معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

از آنجایی که شهر مشهد به عنوان یکی از مهمترین مقاصد گردشگری و توریستی در ایران به حساب می آید، به همین دلیل علاوه بر جنبه زیارتی باید به سایر جاذبه های گردشگری در سفر با تور مشهد نیز توجه داشت. یکی از مهمترین این جاذبه ها رستوران های مشهد است، زیرا علاوه بر هتل های مشهد، جاذبه های گردشگری و مراکز خرید در تور مشهد، رستوران و غذاهای خوشمزه و لذیذ مثل شیشلیک و دیزی نیز اهمیت ویژه ای در سفر دارد. به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب برخی از بهترین رستوران های مشهد را به شما معرفی نماییم.

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم از آن‌دسته رستوران‌هایی‌ست که طعم ناب چلو ماهیچه‌اش زبانزد خاص و عام است. این رستوران از رستوران‌های معروف مشهد است که هم کیفیت غذاهایش عالی‌ست و هم سرویس‌دهی خوب و قیمت متوسطی دارد. رستوران پسران کریم در مشهد چند شعبه دارد؛ شعبه‌ی مرکزی رستوران، بنایی قدیمی‌تر دارد و سالن آن بیش‌تر وقت‌ها بسیار شلوغ است.

ادرس: واقع در بلوار خیام 23 (فرهاد 22)

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران معلق مشهد

اگر دنبال هیجان و غذا یک‌جا هستید و از ارتفاع نمی‌ترسید و البته زخم معده هم ندارید، حتماً به رستوران معلق مشهد بروید. این رستوران با ظرفیت ۳۲ نفر میهمان و ۱۰ خدمه، با وزن کلی ۹ تن طراحی شده و تا ارتفاع ۴۰ متر، فقط در جهت عمودی، بالا و پایین می‌رود. در هر نوبت یک‌ساعته، امکان پذیرایی از ۳۲ نفر در این رستوران وجود دارد. همین‌طور موسیقی زنده، وقتی غذای‌تان را میل می‌کنید، نواخته می‌شود. این رستوران گردشگران را در طول دریافت خدمات، بیمه هم می‌کند، پس خیلی نگران نباشید!

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

 رستوران معین درباری مشهد

درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی مصادف با سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود که حاج اصغرمعین درباری در محله چهارسوی نوغان اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. رستوران معین درباری مشهد چند نسل توسط خاندان معین درباری اداره شده تا اینکه امروزه حاج علیرضا معین درباری چهارمین نسل از برند معین درباری مدیریت رستوران را به عهده دارند که ایشان بیش از ربع قرن است که فعالیت اجداد خود را ادامه می دهند. در رستوران معین درباری مشهد انواع غذاهای لذیذ ایرانی ازجمله چلو ها و کباب ها سرو میشوند. کباب مخصوص معین درباری را از دست ندهید. همچنین انواع کبابها بجز کوبیده با سیخ سرو میگردند تا لذت بیشتری از خوردن کباب ببرید.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد)

رستوران باغ زیتون ٢ (سجاد) یکی از رستوران های معروف مشهد است که به دلیل طبخ غذاهای ایتالیایی بسیار محبوب است. محدوده‌ی قیمت این رستوران کمی بالا است اما با توجه به کیفیت غذا و محیط رستوران انتخاب خوبی است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

 رستوران تندوور مشهد

همانگونه که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در رستوران  تندوور بچشند. یکی از خوراک هایی که مخصوص  رستوران تندوور سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد.در رستوران تندوور دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند. غذاهای این رستوران دارای کیفیت  خوب و قیمت مناسب است که در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود. لازم به ذکر است که این رستوران، یکی از متفاوت ترین رستوران های مشهد است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

چلو کبابی امید

یکی از برجسته‌ترین دلایلی که رستوران امید را در فهرست رستوران های معروف مشهد قرار می‌دهد طعم فوق‌العاده‌ی کباب‌های آن است که بسیاری از مردم را به مشتری همیشگی این رستوران تبدیل کرده است. رستوران امید مشهد ۱۰۰ سال قدمت دارد. پیشنهاد ما به شما کباب کوبیده‌ی این رستوران است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

 رستوران ارم مشهد 

رستوران ارم مشهد یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های مشهد است که  درسال 1358 با مدیریت حسن ایزدی افتتاح گشت. رستوران  ارم شامل سه بخش رستوران سنتی، فضای باز و سالن VIP میباشد. رستوران ارم مشهد برای محصولات لبنی خود از محصولات کارخانه ی خود که به مساحت 1000 متر در انتهای رستوران است استفاده میکند که تمام محصولات تولیدی هم فقط برای مصارف داخل رستوران است. از نظر خود مشهدی ها رستوران ارم بهترین رستوران مشهد است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران ایتالیایی لیو

این رستوران انتخاب کسانی‌که می‌خواهند ساعاتی آرام و خلوت داشته باشند. رستوران لیو یکی از رستوران های معروف مشهد در زمینه‌ی غذاهای ایتالیایی است و سالادهای بسیار هیجان انگیز و متنوعی دارد.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

دیزی سرای سید جاغرق

دیزی سرای سید  زبان زد همه مردم حتی دیزی سراهای مشهد و رستوران های مشهد می باشد طوریکه اگر در مشهد قصد رفتن به دیزی سرا را کردید و از یک مشهدی آدرس دیزی سرا  پرسیدید بدانید بی شک دیزی سرای  سید را به شما معرفی خواهد کرد!  با دیزی های دیزی سید هیچ چیزی مانند ترشی و ماست مخصوص خود این رستوران نمی چسبد به خصوص ترشی هایی که سرش دعواست. قیمت این دیزی سرا نسبت به منوی وسوسه انگیزش بی نظیر است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران شایان شاندیز

اگر از طرفداران پر و پا قرص شیشلیک هستید رستوران شایان شاندیز یکی از رستوران های معروف مشهد است که یکی از بهترین تجربه‌های شیشلیک خوری را به شما هدیه می‌دهد. توجه داشته باشید که محدوده‌ی قیمت این رستوران بالا است.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران اطلسیه مشهد

رستوران اطلسیه مشهد که واقع در مرکز خرید وصال مشهد می باشد بهترین گزینه برای صرف غذا بعد از یک خرید عالی از مراکز الماس شرق و وصال و بازار سپاد  است که با فضای فوق العاده خاص و زیبایی که دارد خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن ها به جا می گذارد. گفتنی است که کیفیت غذاهای رستوران اطلسیه در سطح بالا بوده و پیوسته مشتریان از انتخاب این رستوران از بین رستوران های مشهد راضی بوده اند.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران سدروس

گروه رستوران‌های سدروس در حال حاضر ۴ شعبه در سطح شهر مشهد دارد که هرکدام از کیفیت خدمات و سرویس دهی بالایی برخوردارند.

آدرس شعب رستوران سدروس مشهد

شعبه ۱: بلوار سازمان آب – شهید صادقی ۱۳
شعبه ۲: بلوار ۱۷ شهریور شمالی – نبش ۱۷ شهریور شمالی ۱۲
شعبه ۳: خیابان رضا شهر – چهارراه دعبل خزایی
شعبه ۴: جاده شاندیز – نبش ویرانی۳

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران نسیم لبنان مشهد 

رستوران نسیم لبنان واقع در 3 راه ادبیات مشهد، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب رستوران در مشهد است، چرا که رستورانی لبنانی است و تجربه جدیدی برای کسانی است که تا به حال غذای لبنانی نچشیده اند. رستوران نسیم لبنان مشهد با تنوع بالای غذایی، کیفیت بالا، قیمت مناسب و توجه به سلامت مشتریان خود به جرأت بهترین رستوران مشهد است. پیشنهاد میکنیم حتما در تور مشهد وعده ای از غذای خود را در رستوران نسیم لبنان، با امتحان کردن غذاهای لبنانی بگذرانید.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران بام کوهسر

این رستوران با فضایی مدرن و مناسب دو بخش رستوران و کافه را در خود جای داده است. رستوران بام کوهسر به دلیل دیدی که از منظره‌ی شهر به شما می‌دهد یکی از رستوران های معروف مشهد است . شما می‌توانید در این رستوران غذاهای ایتالیایی خوشمزه‌ای را امتحان کنید و از منظره لذت ببرید.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

رستوران الماس

این رستوران هر غذایی که به ذهن شما می‌رسد را در منوی خود دارد.

معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد کدامند؟

شما می‌توانید پس از زیارت حرم امام رضا (ع) به راحتی به این رستوران بروید و خود را مهمان غذایی لذیذ کنید. رستوران الماس در مجموعه هتل الماس مشهد قرار دارد.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید