بنر هدر

تله کابین رامسر ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی کشور

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

رامسر شهری رویایی با چشم‌اندازی مسحور‌کننده و طبیعتی مثال‌زدنی ست که به عروس شهرهای ایران شهرت یافته و یکی از قطب‌های مهم گردشگری در استان مازندران محسوب می‌شود. رامسر از یک سو به جنگل‌های زیبا و انبوه البرز و سوی دیگر به دریای خزر منتهی می‌شود و همین امر کافی ست تا رامسر را به یکی از توریست پذیرترین نقاط ایران تبدیل کند که همه ساله میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی ست. شهر رامسر، سرشار از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی باشکوه و ارزشمندی است که بازدید از آن‌ها در یک روز امکان‌پذیر نخواهد بود. در این بین تله کابین رامسر که شما را به بام رامسر خواهد رساند از جذابیت ویژه‌ای برخودار است.

تله کابین رامسر ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی کشور

تله کابین رامسر، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی در شمال می باشد.این تله کابین از سواحل زیبای شمال به ارتفاعات یعنی بام رامسر می رود.این مجموعه یکی از جاذبه های صنعتی و پرطرفدار رامسر می باشد.

از فراز ایستگاه بالایی تله کابین می‌توانید عکس حرفه‌ای را با چشم‌انداز دریا داشته باشید و از آرامش هوای پاک کوهستان نهایت لذت را ببرید.

تلکابین رامسر از محبوبیت‌ ویژه‌ای نزد گردشگران برخودار است و یکی از پرطرفدارترین  جاذبه‌های‌ گردشگری رامسر بشمار می‌آید. در سفر به رامسر می‌بایست حداقل یکبار تلکه کابین سواری را تجربه کرد که بی شک، تجربه‌ای بی‌نظیر خواهد بود. با سوار شدن بر تله کابین، پیمودن مسیر تنها ۱۲ دقیقه طول می‌کشد. اکنون در ارتفاع ۷۰۰ متری از سطح دریا و در بام رامسر قرار دارید.

تله کابین رامسر ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی کشور

مسیر از ساختمان ساحلی شروع می‌شود، جایی که ایستگاه اول است و امکان جابه جایی ۴ هزار نفر در روز را دارد. این بخش امکاناتی مثل شهربازی که خودش بخش‌های مختلفی مثل چرخ و فلک و سینمای ۶ بعدی‌ دارد را در خودش جای داده. این سینما بزرگترین سینمای ۶ بعدی منطقه است. پینت بال، جت اسکی، اسکی روی آب و قایق سواری با قایق دلفین، رستوران‌های مختلف و مراکز خرید نوربرت و تعطیلات هم در این بخش قرار دارد.

سوار تله کابین که بشوید و پایین را که نگاه کنید این تصاویر را خواهید دید: ماشین‌هایی که در رفت و آمدند، شهربازی شلوغ و پرسرو صدای این مجموعه، ماشین‌هایی که پیچ‌های پیست کارتینگ را با هیجان دور می‌زنند، دورتر مزرعه‌های سرسبز رامسر و جنگل‌های چابکسر را خواهید دید. از اینها گذشته هرچقدر که پیش بروید هوا هم خنک‌تر و مطبوع‌تر می‌شود و دیگر از گرمای هوا چندان خبری نیست طوری که دلتان نمی‌خواهد حالا حالاها پایین بیایید.

زیبایی‌های بام تله کابین رامسر به همین‌جا ختم نمی‌شود، مسیر زیبای جاده جنگلی شما ر ا به پیاده‌روی آرامش بخشی دعوت می‌کند. همچنین می‌توانید در یکی از رستوران‌ها یا فست‌فودها غذایتان را نوش جان کنید. مبدأ تله کابین رامسر ساحل آن است که تا بالای کوه زیبای ایلمیلی ادامه دارد، بدون شک این جاذبه دیدنی تأثیر زیادی در روند رشد و شکوفایی مجتمع تفریحی رامسر داشته است و توانسته محیطی شاد را جهت رفاه حال گردشگران با تفریحات و امکاناتی بی‌نظیر چون شهر‌بازی، کافی‌شاپ، پیست کارتینگ و مراکز خرید را یکجا گرد هم آورد.

تله کابین رامسر ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های تفریحی کشور

ساعات کار تله کابین رامسر

ساعت کار این جاذبه توریستی از ساعت ۹.۳۰ صبح تا ۵ عصر است.

از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۱۲.۳۰ تا۳  بعدازظهر خاموشی بین روز تله کابین است.

بهترین زمان برای سفر به رامسر؟

بهترین زمان برای سفر به رامسر  و مجموعه تفریحی بام سبز رامسر فصل بهار و پاییز است. با شروع بهار طبیعت سرسبز رامسر دوباره جان می‌گیرد و با عطر شکوفه‌های پرتقال و نارنج سرمستتان خواهد کرد. در این فصل هرچه زیبایی بخواهید در اینجا محیاست. در تابستان هوای رامسر شرجی و مرطوب است و ممکن است کمی خسته کننده باشد. با شروع بارش‌های پاییزی طبیعت رامسر جلوه‌ای تازه از خود را به نمایش می‌گذارد و با هوایی دلچسب گردشگران را بسوی خود می‌کشاند. اما در زمستان بارش‌ها اغلب بسیار زیاد است و شاید تا یک هفته باران ببارد! و سرمای هوا ممکن است گردشگری را کمی با مشکل روبرو کند در این فصل تعداد مسافران در کمترین میزان خود خواهد بود.

تله کابین رامسر کجاست؟

تله کابین رامسر در 5 کیلومتری غرب رامسر و در مسیر چابکسر قرار دارد. از سمت چابکسر که برانید 10 دقیقه بعد از ورود به رامسر تابلوهایی را مشاهده خواهید کرد که شما را بسمت مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر هدایت می‌کنند که تله کابین رامسر نیز بخشی از این مجموعه می‌باشد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید