تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

تعطیلات و یک سفر رویایی را می توان در سواحل زیبا فراموش نشدنی سپری کرد اما اکثر سواحل دنیا به دلیل بی توجهی ما انسان ها به محیط زیست تبدیل به جایی پر از زباله شده است ولی هنوز هستند سواحلی که علاوه برتمیزی زلال ترین آبها را دارند ؛ وقتی که شما چنین سواحلی را بشناسید، دیگر به یک آزانس مسافرتی با کیفیت و معتبر نیاز ندارید تا به شما بگوید برای تعطیلات بعدی به کجا بروید.
فال روزانه
پس شروع می کنیم!

1.ساحل Porto katsiki در یونان:

این ساحل همانطور که قبلا گفته شده بود، که تنها توسط بزها قابل دسترسی است از این رو ترجمه یونانی آن goat port نام گرفت ؛ این ساحل در جزیره لفکادا و در دریای لونیان واقع شده است.
این ساحل فقط از طریق جاده های باریک قابل دسترسس می باشند، که معمولا ترافیک سنگین دارد پس با پیاده روی از روی صخره های کوچک میتواتد شما را به آنجا برساند ؛ قایق های تاکسی شاید راحتترین راه برای رسیدن به این بهشت باشد اما مطمئن باشید که سفر ارزشمندی است و به جرات یکی از زیباترین سواحل مدیترانه می باشد.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

2.ساحل فولهادو واقع در وسط اقیانوس هند:

این جزیره برای کسانی که می خواهند ، زندگی را از دیدگاه یک بومی جزیره ای ببینند، فوق العادست ، این مکان با سرعت قایق، 2ساعت با خشکی مالدیو، فاصله دارد و در آنجا هیچ جاذبه ی گردشگری و توریستی دیگری وجود ندارد و فقط یک هتل در آنجا واقع شده است. این یک گشت و گذار واقعی استوایی می باشد با این ذهنیت، و با توجه به این نکات، مسافران باید بر اساس قوانین بومی های آنجا رفتار کنند .که شامل ممنوعیت پوشیدن هرگونه بیکینی در خارج از ساحل غربی است و مصرف الکل نیز به شدت ممنوع است. در اطراف آن، درختان نخل،صخره های مرجانی، ماهی های رنگارنگ و دیگر موجودات دریایی وجود دارند ؛ شما هر دلیلی را برای کاوش در مالدیو می توانید پیدا کنید.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

3.ساحل Ipil-Elnido در فیلیپین:

در این ساحل بازدید برای عموم آزاد شناخته شده است بازدید کنندگان می توانند در طول سفر،انتظار دیدن میمونها،تعداد زیادی از مرجانهای رنگی و لاک پشت های دوست داشتنی را داشته باشند پس زمینه ی کوه ها مناظر باورنکردنی را می سازد و گفته می شود که غروب فوق العاده ای دارد. به این ساحل،از طریق دریا است،اما منظره دیدنی و مسیر های پیاده روی برای توریست ها در بالای صخره ها چیزی است که واقعا عجیب و اغواگرانه است.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

4. Dam trau-Ba ria vung در ویتنام:

این ساحل نزدیک به یک فرودگاه است، بنابراین بازدید کنندگان میتوانند انتظار دیدن تعدادی هواپیما که در ارتفاع کم پرواز میکنند را داشته باشند. این ساحل توسط بخش هایی از جنگل های گرمسیری و جنگل هایی با پوشش بامبو و درختان کاج احاطه شده است. برای رسیدن به این ساحل باید از یک جاده نسبتا ناهموار و گل ولای عبور کنید.و در نهایت به یک منظره باور نکردنی از دریا، برسید ؛ سه رستوران ساحلی کوچک،و تختخواب های سفر،در شن های سفید آنجا برای مسافران یافت میشود.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

5- ساحل Devils Bay virgin Gorda در بریتانیا:

میتوان با قایق و یا راه رفتن در یک مسیر آسان با 30 دقیقه پیاده روی کردن ،میتوان به آنجا رسید.و در مسیر از تعدادی صخره عبور خواهید کرد ، صرف نظر از اینکه چطور به آنجا رسیده اید،این آب های زلال و مناظر دیدنی ،باعث ایجاد تعجب شما خواهد شد که چرا شما قبلا هرگز اینجا را ندیده اید. تخت سنگ ها در این خلیج،آنجا را به بهشتی منحصر به فرد تبدیل کرده اند ؛ فرم های صخره ها ، استخرهای جذر و مدی،تونل و البته پیچ و خم در راه هم باعث این منحصر بودن،شده است آنها همچنین امکان غواصی در بین صخره هارا هم فراهم میکنند.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

6- ساحل Elephant در هندوستان:

شاید این ساحل بهترین جای شناخته شده برای ورزش های آبی،غواصی های حرفه ای ،ماهیگیری،سواری قایق های شیشه ای،سواری هواپیما های دریایی و حتی راه رفتن در دریا می باشد.جایی که بازدید کنندگان می توانند با یک کلاه مخصوص در زیر دریا نفس بکشند و راه بروند ودر همان حال حتی میتوانند کشفیات دریایی داشته باشند.واز سفر خود لذت ببرند.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

7-ساحل خرگوش در ایتالیا:

این جزیره در فاصله 105 مایلی از سرزمین ایتالیا قرار گرفته است.ودر سال 2013 رتبه بهترین ساحل دنیا گرفت ؛ گذشته از زیبایی های آن،تاریخ آن بر روی سنگ های غار زیر زمینی حک شده است که آنرا غواص ها کشف کرده اند که توسط اعراب،یونانی ها،و رومی ها اتفاق افتاده است. علاوه بر کشف بقایای تاریخی شگفتی های زیادی در این ساحل وجود دارد. تاریخچه، نه تنها در انتهای اقیانوس قرار دارد،بلکه بازدید کنندگان میتوانند کلبه های ماقبل تاریخ را در ساحل و قدم زدن در مسیر های شگفت انگیز و سبز آنجا مشاهده کنند و یک واقعیت جالب،که در واقع هیچ خرگوشی در آنجا وجود ندارد.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

8-ساحل کشتی شکسته در یونان:

این ساحل کاملا به معنای واقعی کلمه،دارای یک کشتی خراب است که در ساحل به گل نشسته است.(همراه با بسیاری افسانه ها که در اطراف آن قرار دارند)چیزی که عمدتا برای اکثریت جلب توجه میکند،آب های بسیار شفاف آنجاست.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

9- ساحل Tropic of cancer در باهاما:

که به عنوان طولانی ترین ساحل شناخته شده است،طول آن حدود یک مایل میباشد شما بعد از یک جاده تنگ و طولانی و کثیف به این ساحل خواهید رسید. در این ساحل هیچ گونه مانعی مانند سنگ ها و مرجان ها وجود ندارد آنجا با کمبود فروشنده ها،و توریست ها مواجه است.( و این به دلیل موقعیت مکانی پنهانی است، که دارد).
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

10-ساحل Hanauma Bay در هاوایی:

این خلیج در اثر یک فوران آتش نشانی که در ده ها هزار سال قبل رخ داده است، به وجود آمده .و در جزیره اوهو واقع شده است. قبل از اینکه بخواهید برای اولین بار وارد این ساحل شوید،شما در آنجا می توانید وقت خود را صرف زندگی عجیب و غریب دریایی،امواج آرام،شن و ماسه سفید و آب های زلال کنید.
تمیزترین سواحل با آب های زلال در جهان

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید