دهکده جهانی دبی در امارات

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

دبی بعد از ابوظبی دومین اقلیم بزرگ امارات متحده عربی محسوب میشود، دبی حدود چهار هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. به دلیل وجود سیستم اقتصادی آزاد وعدم بکارگیری مالیات، سرمایه گذاری ها تشویق وهمین امر باعث رشد وپیشرفت زیاد شهر دبی شده. امروزه دبی به علت فعالیت ویژه در حوزه گردشگری مقصدی برای علاقه مندان به سفر از همه نقاط جهان شده. شهر دبی دارای امکانات گردشگری ومراکز تجاری بزرگی است که در این مقاله چند جای گردشی که ممکن است به آن سر بزنید را معرفی میکنیم.

 دهکده جهانی Global Village

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

دهکده جهانی از مهم ترین فعالیت هایی است که دبی سالانه انجام میدهد، اولین بار سال 1997 در ساحل خور راه اندازی شد، سپس به منطقه عود میثاء منتقل شد ودر حال حاضر دهکده جهانی در خیابان شیخ زاید برگذار میشود. دهکده جانی تجسیمی از رویکرد روشنگرانه دبی در پذیرش فرهنگ ها وقومیت های مختلف را نشان میدهد، در این مکان سنت ورسوم ملت های مختلف به مردم معرفی میشوند. فعالیت های دهکده جهانی در فضایی باز انجام میشود وتجربه یک خرید منحصر به فرد را در 30 قسمت مختلف به شما خواهد داد، که هر یک از این قسمت ها نماینده یک کشور است، خوراکی های بین المللی از بخش مهم دهکده جهانی میباشد که در آن میتوانید غذاهای مخصوص کشور های گوناگون را امتحان کنید.

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

دهکده نوامبر هرسال مصادف با آبان ماه درهای خود را باز میکند وتا پنج ماه به فعالیت خود ادامه میدهد، شمار بازدید کننده در هر دوره از دهکده جهانی به پنج میلون نفر و از سرتاسر جهان میرسد، هم چنین دهکده جهانی جزیره نخل ساخته شده در سال 2013 را نیز پوشش میدهد، جزیره نخل دارای بیش از 50 وسیله تفریحی برای کودکان وبزرگسالان است به همین دلیل خوانواده ها برای خوشگذرانی وتفریح به جزیره میآیند.

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

برج خلیفه

برج خلیفه مرتفع ترین آسمان خراش در جهان به شمار میرود وامکان صعود به بالاترین نقطه آن برای دیدن غروب آفتاب وجود دارد. بالکن های دایره ای روی برج منظره ای فوق العاده بر شهر دارد. این برج سال 2005 شروع به ساخت شد وتا پنج سال ادامه داشت، برج خلیفه با وجود بلند ترین مسجد و رستوران در آن یک مقصد ویژه برای توریست ها به شمار میرود.

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

دبی لند

دبی لند از مهم ترین اماکن گردشی دبی است که از دبی تجربه ای شگفت انگیز ومنحصر به فرد به هریک از گردشگران ارائه میکند، برای گردشگران امکان انجام هر نوع سرگرمی در این مجتمع وجود دارد، در دبی لند، زمین های گلف، باشگاه های ورزشی، به علاوه اسب سواری و… موجود است، از همه مهم تر چیزی که دبی لند را متمایز میکند فراهم بودن مسابقه ماشین ها با ماشین های واقعی وپیشرفته ترین امکانت روز دنیاست.

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

جزایر نخل

جزایر نخل شامل سه جزیره مصنوعی است: جزیره نخله الجمیره، جزیره نخله جبل علی وجزیره نخله الدیره. به کسانی که قصد دارند سوار هواپیماهای گردشی شوند توصیه میکنیم منظره فوق العاده جزایر نخل را از دست ندهند، جزیره نخله الجبیره یک منطقه مسکونی است برای کسانی که به دنبال آرامش واستراحت هستند روی این جزیره تعدادی هتل وجود دارد، واما جزیره نخله جبل علی مقصدی برای تفریح وسرگرمی به شمار میرود.

دهکده جهانی دبی، اماکن دیدنی دبی

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید