بنر هدر

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

جزیره‌ی کیش که از مناطق محبوب گردشگری در ایران به شمار می‌رود، از گذشته یکی از مراکز اصلی تجارت در خلیج فارس بوده است. امروزه نیز بازارها و مراکز خریدِ بسیار لوکس، با معماری‌های زیبا و مدرن، که آماده‌ی ارائه‌ی خدمات مختلف به مشتریان و بازدیدکنندگان می‌باشند، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را به خود جذب می‌کنند. در ادامه باما همراه شوید تا شما را با 11 نمونه از بهترین بازارها و مراکز خرید کیش آشنا نماییم.

1. مرکز خرید دامون

از مراکز خرید در کیش، مرکز خرید دامون است که شامل ۹۸ غرفه ی تجاری بوده و ۱۰ غرفه خدماتی که می تواند انواع نیازهای شما را برطرف سازد و خریداران را با رضایت کافی رهسپار شهر خودشان می نماید. در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و غیره را تهیه کنید. در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ است ساخته شده است که می توانید اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید. وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ ‌های گوش ‌نواز آن فضای دلپذیری را ایجاد می‌کند.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – خیابان وصال – مرکز خرید دامون

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

2. بازار مرجان

یکی از مراکز خرید کیش بازار مرجان است که در منطقه ساحلی واقع شده است و دارای واحدهای مسکونی است. معماری این بازار بسیار شیک و مدرن است و در بین مسافرانی که به کیش می روند جزء محبوب ترین مراکز خرید به شمار می رود. یک آکواریوم در بازار مرجان وجود دارد که دارای ۸۰۰ گونه آبزی بوده و همینطور ۳۹ آب نما، ۴۲۰ پروژکتور که سالن بازار را رنگارنگ کرده است. تمام وسایل مورد نیاز خود را می‌توانید از این بازار تهیه کنید.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – شرق جزیره روبروی پارک مرجان

3. بازار بزرگ پردیس ۱ کیش

این بازار در شرق جزیره‌ی کیش در دو طبقه و به سبک اروپایی ساخته شده است. ساخت این مجموعه، تحت نظر و مشاوره‌ی معروف‌ترین معماران فرانسوی بوده است.  بازار پردیس ۱ کیش یکی از قدیمی‌ترین، بزرگترین و بهترین مراکز خرید کیش است که در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. در حال حاضر ۲۲۸ غرفه‌ی فعال دارد و به عرضه‌ی کالاها و محصولات مختلف نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، جواهرات و… می‌پردازد. همچنین دارای رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه‌ی سنتی است که می‌توانید در کنار خرید، از این فضاها استفاده کرده و لذت ببرید. قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس و خدمات این فروشگاه باعث شده است که اکثر توریست‌ها از این بازار دیدن نمایند.

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

4. بازار پردیس ۲ کیش

بازار پردیس ۲ کیش در نوار ساحلیِ ضلع شرقی جزیره‌ی کیش، در چهار طبقه و با معماری مدرن ساخته شده است. این بازار در سال ۱۳۷۸ تأسیس گردید و شامل ۲۳۰ واحد تجاری و ۱۰ واحد اداری است. برند های معتبر در زمینه‌ی پوشاک، کفش، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم کودک و… در این بازار وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها خرید کنید. در این بازار یک چایخانه‌ی سنتی، سه کافی‌شاپ و یک رستوران با انواع غذاهای گرم و سرد وجود دارد که امکان صرف غذا در کنار خرید را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین وجود فضای سبز و نخل‌های زیبا در بازار، محیطی دلپذیر و جذاب را در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این بازار می‌توان به نزدیکی آن به سایر مراکز خرید نظیر بازار مرکز تجاری کیش، بازار مروارید و … اشاره کرد.

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

5. مرکز خرید سارینا ۱

سارینا از دیگر مراکز خرید کیش است که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم نیز بسیار نزدیک است. مساحت این فروشگاه حدود ۵۳۰۰ مترمربع بوده و در ده طبقه تجاری و اداری خلاصه شده است، بعلاوه مرکز خرید سارینا ۱ دارای پارکینگ بوده و می توانید اتومبیلتان را پارک کنید و به راحتی به خرید در این مرکز خرید بپردازید.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – اراضی شرقی جزیره زیبای کیش- بلوار خیام – روبروی هتل ارم

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

6. بازار مرکز تجاری کیش 

بازار مرکز تجاری کیش، یکی از بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. این مجموعه در شرق جزیره واقع شده، و در چهار طبقه ساخته شده است. شامل ۴۷۹ واحد تجاری فعال در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، عینک، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، آژانس‌های مسافرتی و املاک و… و چندین کافی‌شاپ، فست فود و یک رستوران گردان است.

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

7- بازار مروارید

دیگر مرکز خریدی که در این شهر وجود دارد بازار مروارید است و دارای ۱۲ درب ورودی و ۸ بازارچه هستند. نام بازارچه هایی که در این بازار وجود دارد نیز به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون هستند. معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی‌شاپ و یک کافی‌نت هم نیز وجود دارد.

آدرس: ایران – هرمزگان – کیش – بلوار مروارید

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

8. بازار ونوس کیش

بازار ونوس در سال ۱۳۷۵ افتتاح گردید. در دو طبقه ساخته شده و در حال حاضر دارای ۳۴۰ واحد تجاری فعال است. اکثر فروشگاه‌های آن در طبقه‌ی همکف قرار دارند که بخش عمده‌ی اجناس آن‌ها را پوشاک زنانه و مردانه تشکیل می‌دهد و سایر محصولات و لوازم خانگی به صورت محدود عرضه می‌گردد. طبقه‌ی بالا نیز شامل دفاتر اداری، خدماتی، رستوران و … است. نزدیکی به ساحل و اسکله‌ی تفریحی جزیره، بولینگ مریم و نزدیکی به هتل‌ها از جمله محاسن این مرکز خرید است که می‌تواند بازار ونوس را در لیست بازارهای انتخابی شما برای خرید کردن قرار دهد.

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

9. بازار مریم

غرفه‌های بازار مریم در فضایی باز قرار دارند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و دلنشین است. می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه کنید.

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

10. مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ هم یکی از مراکز خرید خوب کیش است که مسافران زیادی آن را برای خرید انتخاب می کنند. این مرکز خرید در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب ‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست ‌فود و کافی‌نت وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

مراکز خرید کیش ، از کدام مراکز کیش خرید کنیم؟

11. مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون به دلیل معماری خاصی که دارد از بقیه مراکز خرید کیش متمایز شده است. این پاساژ در ۲ طبقه ساخته شده و شامل ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری می باشد. در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر، و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید