بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

آیا به زودی عازم فرانکفورت هستید و نمی‌خواهید هزینه زیادی بابت هتل پرداخت کنید؟ مطمئن باشید جای درستی را انتخاب کرده‌اید.

اگر دوست دارید طی سفر به آلمان و بازدید از شهر فرانکفورت هزینه زیادی بابت اقامت نپردازید، می‌توانید به سراغ یکی از هتل‌های اقتصادی متعددش بروید. در این راهنما شما را با برخی از بهترین‌ هتل‌های ارزان فرانکفورت آشنا خواهیم کرد تا بتوانید سفری لذت‌بخش و ارزان را تجربه کنید.

۱. کاپری بای فریزر فرانکفورت

«کاپری بای فریزر» (Capri by Fraser) فرانکفورت آپارتمان‌هایی با دکوراسیون درخشان و استودیوهایی در ناحیه «میان» (Main) را به شما پیشنهاد می‌کند. مهمانان می‌توانند عصرها در کافه این هتل ریلکس کرده یا به باشگاهی که داخلش قرار دارد سر بزنند. هر اتاق دیزاینی شیک و زیبا داشته و یک میز تحریر و تلویزیون تخت مدرن هم در آن می‌بینید. حمام‌های اختصاصی هر کدام‌ از آن‌ها به لوازم بهداشتی و سشوار مجهز هستند.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

۲. متل وان

«متل وان» (Motel One) فرانکفورت پذیرش ۲۴ ساعته داشته و تراس و کافه آن نیز جای جذابی برای استراحت هستند. این هتل در فاصله ۵۰۰ متری از «مسه» (Messe) واقع شده و روزنامه و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

۳. استار آپارت

«استار آپارت» (Star Apart) در ماین واقع شده و از نمایشگاه فرانکفورت تنها ۷۰۰ متر فاصله دارد. اتاق‌های شعبه «هاوپ‌بانهوف» (Hauptbahnhof) همگی به اینترنت وای فای رایگان مجهز بوده و مناظری زیبا از شهر را به شما هدیه می‌کنند. این هتل با فاصله اندکی از «مسه‌تورم» (Messeturm) و نزدیکی به برج ماین، موقعیت مناسبی در شهر دارد. می‌توانید به راحتی از اینجا به نقاط مهم فرانکفورت سر بزنید. بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

۴. بی اند بی مای پلیس

«بی اند بی مای پلیس» (B&B My Place) در قلب ماین فرانکفورت واقع شده و موقعیتی عالی، آپارتمان‌های درخشان و دلباز به همراه اینترنت وای فای رایگان دارد. هر اتاق با دقت زیادی چیدمان شده و مبلمانی روشن با کف‌پوش چوبی دارد. اتاق‌های نشیمن غرق در نور طبیعی بوده و شامل قسمت غذاخوری و یک کاناپه می‌شوند. هر اتاق حمام اختصاصی نیز دارد.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

۵. توکیو این فرانکفورت

«توکیو این فرانکفورت» (Tokoyo Inn Frankfurt) در ماین فرانکفورت واقع شده و تا نمایشگاه اصلی فرانکفورت ۱.۱ کیلومتر فاصله دارد. این هتل اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار داده و می‌توانید آن را در منطقه «گوت لویت فرته» (Gutleutviertel) پیدا کنید. همچنین «کومرتس بانک» (Commerzbank) و مسه تورم هم در فاصله اندکی قرار گرفته‌اند. مهمانان می‌توانند از تراس نیز استفاده کنند و از مناظر اطراف لذت ببرند.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

۶. موکسی

«موکسی» (MOXY) در ماین فرانکفورت واقع شده و از نمایشگاه اصلی فرانکفورت تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل مرکز بدنسازی، اتاق‌های بدون سیگار، اینترنت رایگان و یک سالن عمومی را برای مهمانان خود در نظر گرفته است. موکسی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و به «کلیسای جامع سنت بارتولومئوس» نیز بسیار نزدیک است. این هتل را می‌توانید در منطقه «آستند» (Ostend) پیدا کنید.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت فرانکفورت آلمان

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید