در میان جاذبه‌ها می‌توانید به سراغ اتاق گرم و نرم و شیکتان بروید و کمی ریلکس کنید. تمام اتاق‌های مهمانان از یک تخت دو نفره راحت، ملحفه‌های نرم سفید و حمام و توالتی اختصاصی و مدرن تشکیل شده‌اند. اگر هنوز برای انتخاب اینجا قانع نشده‌اید باید سری به قسمت آب‌درمانی و ماساژ بزنید. بهترین و ارزان ترین هتل ها با کیفیت در وین اتریش

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید