بنر هدر

برج اسکای تری توکیو ، جاذبه گردشگری ژاپن

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

برج اسکای تری در توکیو بلندترین برج و از دیدنی های ژاپن است که نمایی فوق‌العاده از شهر به چشمان گردشگران تقدیم می‌کند. برج اسکای تری نه تنها جزو برج های مخابراتی جهان است بلکه بلندترین برج مخابراتی جهان نیز محسوب می شود. این برج یکی از جاذبه ها و نقاط شاخص در شهر توکیو است که اگر کمی به ارتفاعات بالاتر در هر ساختمانی بروید می توانید آن را تماشا کنید. این برج در محله سومیدا سیتی (the Sumida City Ward) واقع شده و فاصله چندانی از محله توریستی آساکوسا (Asakusa) ندارد.

برج اسکای تری توکیو ، جاذبه گردشگری ژاپن

در ساخت این بنا معماری سنتی ژاپن و عصاره‌ی نئوفوتوریستیک تلفیق‌شده که باعث شده تا منظره‌ی زیبایی خلق شود. برج اسکای تری که برجی مخابراتی است، با 634 متر ارتفاع بلندترین سازه‌ی ژاپن و یکی از مرتفع‌ترین‌های دنیاست که توسط نیکن سِکِی طراحی و در سال 2008 ساخت آن شروع شد. این بنا دو تراس دارد که پایین‌ترین آن (تمبو) با350 متر ارتفاع دارای سه‌طبقه شامل، گالری‌ها، رستوران‌ها و کافه‌هایی با دید 360 درجه به‌کل شهر است و توانایی سرویس‌دهی به 2000 نفر را دارد. تراس بالاتر با 450 متر ارتفاع و ظرفیت 900 نفر دارای پنجره‌ها و راهروهایی برای تماشای شهر زیر پایتان است. رنگ برج اسکای تری توکیو به سفید اسکای تری شهرت پیدا کرده که بر اساس رنگ سفید آبی سنتی ژاپن است و با تماشای آن حس آرامش به شما دست خواهد داد.

برج اسکای تری توکیو ، جاذبه گردشگری ژاپن

ساعت های بازدید و مبالغ ورودی

برای بازدید از برج اسکای تری توکیو می توانید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب بروید. منتها آخرین ساعتی که می توانید بلیت ورودی آن را بخرید، ساعت ۹ شب است. این برج در تمام روزهای سال برای بازدید باز بوده و هیچ روز تعطیل و بدون بازدیدی ندارد. یک قانونی در بازدید از این برج وجود دارد، اگر برای بار اولی باشد که برای بازدید وارد برج می شوید، باید ۳۰۰۰ ین بپردازید اما در بازدید دوم و بازدیدهای بعدی از مبلغ آن کاسته می شود. این مبلغ تنها برای بلیت تک نفره است. هزینه بلیت ورودی چند نفره برای اولین و دومین بازدید ۴۰۰۰ ین می شود.

برج اسکای تری توکیو ، جاذبه گردشگری ژاپن

روش های بازدید از برح اسکای تری

روش های مختلفی برای بازدید از این برج وجود دارد که اگر شما جزو افرادی باشید که به تنهایی سفر می کنند، می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید. تنها به دیدن سکوهای بازدید بروید. شاید تنها به دیدن نمای توکیو از سکوی بازدید اول اکتفا کردید و رفتن به سکوی دوم را لازم ندانستید. هر چند که پیشنهاد ما بالاتر رفتن در این برج است. برای بالارفتن دو نوع بلیط آسانسور فروخته می شود. به شما که جزو گردشگران خارجی محسوب می شوید، بلیط آسانسورهای پرسرعت فروخته می شود که سوار آن ها شدن، خود هیجانی مضاعف دارد. به جز این می توانید تنها به دیدن جاذبه های پای برج اسکای تری توکیو بروید.

آکواریومی پر از ماهی های اقیانوسی در آکواریوم برج قرار دارد که می توانید با کودکانتان به تماشای آن ها بروید. همچنین رستورانی با انواع سوشی و غذاهای ژاپنی و فرانسوی را می توانید در این برج برای سفارش غذای خود انتخاب نمایید. منتها یادتان باشد که باید از قبل برای این رستوران میز خود را رزرو کرده باشید. این رستوران همه روزه باز است و از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۶ بعد از ظهر می توانید برای رزرو میز با این رستوران تماس بگیرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید