پارک جنگلی نمک آبرود ، از پارک‌های جنگلی زیبای جهان

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

شهر توريستی نمك آبرود كه در دوازده كيلومتری غرب چالوس واقع شده قسمتی از اراضی منطقه را با وسعت تقريبی 650 هكتار در بر می گيرد. حد شمالی اين اراضی را دريای خزر و حد جنوبی آن را ارتفاعات مدوبن ( از ارتفاعات سلسله جبال البرز ) تشكيل داده است.

پارک جنگلی نمک آبرود بیش از ۲۰۰ هکتار مساحت دارد و مانند سایر پارک‌های جنگلی، درختان خودرو و انبوهی را در خود جای داده است. گونه‌های مختلف گیاهان شمشاد آن بیش از ۷۰۰ سال برآورد گردیده است. پارک نمک‌آبرود با طبیعت بکر و وحشی، ضمن حفظ سیستم‌های اکولوژیکی به عنوان یکی از پارک‌های جنگلی زیبای جهان محسوب می‌شود.

پارک جنگلی نمک آبرود ، از پارک‌های جنگلی زیبای جهان

پارک جنگلی نمک‌آبرود که از جاذبه های گردشگری چالوس می باشد ، با جنگل‌های زیبا و قدیمی خود چشم‌اندازی زیبا را ایجاد کرده که در اکثر ماه‌های سال دارای هوایی مطبوع و خنک است. اکثر شب‌های آن دارای مه بوده که به خودی خود یک فضای رویایی برای مسافران و مهمانان استراحتگاه بالای کوه نمک‌آبرود را ایجاد می‌کند.

پارک جنگلی نمک آبرود ، از پارک‌های جنگلی زیبای جهان

البته یکی از مهمترین بخش های توریستی این پارک تله کابین آن هست که از روی یک منطقه پردرخت و بسیار زیبا با منظره بکر و بدیع عبور می کنه و این امکان رو به شما میدهد که به بالای قله زیبای مدوبن بروید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید