رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بدروم مقصدی تابستانی ست شهری که حتی در انتهای تابستان هم جایی جذاب برای سفر و گشت و گذار است. این شهر با دمای متعادل، تابش آفتاب بی انتها و دریای آبی رنگش جایی بی مانند برای گذراندن تعطیلاتی آرامش بخش است. مطمئنا در این شهر ساحلی دلتان می خواهد چند ساعتی را در رستوران ها بگذرانید، رستوران هایی که با انواع و اقسام غذاهای خوشمزه تجربه ای بی نظیر از طعم ها و رنگ ها را برایتان فراهم می کنند. بهتر است قبل از سفر به این شهر چند تا از بهترین رستوران های بدروم را بشناسید، پس در ادامه ما را همراهی کنید.

رستوران لیمون بدروم | Limon Restaurant

رستوران لیمون بدون تردید یکی از زیباترین رستوران های بودروم می باشد که در باغ سرسبزی با میز و صندلی های کلاسیک و رو به منظره ای باشکوه از غروب خورشید قرار دارد. توصیه می کنیم قبل از صرف شام روی یکی از صندلی های بار رستوران (در زیر درختانی که لامپ هایی از آنها آویزان هستند) بنشینید و یک لیوان نوشیدنی بنوشید. از میان منوی ساده رستوران لیمون، مزه تازه همراه با کباب چیچگی دولماسی یکی از محبوب ترین ها می باشد. این رستوران همچنین برای صرف شام مکانی فوق العاده رمانتیک است.

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

رستوران اورفوز | Orfoz

رستورانی پر از غذاهای دریایی! هر موجود دریایی که بتوان از دریا صید کرد به دست سرآشپزان این رستوران به غذاهای خوشمزه تبدیل می شوند. پیشنهاد می کنیم اگر در این شهر ساحلی به دنبال یکی از بهترین رستوران های دریایی می گردید مستقیم به رستوران اورفوز بروید چون به غیر از غذاها، حتما تحت تاثیر دکوراسیون خاص آن قرار می گیرید. کل این رستوران با میز و صندلی های شکیل چوبی و وسایل دریایی دکوراسیون شده که با غذاهای منو در هماهنگی کامل اند. از صدف های دریایی گرفته تا میگو و ماهی همه ی غذاهای این رستوران تازه و خوشمزه اند پس بدون اینکه وقت را تلف کنید میز خود را رزرو کنید.

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

رستوران مِمِدوف بدروم | Memedof Restaurant

شاید بتوان گفت در حال حاضر معروف ترین رستوران بودروم همین رستوران مِمِدوف می باشد که به خاطر سرو ماهی تازه و مزه ها دقیقا در کنار دریا، یک رستوران شناخته شده است. برای صرف غذا در ممدوف حتما باید از قبل میز رزرو کنید، مخصوصا اگر می خواهید روی میزهای تراس بنشینید که منظره مستقیمی به دریا دارند و بینظیرند! به محض ورود به رستوران ممدوف با دو تابلو مواجه می شوید که روی یکی، غذاهای روز و بر روی دیگری مزه های تازه روز نوشته شده است. توصیه می کنیم غذاهای کلاسیک رستوران ممدوف مثل شاکشوکا (بادمجان سرخ شده با سس ماست و سیر)، فاوا (دانه های له شده فاوا)، دنیز بوریوسزی (رازیانه) لاکردا (بونیتوی شور)، دلمه صدف و کالامارتاوا (کالاماری سرخ شده) و ماهی کبابی را حتما امتحان کنید. باربان (شاه ماهی قرمز) هم غذای مورد علاقه خیلی ها در رستوران ممدوف می باشد.

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

رستوران ماکاکیزی | Maçakızı

ماکاکیزی یکی از زیباترین هتل های بوتیک بدروم است که کاملا در میان زیبایی های طبیعی و چشم اندازها پنهان شده است. رستوران این هتل شب ها به یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین رستوران های شهر تبدیل می شود و خیلی از گردشگران برای صرف شام این محل را انتخاب می کنند. حتما غذاهای مخصوص این رستوران که به ابتکار و خلاقیت های سرآشپز حرفه ای آن درست می شود را امتحان کنید چون نمونه ی آن ها را در هیچ رستوران دیگری پیدا نمی کنید.

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

رستوران هوکانین یِری بدروم Hoca’nın Yeri Restaurant

رستوران هوکانین یِری هم یکی دیگر از بهترین رستوران های بدروم می باشد. اگر می خواهید غذایی به غیر از غذاهای دریایی مثل مانتی (خمیر دست ساز پر شده با گوشت ادویه دار گرد شده که روی آن ماست، سیر و سس گوجه ریخته می شود) و چیگ بورک (خمیر سرخ شده باد کرده که داخل آن از گوشت یا پنیر پر شده) را امتحان کنید، رستوران هوکانین یری بهترین جا برای امتحان آنها در بودروم است. غذا در این رستوران همیشه به شکل عالی و خوشمزه ای سرو می شود. همچنین اگر به دنبال یک جای نسبتا ارزان برای صرف غذا هستید، این رستوران مکان مناسبی برای شماست. در هوکانین یری با وجود میز و صندلی هایی که دقیقا در کنار دریا چیده شده اند، بدون خوردن غذای دریایی هم می توانید در حین خوردن غذا از تماشای آبهای نیلگون دریا لذت ببرید.

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

رستوران میموزا | Mimoza

یک رستوران ساحلی و البته هنری که با فانوس های کدو تنبل و انواع گل ها تزئین شده و حال و هوای خاصی دارد. اگر دوست دارید شام تان را در کنار آب میل کنید به محله ی گوموسلوک (Gümüşlük) بروید و در این رستوران با مزه های عالی و ماهی های تازه از خودتان پذیرایی کنید. با اینکه قیمت این رستوران کمی بالاتر از جاهای دیگر است اما محیط زیبا و غذاهای خوشمزه دلایل قانع کننده ای هستند تا به محض رسیدن به بدروم میز این رستوران را رزرو کنید!

رستوران های بدروم ، معرفی رستوران هایی برای طعم های لذیذ

بستنی فروشی پنگوئن بدروم | Penguen Ice Cream

طبق قانون آشپزی ترکی، بعد از خوردن هر وعده غذای دریایی حتما باید یک دسر یا غذای شیرین بخورید. پنگوئن یکی از بهترین گزینه ها برای خوردن انواع دسر و بستنی می باشد. بستنی مغز بادام شیرین شده (بال بادام) احتمالا یکی از بهترین دسرها بعد از خوردن غذای دریایی است. البته بستنی خامه ای چسبناک پر از مغز بادام ترد و شیرین رستوران پنگوئن هم طعم و مزه بی نظیری دارد؛ توصیه می کنیم این دسر را هم حتما امتحان کنید.

رستوران سوگان سارمیساک | Sogan Sarmisak

معنی اسم رستوران پیاز و سیر است! یک رستوران ریلکس و بدون تشریفات که درست در ساحل قرار دارد و با غذاهای خانگی ترکی در هنگام ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می کند. منوی رستوران هر روز عوض می شود و با دیدن تنوع بینظیر غذاهایش حتما غافلگیر می شوید. پاهای خود را بر روی شن های نرم ساحل بگذارید و از خوردن غذاهایی که با عشق پخته شده اند لذت ببرید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید