رستوران روحی شهرک غرب تهران

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

شاید یکی از تفریحات هفتگی اهالی تهران رستوران گردی یا همان شکم گردی باشد که رستوران روحی میتواند گزینه مناسبی برای این تفریح باشد .

رستوران روحی تهران، یکی از بهترین و زیباترین رستوران‌ها در منطقه شهرک غرب می‌باشد. رستورانی که با ارائه انواع غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی جای خود را در میان تهران‌نشینان باز کرده است. دکوراسیون زیبا و سنتی رستوران روحی تهران، حس و حالی نوستالژیک را به شما داده و صرف غذا را برایتان لذت‌بخش‌تر می‌کند.

رستوران روحی شهرک غرب تهران

قطعاٌ با حضور در این رستوران تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را در کنار عزیزان برای خود رقم می‌زنید. محیط سرشار از آرامش رستوران روحی، از بهترین مکان‌ها جهت قرارهای دوستانه و رسمی است.

رستوران روحی شهرک غرب تهران
جالب است بدانید که روحی نام نوعی ظرف بوده که از روزگاران قدیم مورد استفاده مردم ایران برای پخت و سرو غذا می‌باشد. جالب‌تر این‌که، همه غذاها و نوشیدنی‌های رستوران روحی تهران در این نوع از ظرف‌ها برای شما سرو می‌شوند. منوی پروپیمان رستوران روحی انواع غذاهای سنتی و لذیذ ایرانی را با بهترین کیفیت و طعم و همچنین نوشیدنی‌های خاص و خوشمزه را دربرمی‌گیرد. همه تلاش پرسنل خوش‌برخورد و صمیمی این رستوران، جلب رضایت مشتریان عزیز و دیدن لبخند بر چهره آن‌ها در هنگام ترک رستوران است.

رستوران روحی شهرک غرب تهران

نوع کاربری

 رستوران

امکانات رزرواسیون رستوران روحی

 امکان رزرو

سبک آشپزی

 رستوران ایرانی
 رستوران سنتی

نوع وعده های غذایی

 صبحانه
 ناهار
 شام

نوع رژیم غذایی

 غذای حلال

قیمت

 اقتصادی

امکانات رستوران روحی

 بیرون بر
 صندلی
 خدمه رستوران
 دارای پارکینگ
 پرداخت الکترونیک

رستوران روحی شهرک غرب تهران

در تصاویر محیط داخلی رستوران روحی را ملاحظه کردید این مسئله انتخاب را برایتان آسان تر میکند .

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید