مراکز خرید لاهیجان ، خرید در شهر کلوچه و چای

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

لاهیجان در استان گیلان آنقدر جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی دارد که کمتر کسی در سفر به این شهر دنبال خرید یا دانستن این است که مراکز خرید این شهر کجاست. اما از آنجایی که خرید هم یکی از جاذبه‌های سفر محسوب می‌شود، ما هم درباره تعدادی از مراکز خرید لاهیجان نوشته‌ایم.

مرکز خرید جزیره مجنون 

این مرکز خرید در میدان شهدای لاهیجان واقع است. مرکز خرید جزیره مجنون در قسمتی از شهر واقع شده که در کل برای خرید مناسب است. دسترسی به این منطقه آسان است. اینجا مرکز شهر است. میدان شهدا و میدان چهارپادشاه، دو منطقه شهر لاهیجان هستند که چند مرکز خرید در آن وجود دارد و هر آنچه را که فکرش را بکنید در اینجا می‌توانید پیدا کنید.

  بازار سنتی لاهیجان

بازار سنتی لاهیجان، حال و هوایی شبیه به سایر بازارهای سنتی و محلی شمال ایران دارد، بازاری رنگارنگ و قشنگ، پر از بو و مزه‌های ترش و شیرین، سبزی‌های محلی، مرغ و خروس‌هایی که برای فروش آورده شده و ماهی‌هایی که چند ساعتی بیشتر از صیدشان نمی‌گذرد. در بازار سنتی لاهیجان، مایحتاج روزانه با قیمت مناسب فروخته می‌شود.

مراکز خرید لاهیجان ، خرید در شهر کلوچه و چای

مرکز خرید ولیعصر

این مرکز خرید فروشگاه‌هایزیادی را در خودش جای داده که هم لباس و کیف و کفش می‌فروشند، هم عسل و خشکبار و کلوچه لاهیجان، هرچند برای خرید کلوچه اصل لاهیجان باید بروید سمت استخر لاهیجان. در اطراف میدان شهدا، مرکز خرید جزیره مجنون هم برای خرید و گشت و گذار یکی از بهترین‌هاست.

مرکز خرید نادری

نادری، نشان معروف شرکت تولید کلوچه لاهیجان است. در لاهیجان، یک مرکز خرید به این نام و نشان وجود دارد. مرکز خرید نادری، یک برج است که از دور هم با آرم نادری پیداست. این مرکز خرید در بلوار امام‌رضا واقع است و اگر قصد خرید اجناس با کیفیت برند را دارید به اینجا سر بزنید.

مراکز خرید لاهیجان ، خرید در شهر کلوچه و چای

مرکز خرید ابریشم

ابریشم، یکی دیگر از مراکز خرید لاهیجان است. این مرکز خرید به نسبت تازه است. بعضی از مغازه‌های آن هنوز پر نشدند. اما آن‌هایی که پر شدند، بورسی از اجناس متنوع، از لباس زنانه و مردانه گرفته تا عطر و اودکلن و کافی‌شاپ برای استراحت بین خریدتان، به شما عرضه می‌دارند. این مرکز خرید در خیابان شهدا، خیابان شهدای ۴، پشت بانک سرمایه واقع است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید