بنر هدر

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

برای آن که اقامت ارزانی را در برلین در آلمان تجربه کنید، می‌توانید به یکی از بهترین هاستل‌های این شهر سر زده و از سفرتان لذت ببرید.

اگر نمی‌دانید کدام هاستل برلین در آلمان را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید به راهنمای ما که توسط بومیان خود شهر تهیه شده رجوع کرده و در حین سفر از بهترین رستوران‌های اقتصادی، اتاق‌های مجهز، حمام و توالت اختصاصی و اتاق‌های خصوصی با تلویزیون بهره‌مند شوید. قطعاً در این میان برای هر کسی با هر شخصیتی اقامتگاهی مناسب پیدا خواهد شد.

۱. سیرکس هاستل

«سیرکس هاستل» (The Circus Hostel) یکی از بهترین هاستل‌های اقتصادی در «روزنتهالر پلاتز» (Rosenthaler Platz) شلوغ برلین است و ترکیبی از اتاق‌های عمومی و خصوصی را به گردشگران ارائه می‌کند. اینجا به رستوران‌ها، مغازه‌ها و کافه‌های زیادی نزدیک بوده و حتی می‌توانید پنت هاوسش را با یک آشپزخانه و منظره عالی شهر اجاره کنید. طی تابستان، تراس این هاستل جایی عالی برای صرف نوشیدنی یا معاشرت با سایر مسافران است. همچنین می‌توانید دوچرخه کرایه کرده و شهر را به شیوه متفاوتی بگردید.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۲. پلاس برلین

این شعبه از هاستل‌های زنجیره‌ای «پلاس» (PLUS) با یک کافه و سرگرمی‌های ورزشی جذابی مانند والیبال، یوگا، فوتبال یا حتی قسمتی برای باربکیو و گزینه‌هایی مانند استخر و سونا برای تابستان و آتلیه مخصوص هنرمندان، یکی از جذاب‌ترین هاستل‌های شهر به شمار می‌رود. طیفی از اتاق‌های خصوصی و عمومی در «پلاس برلین» (PLUS Berlin) وجود دارند و سقف بلند و جذابش با پنجره‌های بزرگ با مناظر خیابان یا حیاط، فضایی دلپذیر می‌سازد. امکانات دیگر این هاستل شامل تلویزیون، حوله و ملحفه رایگان می‌شود.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۳. ایست سون برلین هاستل

«ایست سون برلین هاستل» (EastSeven Berlin Hostel) آرام در نواحی جنوبی «پرنزلوئر برک» (Prenzlauer Berg) واقع شده و اکنون یکی از محبوب‌ترین هاستل‌های اقتصادی شهر به شمار می‌آید. با توجه به اینکه اینجا گروه‌ها و افراد زیر ۱۸ سال را نمی‌پذیرد، نسبتاً فضایی آرام‌تر داشته و قابل قیاس با مهمانی‌های هاستل‌های دیگر نیست. اتاق‌ها تمیز بوده و بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. مبلمانی با کیفیت را هم برای چیدمانشان به کار گرفته‌اند. باغ پشتی آرام جایی مخصوص باربکیو، ننو و دوش فضای باز دارد. صبحانه شامل بوفه‌ای از غذاهای سرد به همراه میوه و چای و قهوه رایگان است. بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۴. ففربت هاستل

هاستل گرم و مهمان‌نواز « ففربت» (Pfefferbett Hostel Berlin) داخل یک مجموعه بازسازی شده قرار داشته و می‌توانید آن را بین «میته» (Mitte) و پرنزلوئر برک پیدا کنید. لابی، فضای اجتماعی اصلی هاستل به شمار رفته و بازی‌های گروهی مانند فوتبال دستی، پینگ پونگ یا دارت را در آنجا می‌بینید. علاوه بر این، باغی هم وجود دارد. اتاق‌های عمومی بسیار جذاب هستند و سقف آجری طاقی آن‌ها با یک کمد قفل‌دار شخصی فضای دلپذیر و متفاوتی را برای اقامتتان می‌سازد. اتاق‌های خصوصی تلویزیون، حمام و توالت اختصاصی هم دارند. می‌توانید از غذاهای ساده در لابی نوش جان کرده و از صبحانه‌های بوفه باز نیز بهره‌مند شوید.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۵. ومبتس سیتی هاستل برلین

هاستل «ومبتس» (Wombat\’s City Hostel Berlin) تجربه هاستلی شاد و پر هیجانی را برایتان می‌سازد. می‌توانید در کافه پشت بام ریلکس کرده یا از امکاناتی چون اتاق لباسشویی، آشپزخانه کاملاً مجهز، اجاره دوچرخه و حیاطی برای دورهمی‌های اجتماعی بهره‌مند شوید. اتاق‌ها شامل اتاق‌های عمومی، خصوصی تک نفره و دونفره می‌شوند و همگی بسیار کاربردی، تمیز و امن هستند. مبلمان اتاق‌ها مینیمال است و تخت‌ها کاملاً راحت هستند. سیستم کمد‌ها بسیار قابل اطمینان بوده و گزینه‌هایی برای دوش اختصاصی، امکانات توالت، بالکن و کمد شخصی هم در نظر گرفته‌اند.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۶. گراند هاستل برلین

این هاستل که جایزه هم گرفته است، در کنار «لاندور کانال» (Landwehr Canal) جذاب در «کروتس برک» (Kreuzberg) واقع شده و اقامت در ساختمانی تاریخی و دیدنی را به شما پیشنهاد می‌کند. اتاق‌های این هاستل بزرگ‌تر و زیباتر از هاستل‌های کوله‌گردی معمول هستند. تورهای رایگان مختلفی هم برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اوقات خوشی را حین اقامت تجربه کنند. در «گراند هاستل برلین» (Grand Hostel Berlin) هم اتاق‌های عمومی و خصوصی وجود داشته و در اتاق‌های تک یا دو نفره حوله و آب معدنی هم ارائه می‌کنند.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۷. گنراتور برلین میته

«گنراتور برلین میته» (Generator Berlin Mitte) تماماً از لوله‌های روکار، آجرکاری‌های برجسته و آثار هنری چشمگیر تشکیل شده است. فضاهای عمومی زیادی را در اینجا پیدا خواهید کرد که شامل کافه، اتاق معاشرت با یک کتابخانه می‌شوند. حیاط مرکزی تاریخی هم با یک مجسمه G اشغال شده و حتی فضا برای نمایشگاه و رویدادهای گوناگون هم در نظر گرفته‌اند. گزینه‌های اقامتی شامل اتاق‌های شش تا هشت نفره عمومی، اتاق‌های خصوصی یک یا دو نفره می‌شوند. تمام اتاق‌های خصوصی دارای حمام و توالت اختصاصی بوده و چراغ مطالعه، پریز برق و کمک‌های استاندارد دارند.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

۸. هتل ماینینگر الکساندر پلاتز

«ماینینگر» (Meininger) به خاطر مرز گنگی که بین هاستل و هتل اقتصادی دارد شناخته شده بوده و این ویژگی‌اش را در هاستل «الکساندر پلاتز» هم می‌توانید به خوبی ببینید. فضای کافه، لانج با شومینه، تراسی رو به میدان، آشپزخانه و اتاق بازی هم برای مهمانان در نظر گرفته‌اند. تخت‌ها بسیار راحت بوده و در اتاق‌های خصوصی بزرگ میز کار، صندلی، تلویزیون و گاه بالکنی با مناظر عالی هم وجود دارد.

بهترین هاستل ها در برلین آلمان

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید