جاذبه های گردشگری کیش در شب

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

کیش یکی از جزایر گردشگری و تفریحی ایران است که با جاذبه های دیدنی و تفریحات مهیج و مفرح هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این جزیره در مجاورت خلیج فارس قرار دارد و به همین دلیل آب و هوای آن در اغلب ماه های سال بسیار گرم و شرجی است، اما شب های نیمه خنک و خنکی دارد و اکثر مسافران و حتی کیشوندان ترجیح می دهند در شب از مناطق تفریحی و دیدنی جزیره دیدن کنند چرا که دیدن مناظر و شگفتی های این جزیره در شب لحظات به یادماندنی و تجربه ای خاطره انگیز را به همراه دارد.

وقت گذرانی در اسکله کیش

فرقی ندارد که شما چه ساعتی از شبانه روز به سمت اسکله تفریحی کیش بروید زیرا در هر ساعتی گردشگران در حال قدم زدن و لذت بردن در این اسکله هستند. اسکله کیش 437 متر طول دارد و یکی از بهترین مکان‌هایی است که در شب با صدای زیبای دریا برای شما آرامش زیادی به ارمغان می‌آورد. در نزدیکی اسکله امکاناتی از جمله سینما ۴ بعدی، باشگاه بولینگ، بالن سواری و دوچرخه سواری موجود هستند تا گردشگران از تک تک ثانیه‌های بودن در کیش لذت ببرند.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

گشت دور جزیره

اتومبیل های گشت شهری ساعت 15 در مقابل محل اقامت شما می ایستند و بعد از یک گشت کامل داخل جزیره و دیدن زیبایی ها و مکان های دیدنی آن مثل شهر زیرزمینی کاریز، مجموعه درخت سبز و شهر باستانی حریره و… بدون دغدغه و خستگی ناشی از رانندگی، درنهایت حدود ساعت 19 در ساحل خلیج همیشه فارس و در نزدیکی کشتی یونانی پیاده خواهید شد که بی شک یکی از زیباترین مناظری است که هنگام غروب می توان در جزیره کیش تماشا کرد.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

بولینگ مریم

در میان کلوب های ورزشی مختلف، بولینگ مریم معروف‌ترین مجموعه تفریحی کیش به حساب می‌آید. مجموعه تفریحی مریم در نزدیکی اسکله واقع شده و گردشگران را پیش از سوار شدن به کشتی با تفریح‌های هیجان‌انگیز و مهیج سرگرم می‌کنند. در این مکان علاوه بر بولینگ امکاناتی همچون انواع بازی ‌های کامپیوتری، بیلیارد، بدنسازی، سونا و جکوزی برای سرگرمی بیشتر مسافران ساخته شده‌اند.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

شام روی کشتی

یکی از لذت بخش‌ترین سرگرمی های کیش، کشتی سواری در شب است که خاطره‌ای بی نظیر را برای شما خلق خواهد کرد. هر روز حدود ساعت 7 شب و پس از غروب مردم در کنار اسکله منتظر می‌مانند تا با کشتی های تفریحی به وسط آب‌های نیلگون خلیج فارس بروند. برنامه‌هایی که روی کشتی اجرا می‌شوند شامل گشت بر آب دریا، صرف شام، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی زنده یا برنامه طنز می‌شود. کشتی دنا، کشتی سیمرغ، کشتی نوید دریا، کشتی آرتمیس و کشتی ستاره دریایی از جمله بهترین کشتی های تفریحی کیش به حساب می‌آیند.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

جنگ های شبانه کیش

بعد از قایق سواری و تفریحات آبی و گشت در بازار ها و مراکز خرید و پشت سرگذاشتن یک روز آفتابی و گرم، رفتن به جنگ های شبانه بهترین انتخاب است. این جنگ ها معمولا هر شب از ساعت 9 آغاز می شوند و تا پاسی از شب ادامه دارند. برنامه های شاد و مفرحی که در این جنگ ها اجرا می شود طرفداران زیادی دارد. از جمله این برنامه ها جشن، تئاتر، استندآپ کمدی، موزیک، تقلید صدا و … است که موجب شادی و لذت از لحظات شب و نیمه شب می شود.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

رستوران های کیش در شب

رستوران های با کیفیت و شیکی در جزیره کیش وجود دارند که اکثرا در شب پخش موسیقی زنده و برنامه های سرگرم کننده ای را برای مراجعین خود در نظر می گیرند. شما می توانید با رفتن به این رستوران ها اوقات خوشی را به همراه عزیزانتان سپری کنید.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

قدم زدن در ساحل

بی شک زیباترین و آرامش‌بخش‌ترین تفریح و شب گردی کیش، قدم زدن در امتداد خط ساحلی است. با قدم زدن در ساحل کیش از منظره‌ی زیبای تاریکی شب و خروش موج ها دیدن کنید. با راه رفتن روی ماسه زمانی که هوا تاریک و همه جا سکوت است، آرامشی وصف نشدنی تمام وجودتان را فرا می‌گیرد.

جاذبه های گردشگری کیش در شب

شاید هم پس از قدم زدن وسوسه شدید و تا صبح کنار ساحل و در آلاچیق ها نشستید تا طلوع خورشید کنار دریا را از نزدیک ببینید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید