بنر هدر

7 رستوران برتر ابوظبی امارات

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

شهر ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی واقع بر جزیره ابوظبی که مرکز ریاست جمهوری، نخست وزیر وسفارت های کشور های خارجی در آن قرار گرفته. ابوظبی دارای پتانسیل گردش گری بالایی از بازار ها، فعالیت های هیجان انگیز واماکن دیدنی و… میباشد که آن را به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. همچنین گردشگری یکی از اساسی ترین پشتوانه های اقتصادی در امارات است.

بهترین رستوران های ابوظبی

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

7.رستوران  ماء الورد (Rose water)

رستوران ماء الورد یکی از بهترین رستوران های ابوظبی با موقعیتی ویژه در هتل الجمیرا، برج های اتحاد است. رستوران غذا های محلی، عربی وبین المللی را در یک فضای شگفت انگیز ونمایشی خیره کننده بر سطح شهر را در اختیار شما قرار میدهد.

موقعیت رستوران: برج های اتحاد

منطقه: البطین

ساعات کار: صبحانه از 6.30 تا 11 صبح، نهار از 12.30 تا 3.30 عصر، شام از 7 عصر تا 11 شب.7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

6. رستوران سفرة بلد

رستوران سفره بلد واقع در روستای”بری” یکی از خوش نام ترین رستوران های ابوظبی میباشد، مجموعه کاملی از غذاهای دریایی وگوشتی وکبابی به علاوه غذا های آسیایی وعربی وغربی را در مِنوی خود دارد.  بوفه های سرباز با منظره های عالی نیز حس خاصی را به شما القا میکند. در این رستوران میتوانید مستقیما با آشپز ها حرف بزنید ومراحل تهیه غذا را روبه روی خود ببینید. تهیه غذا های متنوع طبق سفارش مشتریان هم فراهم پذیرفه میشود.

موقعیت رستوران: هتل شانگریلا

با پارکینگ اختصاصی

ساعات کار: صبحانه از 6.30 تا 10.30 صبح، نهار 12 تا 3 ظهر، شام از 6 عصر تا 11 شب.

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

5.رستوران زهره لبنان

رستوران زهره لبنان یکی از برترین رستوران های متخصص در تهیه غذاهای لبنانی در ابوظبی میباشد. این رستوران تجربه ای منحصر به فرد از غذاهای لبنانی محلی مثل شاورما وحموصی و … را برای شما به ارمغان میآورد.

موقعیت: خیابان شیخ زاید

ساعات کار: صبحانه از 6.30 تا 10.30 صبح، نهار 12 تا 3 ظهر، شام از 6 عصر تا 11 شب.

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

4. رستوران دیوان لوبرج

دیوان لوبرج نیز از قاعده بهترین ها در لیست پیشنهادی ما مستثنی نیست، نشیمنگاه های داخل وخارج رستوران به شما آزادی کامل را میدهد که جای مناسب خود را انتخاب کنید. این رستوران مستقر در هتل قصر الامارات نیز غذا های سنتی لبنانی را به دست بهترین آشپز های لبنانی برای شما تهیه میکند.

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

3. آشپزخانه سعودی

رستوران آشپزخانه سعودی یکی از مشهور ترین رستوران های ابوظبی است که در برج های کورنیش وخیابان کورنیش قرار دارد. دورهمی های فوق العاده برای لذت بردن از انواع غذاهای محلی سعودی وعربی را تدارک میبیند. تحویل غذا در محل نیز در این رستوران رایگان است.

موقعییت: محله خالدیه

 

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

2. رستوران کوِست

رستورانی غربی متخصص در غذا های لوکس آسیایی، واقع در جمیرا وبرج های اتحاد عربی، یک شب عالی ومنظره دل انگیز از  شهر را ارائه میکند. مجموعه متنوعی از انواع مختلف غذا های بین المللی را میان یک فضای ساده و آرام در اختیار شما قرار میدهد.

موقعییت: البطین

ساعات کار: نهار از 12.30 ظهر تا 3.30 به جز روزهای جمعه وشنبه، شام از ساعت 7 عصر تا 11.30 شب به جز روزهای شنبه.

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

1.رستوران مزلای

رستوران مزلای واقع در قصر امارات اولین رستوران متخصص در ارائه غذاهای اماراتی، مزلای یک کلمه عربی است به معنای “قفل در قدیمی” محسوب میشود، با کیفیت ولذیذ ترین غذاهای اماراتی مانند هریس ومجبوس را تقدیم شما میکند.

7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما اگر به این رستوران سر زدید طراحی سنتی آن حتما توجه شمارا جلب خواهد کرد. مزلای نماینده تام وتمام آشپزخانه اماراتی است.7 رستوران برتر ابوظبی، پیشنهاد مابه شما

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید