بنر هدر

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

بالی توانسته نظر طیف گسترده ای از مشتریان را با هنرهای زیبا و صنایع دستی، مبلمان، عتیقه، نقاشی، جواهرات، چوب و سنگ حکاکی شده، بافت و پارچه های رنگی، به خود جلب کند. در بالی می توانید مارک های بین المللی و مشهور را بیابید. بازارهای هنری و محلی نیز در هوای آزاد برای خرید سوغاتی می تواند شکار مناسبی باشد.حال محبوب ترین مراکز و مکانهای خرید در بالی:

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی 

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی می تواند یک جایگزین مناسب و جدید برای گذراندن وقت باشد. این مرکز خرید که در زمینی به مساحت 3.7 هکتار ساخته شده است، 250 متر از قسمت انتهایی خیابان جالان پانتایی کاتا را به خود اختصاص داده است. مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی فروشگاه ها، رستوران ها و لوازم سرگرمی بیشماری را در خود جای داده است که به برند های بین المللی و انحصاری، فخر فروشی می کنند. مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی که اولین مرکز خرید بالی نیز بشمار می رود، طراحی منحصر بفردی دارد که تا حد زیادی فراتر از یک مرکز خرید معمولی است. این مرکز خرید از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

 بازار هنری یوبود

این بازار مقابل کاخ سلطنتی واقع شده و روزانه باز است. در اینجا می توانید روسری های ابریشمی زیبا،پیراهن های محلی،کیسه های بافتنی، سبد و کلاه، مجسمه و بادبادک که همه از هنرهای دستی مردم بالی می باشد را مشاهده می کنید. بهترین مکان برای دیدن هنرهای بومی و صنایع دستی بالی و خرید سوغاتی این بازار است.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

مرکز خرید گالریا بالی 

مرکز خرید گالریا بالی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه کاتا بالی می باشد. این پاساژ از رستوران های مختلف، کتابفروشی و فروشگاههای مد و فشن تشکیل شده است. یک هایپر مارکت به همراه فروشگاه های سوغاتی و نمایشگاههای مختلف در لابی اصلی و میانی این پاساژ وجود دارد. قسمت جلویی مرکز خرید گالریا بالی شامل یک فروشگاه معاف از مالیات و رستوران پلنت هالیوود می باشد. مرکز خرید گالریا بالی از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

مرکز خرید پلازا

تنها مرکز خریدی که دارای چشم اندازی از ساحل است و در کوتا نیز واقع شده است. این مرکز خرید دارای امکاناتی نظیر: بانک ها، رستوران ها، کافه ها، کتاب فروشی، بینایی سنج ، داروخانه ، بازی های تفریحی، لوازم خانگی، جواهرات و مارک های معروف است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی 

مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی، بزرگترین بازار صنایع دستی و محصولات دست ساز قدیمی در بالی است و در خیابان اصلی سوکاواتی  قرار دارد. در آخر هفته ها مخصوصا در تابستان، کریسمس، تعطیلات سال نو و عید فطر، مرکز خرید سوکاواتی آرت بالی مملو از توریست و مردم محلی است. بعضی وقت ها اصلا نمی توانید یک جای پارک خالی پیدا کنید.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

مرکز خرید کالکشن بالی 

مرکز خرید کالکشن بالی فروشگاهی با برند های فوق العاده و محشر، خرده فروشان بین المللی و همچنین معروف ترین مارک های محلی است. فروشگاههای مواد غذایی و آشامیدنی، مراکز آبگرم و ماساژ و خیلی بیشتر از اینها در مرکز خرید کالکشن بالی جمع شده اند. برخلاف دیگر مراکز خرید بالی، در مرکز خرید کالکشن بالی با مجموعه ای بسیار تمیز و درختان و نیمکت هایی که به خوبی از آنها نگهداری شده است و همینطور رستوران هایی که برای راحتی شما ساخته شده اند، مواجه می شوید. مرکز خرید کالکشن بالی از ساعت 9:30 تا 10 شب باز است.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

بازار روستای سلاک بالی 

در امتداد جاده ی یوبود، روستایی با نام Celuk وجود دارد که به دلیل داشتن طلا و نقره معروف است. این روستا ارائه دهنده ی  بسیاری از طلا و نقره جواهرات از جمله حلقه، النگو، آویز گردن، گوشواره که حتی برخی با مروارید نیز تزیین شده اند، می باشد.

مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی

در نزدیکی مرکز خرید کوتا اسکوئر بالی، مرکز خرید دیگری است که تقریبا 50 متر از ساحل کاتا ، فاصله دارد. این مرکز خرید مانند یک بلوار طراحی شده است. شما می توانید یک روز خوب را با گشت و گذار، خرید و خوردن ناهار در این مرکز خرید بگذرانید.

محبوب ترین مراکز خرید بالی ، خرید در بالی اندونزی

مرکز خرید مانکی فارست بالی 

مرکز خرید مانکی فارست بالی یک نشان اختصاصی برای اوبود مرکزی است. تهیه غذاهایی که در خیابان یک طرفه آن قرار دارند همراه با رستوران های با کیفیت خوب، کافه ها و بارها، هتل ها، اقامتگاه ها و محل های خرید به شما خوش آمد می گویند. در امتداد خیابان براحتی می توانید فروشگاههایی که برند های بین المللی را عرضه می کنن ، مغازه های شیکی که طراحی های محلی می فروشند، فروشگاههایی که نقاشی های زیبا و صنایع دستی و عتیقه جات عرضه می کنند را در دو طرف خیابان ببینید.

روستای صنایع دستی Tegallalang

این روستا و روستاهای اطراف آن در کنده کاری و حکاکی بر روی چوب تخصص دارند. مبلمان و صنایع دستی ساخته شده از شیشه، چوب، بامبو، سرامیک و پوسته را نیز با بهترین کیفیت و طراحی می توانید در اینجا بیابید.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید