سفرهای نوروز ۹۸ به خارج از کشور | جاذبه های گردشگری مناسب نوروز ۹۸

نویسنده:

حسین یوسفی

در تاریخ:

بر حسب علاقه و پارامترهای فراوان ، شما تمایل به انتخاب مسافرت های خارج از ایران را دارید . حالا اینکه میل شما به دلایل مختلفی چون حضور بستگان در خارج از کشور یا علاقمندی به فرهنگ های مختلف جهان و غیره که هر کدام قابل تحلیل میباشد بستگی دارد .

خب شما حالا تصمیم به سفر خارجی برای نوروز ۹۸ گرفتید اما برای اینکه به کجا سفر کنید دچار تردید شده اید . کشورهای زیادی در جهان وجود دارد که پیشرفت شگرفی در زمینه گردشگری و جذب توریست داشته اند . اما آیا به معیار های شما از جمله زمان مسافرت شما و هزینه ای که برای سفر در نظر گرفتید نزدیک است یا خیر .

با بررسی نمونه جاذبه های گردشگری خارج از کشور که ما در اختیار شما قرار می دهیم می توانید به آسانی در این رابطه تصمیم گیری کنید و مقصد نهایی خود را برای نوروز ۹۸ انتخاب کنید .

جاذبه های گردشگری خارجی مناسب در نوروز ۹۸

۱ – معرفی 13 جای دیدنی متفاوت از کشور رویایی سنگاپور

سنگاپور کشوری کوچک است که از چندین جزیره تشکیل شده است، با این حال یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود.جاهای دیدنی سنگاپور همگی در معماری شهری خلاصه می‌شود. آن‌ها برای توسعه‌ی گردشگری سعی کرده‌اند تا هر طیفی از مردم را جذب جاهای دیدنی خود کنند اما مهاجرت‌های غیر قانونی به استرالیا از طریق سنگاپور باعث شده تا سخت‌گیری بیشتر شود.

سفرهای نوروز ۹۸ در خارج از کشور | جاذبه های گردشگری مناسب نوروز ۹۸

۲ – جاهای دیدنی مالدیو

با اینکه واحد پول رسمی در کشور مالدیو روفیا مالدیو می‌باشد، اما شما می‌توانید در سفر به این کشور از دلار نیز استفاده کنید. بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات، دلار آمریکا را از مشتریان خود می‌پذیرند.

حتی اگر بخواهید بر روی نقشه کشور مالدیو را پیدا کنید کار سختی در پیش خواهید داشت. اما حتما اقامتگاه‌های رویایی روی آب در این کشور را در میان تصاویر اینستاگرام دیده‌اید. مالدیو کشوری زیبا و جزیره‌ای در میان اقیانوس هند محسوب می‌شود و این مکان در حقیقت  کوچکترین کشور آسیا و کم ارتفاع‌ترین کشور در سراسر جهان می‌باشد. اما مالدیو به علت داشتن آب‌های بسیار شفاف همانند بهشتی برای علاقمندان به غواصی به شمار می‌آید.

سفرهای نوروز ۹۸ در خارج از کشور | جاذبه های گردشگری مناسب نوروز ۹۸

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید