بنر هدر

معرفی و رزرو سینما آفریقای مشهد

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

سینما آفریقا (نام پیشین: سینما شهر فرنگ) سینمایی در شهر مشهد است. این سینما که در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده است دارای یک سالن نمایش و بالکن با ظرفیت ۸۶۳ صندلی را دارد.

معرفی و رزرو بلیط سینما آفریقا مشهد (با تخفیف!)

این سینما در جریان ۹ دی ۱۳۵۷ مشهد و درگیری مردم و ارتش ؛ آتش گرفت ولی پس از انقلاب مجدداً بازسازی و احیا گردید و هم اکنون بعنوان بزرگترین سالن نمایش سینمای مشهد فعالیت دارد.

این سینما که قبلاً متعلق به کمیته امداد بوده با دستور رهبر ایران به حوزه هنری واگذار شده است. سینما آفریقا که در میدان دکتر شریعتی مشهد قرار دارد از آذر تا بهمن ۱۳۹۴ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته است.

معرفی و رزرو بلیط سینما آفریقا مشهد (با تخفیف!)

سینما آفریقا مشهد به جرئت تا قبل از بازسازی سینما هویزه ، بهترین سینمای مشهد بود و در حال حاضر هم یکی از بهترین این سینما در جریان ۹ دی ۱۳۵۷ مشهد و درگیری مردم و ارتش ؛آتش گرفت ولی پس از انقلاب مجدداً بازسازی و احیا گردید و هم اکنون بعنوان بزرگترین سالن نمایش سینمای مشهد فعالیت دارد.
این سینما فقط یک سالن دارد و از امکانات خوب صوتی و تصویری برخوردار است. این سینما به با توجه به قرار گرفتن در منطقه ای خوب از شهر با استقبال زیاد علاقه مندان رو به رو شده است و همیشه یکی از سینماهای شلوغ و پرطرفدار مشهد بوده است .

آدرس : مشهد – میدان تقی آباد (دکتر شریعتی)

برای رزرو بلیط کلیک کنید

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید