بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

اهواز دارای زیبایی‌ها و جاذبه‌های بسیار و مخصوص به خود است که هر گردشگری را بارها و بارها به سوی خود جذب می‌کند. لیست زیر به مسافران کمک می‌کند تا برای پیدا کردن رستوران در اهواز مشکلی نداشته باشند و به راحتی رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رستوران گردان امپراطور

اگر در اهواز به دنبال یک رستوران با فضای لوکس هستید رستوران گردان امپراطور بهترین پیشنهاد به شما است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اهواز است که در بلوار معروف پاسداران و در طبقه‌ی هشتم برج IT قرار گرفته است. از خدمات این رستوران می‌توان به پارکینگ اختصاصی، منوی کامل با غذاهای داخلی و بین المللی و سالاد بار است.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

علاوه بر این دلایل شگفت انگیز می‌توانید به همراه صرف غذا از دیدن چشم انداز زیبای شهر اهواز نهایت لذت را ببرید. رستوران امپراطور در دسته‌ی رستوران‌های گران قیمت شهر به حساب می‌آید و بسیاری از اهوازی‌ها مراسم‌های خاص و رسمی خود را در آن برگزار می‌کنند. اگر می‌خواهید یک وعده را در این رستوران صرف کنید غذاهای دریایی آن را از دست ندهید.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران کاکتوس سبز

از رستوران‌های خوب و شلوغ اهواز رستوران کاکتوس سبز است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، سنتی، خارجی و دریایی است. کیفیت خوب غذاها مشتریان زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. از ویژگی‌های بارز و خوب این رستوران نشستن در فضای باز است که می‌تواند لذت صرف غذا را چند برابر کند، البته اگر هوا مناسب باشد. از امکانات رستوران می‌توان به موراد زیر اشاره کرد: سرویس بهداشتی، سیستم تهویه هوا، صندلی نوزاد، دسترسی به صندلی چرخ‌دار، میز در فضای داخلی و خارجی، میز رسمی، اینترت بی‌سیم، بیرون‌بر، رزرو تلفنی. حق سرویس رستوران ۱۰ درصد است.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۴ بعد‌ازظهر، و از ۷ شب تا ۱ بامداد.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران نارین

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شهر اهواز است که علاوه بر کیفیت غذا به دلیل رفتار حرفه‌ای و برخورد بسیار خوب کارکنان آن باعث می‌شود تنها به یک بار رفتن اکتفا نکنید. قیمت غذاهای این رستوران متوسط است و با توجه به کیفیت آن تجربه‌ی شگفت انگیزی از گذران وقت در رستوران نارین خواهید داشت.

آدرس: گلستان، خیابان آبان (بوستان)، بین اردیبهشت و خرداد

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران خیمه

اگر به دنبال رستورانی با فضای بسیار راحت و صمیمی می‌گردید حتما سری به رستوران خیمه بزنید. فضای دلپذیر، برخورد گرم کارکنان، موسیقی زنده، و غذاهای خوشمزه از ویژگی‌هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب. ساعت کاری ممکن است در روزهای تعطیل تغییر کند.

آدرس: اهواز، امانیه، بین فلکه سه گوش و فلکه ساعت، روبروی دادگستری

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

کبابسرای درویش خان

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که سنتی پسندید، این رستوران جای شماست. فضای سنتی رستوران می‌تواند محیطی ساده و صمیمی برای شما بسازد. علاوه بر آن کباب‌های این رستوران در میان دیگر رستوران‌های سنتی معروف است. اگر می‌خواهید با کباب اهوازی دلی از عزا دربیاورید و غذا خوردن در فضای باز را دوست دارید، حتما سری به کبابسرای درویش خان بزنید. سطح قیمت‌های این رستوران سنتی بسیار مناسب است.

آدرس: اهواز، جنب پارک هجرت

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

کافه رستوران زهره

این کافه رستوران دو طبقه مخصوص میهمانی‌های ویژه، خانواده‌ها، جلسات رسمی و میهمانی‌های کوچک است. طبقه دوم سالن سر باز رستوران را تشکیل می‌دهد. منوی رستوران شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، سالاد، صبحانه‌، انواع کباب، خوراک و فست‌فود است. از جمله امکانات رستوران اینترنت بی‌سیم و رزرو تلفنی است.

ساعت کار: هر روز از ۷ صبح تا ۱ بامداد.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

کافه رستوران لئو

کافه رستوران لئو یکی از بهترین رستوران های اهواز است که با فضایی مدرن و زیبا در میان مشتریان محبوب شده است. این کافه بهترین مکان برای قرارهای رمانتیک است و فضای آرام و دنج آن می‌تواند خاطره‌ای بی نظیر و خوش طعم برای شما بسازد. اگر برای صرف عصرانه به این کافه رستوران می‌روید قهوه‌های خوش عطر و بی نظیر آن را از دست ندهید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبروی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران باغ فیروزه

این رستوران مخصوص انواع میهمانی‌های ویژه، خانوادگی و دونفره است. منوی این رستوران شامل انواع کباب، دیزی، نوشیدنی و پیش‌غذا است. همچنین حق سرویس رستوران  نیز ۱۰ درصد است.

ساعت کار: هر روز از ۱۱:۳۰ صبح تا ۴ بعداز‌ظهر، و از ۷ عصر تا ۱۲ شب.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

کافه رستوران کنجد

صبحانه یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی است که تنوع در آن بسیار هیجان انگیز است. اگر می‌خواهید صبحانه‌ای متفاوت و خوشمزه را امتحان کنید کافه رستوران کنجد انتخاب مناسبی برای شما است. این رستوران یکی از از بهترین رستوران های اهواز است که اگرچه محیط آن چندان بزرگ نیست اما به دل می‌نشیند.

آدرس: کیانپارس، خیابان اسفند غربی، نبش خیابان وهابی

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

کافه رستوران گاراژ

فضای رستوران دلنشین و مناسب برای میهمانی‌های ویژه یا کوچک است. منوی کافه شامل صبحانه، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، و فست‌فود است. این کافه حق سرویس ندارد. از امکانات این مکان رزرو تلفنی است که فقط در روزهای شنبه تا سه‌شنبه فعال است.

ساعت کار: هر روز از ۸:۳ صبح تا ۱۲ شب.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران  و فست فود رادین

این رستوران یکی از رستوران‌های پر رفت‌و‌آمد و پرانرژی اهواز است. منوی رستوران شامل انواع فست‌فود، غذاهای ایرانی، فرنگی و کباب است که مشتریان بسیاری دارند. پیشنهادات ویژه شامل ست ویژه رادین، پیتزا ویژه رادین، کباب مخصوص شاندیز، مرغ اسپایسی، و رادین برگر هستند.

امکانات: اینترنت بی‌سیم، پیک رایگان در محدوده، رزرو تلفنی.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۲ شب. این ساعت در روزهای تعطیل متغیر است.

آدرس: اهواز، گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

رستوران سنتی قصر ضیافت

می‌توان گفت این رستوران همه‌ی استانداردهای محبوبیت را دارد. از طراحی فضا گرفته تا کیفیت غذا و برخورد کارکنان دست به دست هم می‌دهند تا بهترین خاطره از صرف یک وعده غذا در اهواز را برای شما بسازند. غذای محلی جنوبی با بهترین کیفیت در این سرای سنتی سرو می‌شود. سینی‌های مخصوص این رستوران را از دست ندهید.

بهترین رستوران های اهواز در یک نگاه

آدرس: اهواز، بزرگراه آیت ا… بهبهانی، رو به روی پارک شهر بازی

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید