اسکله تفریحی بندر ترکمن

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

جالب ترین نقطه شهر بندرترکمن ، اسکله آن است.دریای مازندران، و اسکله توریستی بندر ترکمن در غرب، شهر واقع شده است.جاذبه های گردشگری بندر ترکمن جایی که می‏توان سوار قایق‏های پدالی یا موتوری شد، و بازارهای ساحلی و رنگارنگ صنایع دستی در آن قرار دارند.

اسکله تفریحی بندر ترکمن

این منطقه که یکی از تفرجگاه های مهم مردم این شهر است. تماشای طلوع یا غروب آفتاب از روی این اسکله، در حالی که دورنمای جزیره آشوراده را هم رو به روی خود می بینید، چشم اندازهای حیرت انگیزی را پیش رویتان خواهد گذاشت.

اسکله تفریحی بندر ترکمن

اسکله و موقعیت اقتصادی حمل و نقل دریایی این شهرستان موجب شده تابه منظور برقراری ارتباط با جمهوری ترکمنستان و بنادر کشور اسکله تجاری شود.این اسکله علاوه بر موقعیت تجاری دارای موقعیت گردشگری نیز می باشد. ایجاد بازارچه ساحلی علاوه بر ایجاد اشتغال برای مردم منطقه باعث جذب توریست و گردشگرانی از استان خراسان ، سمنان ، مازندران و حتی تهران و سایر نقاط ایران شده است.

اسکله تفریحی بندر ترکمن

این بازارچه فرصتی جهت عرضه صنایع دستی منطقه و آشنایی گردشگران با این صنایع را فراهم ساخته است. بازارچه ساحلی بندر ترکمن، مهم ترین مرکز تجاری این شهر است که در آن می توان انواع و اقسام لباس ها و مانتوهای رنگ و وارنگ ترکمن، شال های معروف ترکمن، نمد ها و قالیچه های ترکمن، زیور آلات، کلوچه ها و شیرینی های محلی و … را خریداری کرد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید