برترین مناطق گردشگری ایران

نویسنده:

مرتضی

در تاریخ:

اگر قصد سفر دارید و از مقاصد تکراری خسته شده اید، سایت گردشگری ایران کجاست شما را با  جاهای دیدنی بکر و جذاب تمام نقاط ایران آشنا می کند. سوادکوه یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری شمال کشور است.

برترین مناطق گردشگری ایران

بسیاری از مسافران در ایام تعطیلات و آخر هفته ها سوادکوه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند. جاهای دیدنی سوادکوه بسیار زیاد و متنوع  است و تمام سلایق را به سوی خود جذب می کند. از جمله جاهای دیدنی سوادکوه می توان به روستاهای بکر این منطقه اشاره کرد. روستاهای سوادکوه با حفظ فضای سنتی خود، آب و هوای پاک و مطبوع و طبیعت بکر و دست نخورده میزبان مسافرانی می شود که از شلوغی های شمال کشور در تعطیلات فراری اند. با اجاره خانه روستایی  در سوادکوه می توانید در زمان سفر خود جذابیت های زندگی روستایی را تجربه کنید. همچنین اجاره ویلا در سوادکوه یکی از پر طرفدار ترین روش های اقامت در سوادکوه است. در سایت گردشگری ایران کجاست اطلاعات اکثر روستاهای سوادکوه و نحوه اقامت در این روستاها را بخوانید.

برترین مناطق گردشگری ایران

جنگل ها و پارک های جنگلی نیز از مهم ترین جاهای دیدنی سوادکوه هستند که زیبایی تحسین آمیزشان هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. یکی از این پارک های جنگلی، پارک جوارم است.

علاوه بر اجاره ویلا در سوادکوه، می توانید برای اقامت در سوادکوه،  کلبه های چوبی جوارم را اجاره کنید. سایت گردشگری ایران کجاست تمام اطلاعات لازم جهت اجاره این کلبه ها  و همچنین پیشنهاد های دیگر برای اقامت در سوادکوه را در اختیار شما قرار می دهد. اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید و نگران شلوغ بودن و شرجی بودن هوای سواحل شمال هستید، سایت گردشگری ایران کجاست،  سوادکوه را به شما پیشنهاد می کند. بی شک در سوادکوه این حجم از آب و هوای پاک و طبیعت بکر شما را غافل گیر خواهد کرد. برای آشنایی با بکرترین و زیباترین جاهای دیدنی سوادکوه، کلیک کنید.

برترین مناطق گردشگری ایران

علاوه بر این پیشنهاد دیگر ما برای سفری خاطره انگیز، شهر مذهبی و گردشگری مشهد است. اگر قصد سفر و اقامت در مشهد را دارید، سایت گردشگری ایران کجاست در انتخاب محلی مناسب برای اقامت و آشنایی با بهترین جاهای دیدنی مشهد به شما کمک می کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید