معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

پیش از سفربه جزیره‌ی زیبای قشم بایستی برای محل اقامت برنامه ریزی کرد تا در طول سفر خیالی آسوده داشته باشیم. پس برای اینکه با بهترین هتل های قشم آشنا شوید همراه ما به جزیره ی قشم سفر کنید. در این مطلب می‌خواهیم بهترین مکان های اقامتی قشم را بشناسیم و کیفیت هر کدام را بررسی کنیم.

1- هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم، از هتل های مدرن و مجلل جزیره زیبای قشم است. هتل 4 ستاره آتامان قشم یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های جزیره قشم محسوب می‌شود که آماده میزبانی از مسافران و گردشگران قشم است. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری شهر قشم و ساحل خلیج فارس قرار دارد که آماده خدمات رسانی به گردشگرانی است که در تور قشم این هتل 4 ستاره را برای اقامت انتخاب کرده‌اند. شاید برای شما هم نزدیکی به ساحل، از جمله ویژگی‌های مهم یک هتل در شهرهای ساحلی و جزایر باشد، پس می‌توانید با خیال راحت نسبت به رزرو هتل آتامان قشم اقدام کنید، چرا که این هتل به ساحل بسیار نزدیک است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به آنجا برسانید.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

2- هتل ارم

این هتل نیز یکی دیگر از مکان‌های اقامتی بسیار لوکس قشم محسوب می‌شود. هتل ارم ساختمانی ۵ طبقه دارد و در شمال جزیره‌ی قشم واقع شده است. در این هتل ۳۰۰ نفر می‌توانند اقامت کنند و به دلیل دید خوبی که هتل به دریا دارد شما می‌توانید از همه اتاق‌ها موج‌های پرانرژی را تماشا کنید. این هتل که در بین هتل های قشم طرفداران بسیاری دارد به شما دسترسی مناسبی به همه‌ی بازارهای قشم می‌دهد. این هتل از امکاناتی مانند اینترنت نامحدود رایگان ، رستوران، کافه ، استخر، سونا و … بهره‌مند است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

3- هتل آرتا

اگر به دنبال هتل های خوب قشم هستید، هتل آرتا قشم یک پیشنهاد ویژه است. هتلی نوساز که در سال 1396 مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از هتل های 4 ستاره جزیره قشم به شمار می‌رود. تلفیق معماری کلاسیک و معماری سنتی عربی در طراحی نما و لابی مجلل هتل، آن را تبدیل به یکی از هتل‌های خاص جزیره قشم کرده است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

4- هتل سینگو

این هتل یک طبقه که چیزی حدود ۹۰ متر از دریا فاصله دارد و تصویری سراسر آبی در مقابل چشم‌های شما قرار می‌گیرد. هتل سینگو از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد و ۶۵ واحد اقامتی در این ساختمان فعال است. از امکانات رفاهی هتل سینگو می‌توان خدمات بیدار باش،سیستم اعلام حریق، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، اتاق بازی کودکان و پارکینگ اشاره کرد. در رستوران این هتل فقط غذاهای ایرانی سرو می‌شود.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

5- هتل آپارتمان پلاس قشم

هتل آپارتمان پلاس قشم هتلی سه ستاره است که در خیابان امام خمینی این جزیره واقع شده‌است. همین موقعیت مناسب آن باعث شده‌است که مهمانان این هتل به بازار سنتی قشم دسترسی داشته‌باشند و تبدیل به هتلی محبوب برای علاقمندان خرید شود. البته فاصله هتل آپارتمان پلاس تا ساحل و دریای خلیج فارس نیز بسیار کم است و به این ترتیب می‌توانید علاوه بر خرید به راحتی در ساحل دریا تفریح کنید. این هتل آپارتمان در سال 1390 افتتاح شده و تقریبا 50نفر ظرفیت دارد.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

6- هتل مارینا ۱و ۲

هتل مارینا در میان هتل های قشم از شهرت خوبی برخوردار است و هر دو شعبه‌ی آن کیفیت بالایی دارند. هتل مارینا۱ مخصوص کسانی است که بازار گردی را خیلی دوست دارند. از این هتل به‌راحتی می‌توانید به بازار سنتی قشم دسترسی داشته باشید. شعبه‌ی دوم این هتل نیز رو به روی در جنوبی بازار ستاره‌‌ی قشم قرار دارد و دسترسی به بازارهای دیگر، مناطق گردشگری و توریستی قشم از هتل مارینا ۲ آسان است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

7- هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم، یکی از هتل‌های چهارستاره و مجلل جزیره است که در سال 1389 افتتاح شده است. هتل خلیج فارس که همواره بالا بردن کیفیت را در اولویت خود داشت؛ داری یک ساختمان اصلی و چهار بلوک مجزا است و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان اصلی هتل شامل لابی، رستوران و… است و بلوک‌ها به اتاق‌ها و سوئیت‌ها اختصاص داده شده اند. هتل چهار ستاره خلیج فارس قشم خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می کند. این هتل دارای اتاق‌های دوتخته و سوئیت‌های یک، دو و سه خوابه است. قرار گرفتن این هتل در حاشیه خلیج فارس منجر شده است که از چشم انداز آبهای آبی خلیج فارس بهره‌مند باشید. برای صرف غذا می‌توانید از رستوران هتل استفاده کنید و کافی‌شاپ هتل محلی دنج برای استراحت و صرف یک نوشیدنی دلچسپ  است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

8- هتل پرشیا

اگر دسترسی سریع به مراکز خرید برای شما بسیار مهم است هتل پرشیا در میان هتل های قشم انتخاب بهتری است. این هتل علاوه بر امکانات رفاهی مناسب و محیط لوکس به مراکز خرید نزدیک است و ساحل نیز در همسایگی خلیج فارس است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

9- هتل ساحل طلایی

برای رسیدن به این هتل باید حدود ۱۵ کیلومتر از قشم دور شوید. هتل ساحل طلایی که بین هتل های قشم سابقه‌ی طولانی‌تری دارد پیش از این به پلاژ سیمین معروف بوده و دارای ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفریحات آبی، قایق پدالی و تفریحی، جت اسکی، اسکی روی آب، کافی شاپ و رستوران ساحلی، اسکله تفریحی برای ماهیگیری است.

معرفی 10 مورد از بهترین هتل های قشم

10- هتل آرام قشم

هتل آرام قشم، هتلی 3 ستاره است که با 22 واحد اقامتی خود به شکل اتاق های یک و دو تخته و سوئیت های چهار و شش نفره به میهمانان جزیره خدمت رسانی می کند و امکانات و خدمات قابل قبولی همچون صبحانه رایگان، اینترنت پرسرعت، رستوران و کافی شاپ دارد. جزیره قشم دیدنی هایی دارد که ماجراجویان را از سراسر دنیا به خلیج همیشه فارس می کشاند. ماجراجویانی که شوق سفر دارند و حتی با نبودن خدمات لوکس، بهترین خاطرات را از جنگل دریایی حرا، دره ستارگان، منطقه سلخ، روستای تاریخی لافت، بازار قدیمی، دیدن دلفین ها و جاذبه های دیگر قشم می سازند. هتل آرام از اقامتگاه های خوب قشم محسوب می شود و خدمات قابل قبولی را ارئه می کند. به بازار نزدیک است و شما را از بلوار فلسطین به ساحل می رساند. با اقامت در هتل آرام، سفر به قشم در یاد شما خواهد ماند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید