بنر هدر

جاذبه گردشگری پارک ساحلی رود بشار یاسوج

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

پارک ساحلی رود بشار در ورودی شهر یاسوج قرار دارد و با ۱۴ هکتار مساحت، بزرگ‌ترین پارک این شهر است.پارک ساحلی رود بشار یکی از جاذبه های گردشگری یاسوج و یکی از زیباترین اماکن تفریحی موجود در این شهر است .وسعت این پارک از پارک های دیگر شهر یاسوج، بیشتر است.

به چشم انداز زیبای حاشیه رودخانه بشار وارد شده است اما از این پس باید حاشیه این رودخانه یک ظرفیت بالفعل شده مطلوب برای رونق گردشگری و توسعه خدمات رفاهی مردم خواهد بود.این طرح بزرگ فضای سبز ساحلی را در توسعه فضای سبز شهری ، بهبود شرایط زیست محیطی این محدوده از رودخانه بشار موثر است. وجود رود آرام بشار در کنار این پارک فضایی متفاوت را جهت گذراندن لحظاتی به یاد ماندنی فراهم کرده است.

پارک ساحلی رود بشار یاسوج

منطقهٔ اقلیم سردسیری و هوای معتدل متمایل به سرد در تابستان باعث شده بسیاری از گردشگران مخصوصا گردشگران قسمت جنوب کشور به این استان و در پارک ها بخصوص پارک ساحلی اوقات خوشی را بگذرانند. امکانات تفریحی . هوای دلنشین رودخانه جذابیت خاصی را به این مکان داده و میتوان گفت مکانی شلوغ برای تفریح مردم می باشد.

اگر به یاسوج سفر کردید، این پارک می‌تواند محل مناسبی برای اطراق شما باشد. فضای سرسبز پارک در کنار رود بشار، فضای دل‌انگیزی ایجاد کرده و از اینجا می‌توانید نمایی زیبا بر شهر داشته باشید. همچنین در این پارک امکان قایق‌سواری وجود دارد و می‌توانید این تفریح را به تجربیات سفر خود به یاسوج اضافه کنید.قایق سواری ..اسکیت بازی .وسایل برقی برای بازی کودکان ومکان زیبای پیست دوچرخه سواری باعث شده مردم و گردشگران بیشتر وقت خود را در این مکان بخصوص در تابستان ها بگذرانند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید