بنر هدر

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

اگر قصد دارید حین سفر به والنسیا هزینه زیادی بابت اقامت نپردازید، می‌توانید به سراغ هتل‌های اقتصادی فهرست پیش رو بروید.

سفر به اسپانیا قطعاً تجربه‌ای تکرار نشدنی است و شاید نخواهید این خاطرات شیرین با آسیب به حساب‌های بانکی همراه باشد! اگر دوست دارید اقتصادی سفر کنید، می‌توانید از میان هتل‌های ارزانی که در ادامه برایتان معرفی کرده‌ایم جایی را برای اقامت انتخاب کنید.

۱. MYR هتل پلازا مرکادو اند اسپا

«MYR هتل پلازا مرکادو اند اسپا» (MYR Hotel Plaza Mercado & Spa) یک مرکز آب‌درمانی و سلامتی داشته و در منطقه «والنسیا کامیونیتی» (Valencia Community) قرار دارد. محله «باریو دل کارمن» (Barrio del Carmen) تنها ۴۰۰ متر با این هتل فاصله داشته و اینترنت وای فای رایگان نیز در سرتاسر ساختمان در اختیارتان خواهد بود. این هتل همچنین با فرودگاه والنسیا ۹ کیلومتر فاصله دارد.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

۲. سوهو والنسیا

«سوهو والنسیا» (Soho Valencia) با اینترنت رایگان در سرتاسر ساختمانش در فاصله ۱.۴ کیلومتری باریو دل کارمن واقع شده و مجموعه فرهنگی و علمی «شهر هنر و علم» (City of Arts & Sciences) نیز تنها ۲.۱ کیلومتر با آن فاصله دارد. تمام واحد‌های این هتل دارای تلویزیون تخت و مدرن بوده و همگی به خوبی تهویه می‌شوند. این اتاق‌ها دارای ناحیه نشیمن و غذاخوری نیز هستند. آشپزخانه‌ای مجهز به مایکرویو، تستر و قوری هم در اختیار خواهید داشت. حمامی اختصاصی با سشوار برای هر واحد در نظر گرفته شده و حوله و ملحفه نیز تأمین می‌شود.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

۳. هتل سیتیسنترال خوریستاس والنسیا

«سیتیسنترال خوریستاس» (Citizentral Juristas) در محله قدیمی واقع شده و آپارتمان‌هایی با تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان در اختیار مهمانان می‌گذارد.کلیسای جامع والنسیا تنها ۱۵۰ متر آن طرف‌تر بوده و ایستگاه متروی «کولون» (Colon) نیز بیشتر از ۱ کیلومتر فاصله ندارد. آپارتمان‌ها از یک تا سه تخت خوابه متغیر هستند و قسمت نشیمن با تلویزیون تخت و کاناپه دارند. آشپزخانه‌ای کوچک نیز با ماشین ظرفشویی و مایکرویو نیز در اختیارتان خواهد بود. حمام‌ اتاق‌ها با لوازم بهداشتی رایگان و سشوار مجهز هستند.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

۴. پالاسیو د روخاس

«پالاسیو د روخاس» (Palacio de Rojas) با اینترنت وای فای رایگان، در فاصله ۳۵۰ متری از بازار مرکزی والنسیا قرار گرفته است. این هتل آپارتمان‌هایی با تهویه مطبوع و مناظر زیبایی شهری را برای مهمانانش در نظر گرفته و در صورت تمایل پارکینگ خصوصی هم در اختیارتان خواهد بود.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

۵. والنسیا فلتس کتدرال

«والنسیا فلتس کتدرال» (Valenciaflats Catedral) آپارتمان‌هایی مدرن، با تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان را در اختیار مهمانان می‌گذارد. این هتل در مرکز شهر بوده و تا کلیسای جامع تنها ۵۰ متر فاصله دارد. همچنین با اندک هزینه‌ای می‌توانید از پارکینگ خصوصی هتل نیز استفاده کنید. آپارتمان‌ها با تنالیته‌های کرم و خاکستری تزئین شده‌اند و کفپوش پارکت دارند. سالنی با کاناپه و تلویزیون کابلی مدرن هم وجود داشته و می‌توانید از آشپزخانه‌های مجهز به اجاق و یخچال نیز بهره‌مند شوید. برخی از آپارتمان‌ها تراس نیز دارند.

بهترین هتل ها ارزان و با کیفیت والنسیا اسپانیا

۶. هوستال ونسیا

«هوستال ونسیا» (Hostal Venecia) در میدان اصلی والنسیا یعنی «آیونتامینتو» (Ayuntamiento) واقع شده و تا ایستگاه قطار شمال تنها ۵ دقیقه پیاده روی دارد. می‌توانید در تمام قسمت‌های هتل از اینترنت رایگان بهره‌مند شده و از بالکنی و تلویزیون‌های تخت مدرن نیز لذت ببرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید