خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

تقریبا تمام گردشگران ترکیه، به هر شهری از این کشور که سفر کنند، خرید یکی از کارها و لذت‌هایی است که نمی‌توانند از آن بگذرند. کوش آداسی هم از این قاعده مستثنا نیست، به‌خصوص که مشهور است می‌توان در این شهر ارزان خرید کرد. بنابراین، یکی از سوال‌های تمام گردشگران، بهترین مراکز خرید کوش آداسی است و ما هم در این بخش از راهنمای سفر به کوش آداسی به این موضوع می‌پردازیم.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

 بازار حجیوات

بازاری از حجیوات در شهر کوش آداسی وجود دارد که یکی از مهم ترین و معروف ترین مراکز خرید این شهر محسوب می شود. در این مرکز خرید صنایع دستی مختلفی ارائه می شود و برای خرید سوغاتی مکان بسیار خوبی به شمار می آید. آنچه که در بازار حجیوات در کوش آداسی می توانید بخرید انواغ ظروف چینی و سفالی است که طرح های آبی و سبز رنگ در آن وجود دارد و همین باعث محبوبیت این بازار شده است. این بازار تقریبا به یک نمایشگاه از ظروف رنگارنگ است، پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید هم ندارید از این بازار دیدن کنید زیرا فضای دوستانه و خوبی دارد و می توانید با بومیان و هنرمندان ترک از نزدیک معاشرت کنید.

جالب است بدانید که بازار حجیوات یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر کوش آداسی است که از سال ۱۹۶۸ در این شهر برپا شده است و می توانید در آن انواع سوغات و صنایع دستی گوناگون و رنگارنگ را خریداری نمایید.مسئولان این بازار می گویند که هدف شان دیدن خوشحالی و شوق در چشمان بازدیدکننده ها بوده و هست. از این جا می توانید کاشی های رنگارنگ و تابلوهای نقاشی به عنوان سوغات برای بستگانتان خریداری نمایید. این محصولات در ابعاد و قیمت های گوناگونی به فروش می رسند و طیف وسیعی از انتخاب ها را در اختیار مشتری ها قرار می دهند.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

بازار بزرگ کوش آداسی

این بازار قدیمی که هنوز بافت سنتی دلنشین خود را به طور کامل حفظ کرده، بی‌تردید یکی از مهم‌ترین جاذبه های گردشگری کوش آداسی به حساب می‌آید. پس، حتی اگر قصد خرید هم ندارید، بازدید از بازار بزرگ سنتی کوش آداسی را برنامه‌ی سفرتان قرار دهید و یک روز کامل از گردش در کوچه‌پس‌کوچه‌های سنگ‌فرش آن لذت ببرید. بی‌شمار مغازه‌های بازار بزرگ پر است از انواع صنایع دستی، پارچه‌های رنگین، انواع سنگ‌های تزئینی، مجسمه‌ها، ظروف سفالی دست‌ساز، قالیچه و….حتی سبک خرید در این بازار هم سنتی است، پس موقع خرید چانه زدن را فراموش نکنید.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

 مرکز خرید نوادا اوتلت

مرکز خرید دیگری به نام نوادا اوتلت در این شهر وجود دارد که جز لوکس ترین مراکز خرید کوش آداسی به شمار می رود. در این فروشگاه نسبتا بزرگ شما می توانید هر آنچه که در زمینه پوشاک، پارچه، لوازم الکترونیکی، مبلمان و دکوراسیون را تهیه کنید. اغلب برندهایی که در نوادا پیدا می کنید قیمت های مقرون به صرفه ای دارند مانند برندهای ال سی وایکیکی، فیلا، آدیداس و…

در مرکز خرید نوادا رستورانی هم وجود دارد تا زمانی که شما خریدتان را انجام دادید بتوانید برای بازگرداندن انرژی از دست رفته خودتان را بازگردانی کنید. اگر در جستجوی خرید برندها با قیمت های مناسب در کوش آداسی هستید بی شک مرکز خرید نوادا می تواند گزینه ی خوبی برای شما باشد.

از جمله امکاناتی که در مرکز خرید نوادا اوتلت برای بازدیدکنندگان فراهم شده، سینما، اتاق سیگار، پارکینگ، زمین بازی کودکان و رستوران است.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

مرکزی برای خرید اجناس چرمی

ترکیه چند سالی است که در عرصه‌ی تولید پوشاک چرمی شهرت زیادی پیدا کرده است. در کوش آداسی هم یک مرکز خرید اختصاصی برای خرید چرمی‌جات وجود دارد و گردشگرانی که به محصولات چرمی علاقه دارند، می‌توانند بهترین انواع آن را در مرکز چرم کوش آداسی که در ترکیه هم بسیار مشهور است، پیدا کنند.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

مرکز خرید کوش آداسی اِی وی ام

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی AVM است که در راستای پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری این شهر ساخته شده است. این مرکز خرید تنها مکانی برای خرید در کوش آداسی به شمار نمی رود، بلکه سرگرمی های متنوعی هم در آن وجود دارد. از مهم ترین امکانات تفریحی این مرکز خرید می توان به سالن بازی کودکان و آمفی تئاترش اشاره کرد که فضای خوبی دارند.

برای کسانی اهل خرید از برندهای مطرح دنیا هستند باید بگوییم که در این مرکز خرید برندهای مطرح دنیا نظیر فیلا، ماوی، پیر کاردین و … دارای شعبه هایی هستند تا شما بتوانید کالای مورد نظرتان را از آن خریداری نمایید.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۱۲ اقدام به ساخت مرکز خرید AVM نمودند و دو سال بعد ساخت آن به پایان خودش رسید.  از جمله امکانات مرکز خرید ای وی ام عبارت از سینما، پارکینگ، هایپرمارکت، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، کافه، فودکورت و رستوران است.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

مراکز خرید اسکالا نووا و آکدوگان

در اسکالا نووا که در بندر کوش آداسی قرار دارد، می‌توانید محصولات چرمی با طراحی مد روز را قیمت‌های نسبتا مناسب خریداری کنید. از نکته‌های قابل توجه این مرکز خرید، وجود مرکز نگهداری از کودکان و نیز زمین بازی کودکان است.

تمام برندهای مشهور پوشاک، لوازم آرایش، لوازم منزل، کیف و کفش و …جهان در مرکز خرید آکدوگان شعبه دارند. البته با وجود اینکه آکدوگان مرکز خرید گران‌قیمت محسوب می‌شود ولی در برخی از فصول، برندهای مختلف اجناس خود را با تخفیف‌های قابل توجه عرضه می‌کنند.  این مرکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی عالی هم برای گردشگران تدارک دیده است؛ امکاناتی مانند زمین بازی کودکان، فودکورت وسیع با رستوران‌های متنوع، سینما و…اگر همراه با فرزندان‌تان به کوش آداسی سفر می‌کنید آکدوگان یکی از بهترین مراکز این شهر برای لذت بردن از خرید و وقت‌گذرانی یا خانواده است.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

 مرکز خرید کیپا

یکی از مراکز خرید کوش آداسی که مجموعه ای زنجیره ای هم است کیپا نام دارد و در شهرهای مختلف ترکیه هم دارای شعبه هایی می باشد. یکی از شعبه های این مرکز خرید در شهر کوش آداسی قرار دارد. توصیه می کنیم که در سفر به کوش آداسی بازدید از مرکز خرید کیپا را از دست ندهید، چرا که برندهای گوناگونی در این مجموعه وجود دارد که شما می توانید با خرید آن حسابی راضی باشید. از جمله نکات خوبی که این مرکز خرید داراست، ۲ سینمایی است که در آن قرار دارد و سبب شده تا علاقمندان به تماشای فیلم های سینمایی این مرکز خرید را در یاد داشته باشند. یکی از این دو سینما که در مرکز خرید کیپا قرار دارد ۷ بعدی است و هیجان را برای بازدیدکنندگان خود چندین برابر می کند. کافه های متنوعی هم در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید خوراکی هایی سبک و نوشیدنی هایی خوش طعم را در اختیار داشته باشید. مرکز خرید کیپا جایی لوکس برای خریدهای مقرون به صرفه است.

خرید در کوش آداسی ، بهترین مراکز خرید در کوش آداسی

از جمله امکاناتی که در مرکز خرید کیپا برای خریداران در نظر گرفته شده است عبارت از سینما چندبعدی، سینما، سالن زیبایی، پارکینگ، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، کارت هدیه خرید و کافه است.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید