بنر هدر

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر می‌خواهید اقامت ارزانی را در پاریس تجربه کنید، می‌توانید روی هاستل‌های بیشمارش حساب کنید. در این راهنما بهترین هاستل‌های پاریس را به شما معرفی خواهیم کرد.

پاریس، هاستل‌های زیادی دارد که بیشتر روی قشر دانشجویان و مسافران جوان تمرکز دارند، اما همه آن‌ها علاوه بر آن که تمیز بوده و محیطی صمیمی دارند، بسیار ارزان نیز هستند. قبل از آنکه به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست برترین هاستل‌های پاریس را دنبال کنید تا اقامتی ارزان و در عین حال جذاب داشته باشید.

۱. هاستل سنت کریستوفر

این هاستل جدید پاریس در یکی از زیباترین و کمتر شناخته‌شده‌ترین محله‌های شهر به نام «بَسَن دو لا ویلت» (Bassin de la Villette) واقع شده و اخیراً مورد توجه گردشگران قرار گرفته و به خاطر خدمات دوستانه، اتمسفر سرگرم‌کننده و اتاق‌های نو و تمیزش شهرت پیدا کرده است. شاید این هاستل از مرکز شهر کمی دور باشد اما پیشنهاد می‌کنیم اگر دنبال جایی اصیل و آرام در شهر نور می‌گردید، به سراغش بروید. سنت کریستوفر صبحانه و اینترنت رایگان، خدمات اجاره دوچرخه، رزرو تور و رستوران دارد.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۲. لو ویلاژ پاریس

«لو ویلاژ» (Le Village) در قلب منطقه تاریخی و بلند مونمارتر واقع شده و اکثر مسافران به خاطر کارکنان خوش برخورد، تمیزی و نزدیکی آن به برترین جاذبه‌های پاریس شامل «کلیسای ساکره کور» (Sacré Coeur) یا «مولن روژ» (Moulin Rouge) بسیار خرسند هستند. دکور قدیمی این هاستل انعکاسی از دوران طلایی هنر مونمارتر بوده و طرفداران هنر و فرهنگ قطعاً می‌توانند از آن لذت فراوانی ببرند. لو ویلاژ هم صبحانه و اینترنت رایگان در اختیار مهمانانش قرار داده و کافه و فضایی برای مطالعه، سوغاتی فروشی، جایی برای انبار چمدان و یک آشپزخانه دارد.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۳. هاستل باستی

هاستل «باستی» (Bastille Hostel) به خاطر موقعیت مرکزی‌اش شهرت زیادی پیدا کرده است. به سادگی می‌توانید از آن به جاذبه‌های گردشگری اصلی شهر برسید یا در شب از زندگی شبانه پر شورش لذت ببرید. البته برخی از مسافران از قوانین سخت اتاق‌ها راضی نیستند و ما هم آن را به کسانی که دنبال اتمسفر دورهمی و مهمانی هستند پیشنهاد نمی‌کنیم اما اگر اتاقی آرام با حمام اختصاصی می‌خواهید می‌توانید رویش حساب کنید.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۴. اوپس! هاستل

«اوپس! هاستل» (Oops! Hostel) در سال ۲۰۰۷ آغاز به کار کرده و نسبتاً می‌توان آن را جزو هاستل‌های جدید برشمرد. اینجا به خاطر محیط رنگارنگ، طراحی متنوع، اتاق‌های بزرگ و تمیز و ارزش کلی‌اش مورد توجه گردشگران اقتصادی واقع می‌شود. می‌توانید آن را در ضلع جنوبی پاریس پیدا کنید و محله‌هایی کمتر شناخته شده مانند «بوت او کَی» (Butte aux Cailles) و یکی از چاینا تاون‌های سرزنده شهر را بگردید. در این هاستل اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، حمام اختصاصی و تهویه هوای مطبوع وجود دارد.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۵. هاستل وینتج

«وینتج» (Vintage) در منطقه فوق شهری «گر دو نور» (Gare du Nord) در شمال شرق پاریس واقع شده و توانسته نظر مثبت بسیاری از مهمانانش را جلب کند. اغلب مسافران از کارکنان خوش‌برخورد، اتمسفر صمیمی و آرام و همچنین از کیفیت صبحانه این هاستل راضی بوده‌اند. البته برخی دیگر نیز از اندازه کوچک اتاق‌ها یا سر و صدا شکایت داشتند. به طور کل این نواحی امن هستند اما اگر دنبال پاریس کارت پستالی هستید باید فکر جای دیگری باشید.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۶. هاستل یانگ اند هپی

«یانگ اند هپی» (Young and Happy) ادعا می‌کند که اولین هاستل مستقلی بود که در دو دهه اخیر پاریس آغاز به کار کرده است. این هاستل در مرکز یکی از توریستی‌ترین مناطق شهر در خیابان معروف «موفتار» (Rue Mouffetard) در محله لاتین قرار دارد. اینجا به خاطر کارکنان صمیمی‌، موقعیت عالی و ارزش قیمتی بالایش مورد توجه گردشگران واقع شده است. مسافرانی که خریدن غذای تازه را دوست دارند از بازار روبازی که در این خیابان پیدا می‌کنند خوشحال خواهند شد. اگر می‌خواهید نور و رنگ پاریس زیبا را تجربه کنید باید روی اینجا حساب کنید.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۷. هاستل پیس اند لاو

هاستل «پیس اند لاو» (Peace & Love Hostel) برای هر کسی ایده‌آل نیست و نظرهای بسیار مختلفی درباره آن به چشم می‌خورد. مسافرانی که دنبال محیط دوستانه یا شب زنده‌ داری‌های جذاب هستند از این هاستل که در نزدیکی کانال «سن مارتن» (Saint-Martin) واقع شده لذت خواهند برد. البته اگر تحمل کمی برای سر و صدا دارید توصیه می‌کنیم به سراغ هاستل‌های آرام‌تری مانند گزینه قبلی بروید.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۸. هاستل وود استاک

«وود استاک» (Woodstock Hostel) در نزدیکی مونمارتر واقع شده و تا مرکز پاریس هم پیاده راه زیادی ندارد. این هاستل به خاطر نرخ پایین، کارکنان خوش برخورد و مفید و موقعیتی که برای برخوردهای اجتماعی با سایر مسافرین ایجاد کرده شهرت و محبوبیت دارد. طراحی هیپی آن مورد توجه برخی قرار گرفته و عده دیگری از آن به سرعت چشم می‌گیرند. اینجا هم اینترنت و صبحانه رایگان به مهمانانش پیشنهاد می‌کند.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

۹. هاستل آلوها

«آلوها» (Aloha) ادعا می‌کند که صمیمی‌ترین هاستل شهر است. این هاستل از سال ۱۹۸۹ شروع به فعالیت کرده و یکی از قدیمی‌ترین‌های شهر به حساب می‌آید. آلوها در قسمتی آرام و کمتر شناخته شده از جنوب غرب پاریس قرار دارد ولی می‌توانید به سادگی به جاذبه‌های معروفی مانند برج ایفل دسترسی پیدا کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم این مورد را در آخرین گزینه‌های خود قرار دهید.

۱۰. هاستل کولن کور اسکوئر

«کولن کور اسکوئر» (Caulaincourt Square) در گوشه‌ای زیبا و مسکونی از مونمارتر قرار داشته و به خاطر نانوایی و بازار‌های نزدیکش از گزینه‌های محبوب شکم گردان به شمار می‌رود. اگر زوجی جوان هستید یا با دوستانتان سفر می‌کنید، این هاستل می‌تواند گزینه جذابی برایتان باشد زیرا اتاق‌های خصوصی زیادی دارد. از امکانات اینجا می‌توانیم به اینترنت رایگان و کرایه دوچرخه اشاره کنیم.

بهترین هاستل ها در پاریس فرانسه

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید