بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

آیا می‌خواهید برای اقامت در شهر سویل هزینه‌ کمی پرداخت کنید؟ با ما به سراغ یکی از هتل‌های اقتصادی سویل بروید.

بازدید از شهر جنوبی اسپانیا یعنی سویل الزاماً تجربه‌ای گران نیست و می‌توانید در هتل‌های اقتصادی اقامت داشته باشید. هتل‌های افسونگر زیادی هستند که جدای از قیمت خوب، فاصله‌ای قابل قبول از جاذبه‌های اصلی شهر داشته و به شما امکان دسترسی راحت به محله‌های پر جنب و جوش و جذابش را می‌دهند. در این راهنما با ما همراه شوید تا تجربه‌ی شگفت انگیزتان در سویل با هتلی اقتصادی کامل شود.

۱. المنار

هتل سه ستاره «المنار» (Alminar) در یک خانه قدیمی در فاصله دو دقیقه‌ای از جاذبه‌های تاریخی سویل واقع شده است و یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر به لحاظ ارزش قیمتی را به شما پیشنهاد می‌کند. اتاق‌های اینجا منظره‌ای خیره‌کننده از برج ناقوس «خیرالدا» (Giralda) متعلق به کلیسای جامع را به نمایش گذاشته و همگی بالکونی و حمام اختصاصی دارند. امکانات این هتل شامل پاسیوی سنتی سویلی، صبحانه بوفه‌ای روزانه و تراس پشت بام افسونگری با منظره کلیسا می‌شود که البته فقط از دو اتاق عالی طبقه آخر قابل دسترس است.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۲. ایتاکا سویا

بوتیک هتل فوق جذاب «ایتاکا سویا» (Ítaca Sevilla) در ضلع شمالی سانتا کروز واقع شده که سابقاً محله یهودیان شهر بود. با یک پیاده‌روی دو دقیقه‌ای می‌توانید به یادمان معروف شهر سویل یعنی «متروپوال پاراسول» (Metropoal Parasol) برسید. کلیسای جامع هم تنها ۱۰ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. اتاق‌ها به رنگ نارنجی، سفید و سیاه تزئین شده و حیاط اندرونی هم به سبک اندلسی دکوراسیون شده است. می‌توانید از گرمای تابستانی سویل به استخر کوچک پشت بام هم پناه ببرید. البته یک کافه هم داخل هتل وجود دارد. بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۳. هتل پاتیو دلاس کروسس

«پاتیو دلاس کروسس» (Patio De Las Cruces) بیست و یک اتاق دارد که همگی به زیبایی در سال ۲۰۰۹ مورد بازسازی قرار گرفته و دیزاین سبک معاصر و ترکیبی از ویژگی‌های اصیل و سنتی اندلسی را منعکس می‌کنند. این اتاق‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: کلاسیک، استاندارد و تک نفره. همه این موارد حمام اختصاصی داشته و دسترسی راحتی هم به دو پاسیوی افسونگر هتل دارند. کاخ «رویال آلکاسار» (Royal Alcazar) درست در کنارتان قرار خواهد داشت و با یک پیاده‌روی دو دقیقه‌ای به «پلازای آلفارو» (Plaza Alfaro) می‌رسید.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۴. ال ری مورو

«ال ری مورو» (El Rey Moro) بین بزرگ‌ترین گنجینه‌های معماری سویل جا گرفته است. کلیسای جامع و کاخ آلکاسار در دو طرف این بوتیک هتل خاص و باهویت قرار دارند که خود در خانه‌ای متعلق به قرن شانزدهم واقع شده است. این هتل توسط یک زوج اداره شده که خانم شخصاً روی دکوراسیون اتاق‌ها نظارت داشته و هر کدام سبک و تم رنگی منحصر به فردی دارند. برخی موارد فوق‌العاده مانند دوچرخه یا سه ساعت تور هدایت شده شهر و دسترسی به جکوزی خیره‌کننده پشت بام در قیمت رزرواسیون اتاقتان لحاظ می‌شوند.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۵. ساکریستیا سانتا آنا

برای یک اقامتگاه عالی و اقتصادی می‌توانید روی هتل سه ستاره «ساکریستیا سانتا آنا» (Sacristia Santa Ana) حساب کنید. این هتل، ۲۳ اتاق پر نور در عمارتی به دقت بازسازی شده از قرن هجدهم را در اختیارتان قرار داده و یک حیاط مرکزی آرام و زیبا نیز دارد. اکثر اتاق‌های اعلای دو نفره رو به «آلامدا» (Alameda) هستند و برخی دیگر در طبقات بالایی منظره‌ای تماشایی از بام‌های شهر دارند. تمام جاذبه‌های محله قدیمی نهایتاً یک ربع با شما فاصله خواهند داشت.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۶. اون پاتیو ان سانتا کروز

همان طور که از نام اینجا برمی‌آید، بوتیک هتل دو ستاره «اون پاتیو ان سانتا کروز» (Un Patio En Santa Cruz) تراس پشت بامی جادویی با مناظری باورنکردنی مشرف به پشت بام‌های چند صد ساله سانتا کروز به سمت برج ناقوس خیرالدا را به شما هدیه خواهد کرد. خود کلیسا کمتر از ۱۰ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت و در واقع آلکاسار، «پلازای اسپانیا» و میدان گاوبازی باشکوه قرن هجدهمی هم فاصله بسیار کمی دارند. اتاق‌های این هتل همگی با آثاری از هنرمندان محلی تزئین شده و گل‌هایی تازه و ملحفه‌های مصری بسیار نرم دارند.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۷. موریو

«موریو» (Murillo) نامش را از یک نقاش قرن هفدهمی سویل به نام «بارتولومه موریو» گرفته است. این هتل گرم و صمیمی اقامتگاهی با ۳۵۰ متر فاصله از کلیسای جامع را به شما پیشنهاد کرده و اتاق‌های استانداردش منظره‌ای به سمت یکی از زیباترین خیابان‌های سانتا کروز یا یک پاسیوی داخلی جذاب داشته و اتاق‌های دوبل طبقه چهارم همگی تراس‌های اختصاصی نیز دارند. مهمانان موریو می‌توانند از نوشیدنی‌های تراس پشت بام نیز بهره‌مند شوند.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۸. آبریل

«آبریل» (Abril) یک پانسیون دو ستاره صمیمی و جذاب است که در قلب محله سابق یهودیان قرار دارد. اگر دنبال اقامتگاهی با ارزش قیمتی خوب و دسترسی راحت به زندگی شبانه شهر هستید می‌توانید روی اینجا حساب کنید. یکی از محبوب‌ترین نقاط شب گردی شهر تنها ۱۰ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. البته رستوران‌ها و کافه‌های «پلازا انکارناسیون» (Plaza Encarnación) هم بسیار نزدیک هستند. تمام اتاق‌ها حمام اختصاصی و اینترنت رایگان داشته و اگر مستقیماً رزرو کنید می‌توانید از بوفه صبحانه هم با هزینه‌ای معادل یک یورو استفاده کنید.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۹. هتل H10 کورخیدور بوتیک

«H10 کورخیدور بوتیک» (H10 Corregidor Boutique) یکی دیگر از گوهرهای ارزشمند در میان هتل‌های سویل است که به بهترین مغازه‌های شهر بسیار نزدیک بوده و گرم‌ترین خوشامدگویی را به پایتخت اندلس از شما خواهد داشت. در همان بدو ورود در پذیرش به شما یک لیوان رایگان نوشیدنی داده و در پاسیوی اندسی‌اش می‌توانید قهوه یا اسنک نوش جان کنید. هر روز صبح صبحانه‌ای عالی هم به مهمانان ارائه می‌شود. محله قدیمی و جاذبه‌هایی که دور هتل را احاطه کرده‌اند با کمی پیاده‌روی قابل دسترس هستند.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

۱۰. کاسا دکولون

«کاسا دکولون» (Casa De Colon) یک بوتیک هتل خانوادگی است که در عمارتی زیبا متعلق به قرن هجدهم قرار دارد. این هتل یکی از افسونگرترین هتل‌های اقتصادی سویل بوده و تمام اتاق‌هایش منحصر به فرد هستند و استانداردهایی بالا دارند. البته یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های اینجا اتاق‌های زیر شیروانی هستند که تراس ویژه خود را داشته و به پشت بام‌های سانتا کروز مشرف هستند. حیاط طبقه همکف نیز برای فرار از گرمای وسط روز عالی بوده و همه یادمان‌های تحت حفاظت یونسکو کمتر از ۱۰ دقیقه با شما فاصله دارند.

بهترین و باکیفیت ترین هتل ها ارزان در سویل اسپانیا

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید