بنر هدر

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

نویسنده:

سمیرا هادی

در تاریخ:

اگر شیفته‌ی سفرهای ماجراجویانه هستید و از گشت‌وگذار در کوی و برزن‌های تاریخی لذت می‌برید، از سفر به کرمان هم لذت خواهید برد. شناخت هتل های کرمان قبل از سفر به این شهر، یکی از اقدامات مهمی است که باید بسیار به آن اهمیت بدهید تا آرامش اقامت‌تان در طول سفر مهیا شود. برای شناخت هتل های کرمان و اطلاع از امکانات آن‌ها، در این مطلب باما همراه شوید.

هتل آپارتمان آسام

اگر میهمان شهر کرمان هستید و به دنبال هتلی تمیز در مرکز شهر می‌گردید، هتل آپارتمان سه ستاره آسام کرمان می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این هتل در خیابان شهید بهشتی کرمان قرار دارد و با اقامت در آن به راحتی به مراکز اداری شهر و جاهای دیدنی کرمان دسترسی خواهید داشت. هتل آپارتمان آسام هتلی نوساز محسوب می‌شود که در سال 1396 در 4 طبقه و 16 واحد اقامتی به بهره برداری رسید. واحدهای اقامتی این هتل در قالب سوئیت و با ظرفیت‌های یک الی سه نفر ارائه می‌شود. هتل به طور کلی 32 نفر ظرفیت دارد و هر سوئیت امکانات مناسب و چیدمانی شیک و تمیز دارد که اقامت را برایتان راحت و دلپذیر می‌کند.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل پارس

یکی از زیباترین و خوش‌رنگ و لعاب‌ترین انتخاب‌هایی که در بین هتل های کرمان می‌توانید داشته باشید، هتل پنج ستاره پارس است. هتل بین المللی پارس کرمان برای یک اقامت لوکس و شیک گزینه‌ی مناسبی است و با اتاق‌های مجلل، امکانات راضی کننده و پرسنل حرفه‌ای خود، آرامش را برای مسافران مهیا کرده است.از جذابیت‌های دلنشین این هتل، رستوران روباز آن است که وقت‌گذرانی و نوش جان کردن یک غذای با کیفیت در آن، حسابی می‌چسبد. همچنین این هتل با وجود سالن‌های به روز همایش و کنفرانس، امکان اجرای مراسم و سمینارهای گوناگون را دارد.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل جهانگردی کرمان

هتل جهانگردی کرمان از مجموعه های هتل های جهانگردی، در قسمت غربی کرمان واقع شده است. این هتل چهارستاره در زمره بهترین هتل های کرمان قرار گرفته است و دارای 61 واحد اقامتی است که در 3 طبقه چیده شده اند. این واحدها عمدتا اتاقهای دوتخته و سوئیت‌های سه نفره و رویال سه نفره است. دکوراسیون و چیدمان اتاق ها نیز ساده و مرتب است و احساس راحتی را به مهمانان خواهد داد. رستوران هتل غذاها و خدمات پذیرایی مطلوبی را به مهمانان ارائه می‌کند. کافی‌شاپ هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را به مهمانان خود ارائه میکند. سالن تشریفات هتل جهانگردی کرمان برای برگزاری مراسم های مختلف مناسب است. هتل از لحاظ دسترسی، در موقعیت جغرافیایی مناسبی واقع شده است. بازار، حمام، کاروانسرا، آب انبار حاج آقا علی، مسجد جامع و آرامگاه مشتاقیه اماکن تاریخی و گردشگری هستند که می توانید به بازدید آنها بروید.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل گواشیر کرمان

یکی از مزیت‌های هتل گواشیر کرمان، فاصله‌ی کم آن با فرودگاه است. این موضوع باعث شده است، هتل گواشیر مورد توجه مسافران بسیاری قرار بگیرد تا برای تسریع در اقامت و استراحت، آن را برای گذران روزهای  سفر خود انتخاب کنند. این هتل با امکانات مورد قبول و کیفیتی درخور یک هتل سه ستاره، طراحی زیبا و دلنشین و همچنین قیمت به‌صرفه در ارائه خدمات، توانسته به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین هتل های کرمان تبدیل شود و انتخاب بسیاری از مهمانان شهر کرمان باشد.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل اخوان کرمان

هتل اخوان، هتلی 2 ستاره در کرمان با 40 باب واحد اقامتی در ظرفیت های مختلف است. معماری زیبای هتل با تزئیناتی به سبک هخامنشی بر زیبایی هتل افزوده است. فضای هتل گرم و صمیمی است و حس خوبی را منتقل می کند. برای صرف غذا می توانید به رستوران هتل بروید. این هتل امکانات کافی و مناسبی همچون پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، صبحانه رایگان و تاکسی سرویس برای میهمانان خود تدارک دیده است. از هتل به اماکن تاریخی و همچنین فرودگاه و ترمینال مسافربری به راحتی دسترسی پیدا خواهید کرد.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل سنتی ایوان

یکی از تاریخی‌ترین هتل های ماهان کرمان را باید هتل سنتی ایوان دانست که نزدیک به دو قرن عمر دارد و به سبک خانه‌های مجلل قدیمی، زیبایی و جاذبه‌ای دلنشین دارد. این هتل منظره‌ای دلچسب به آرامگاه شاه نعمت الله ولی، یکی از شاعران و صوفیان بزرگ ایران دارد و همین امر سبب انتشار حسی مملو از آرامش در فضای هتل شده است. وجود باغ‌هایی سرسبز و باصفا در محوطه‌ی این سرای قدیمی، جذابیت اقامت را دو چندان کرده و بیش از پیش این هتل سنتی را در بین مسافران محبوب کرده است. کیفیت مناسب امکانات این هتل سه ستاره و نزدیکی آن با برخی از مکان‌های گردشگری همچون باغ شاهزاده کرمان و ارگ راین، از دیگر ویژگی‌هایی است که ایوان را به یکی از گزینه‌های پرطرفدار در بین هتل های کرمان تبدیل کرده است.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

هتل هزار کرمان

یکی از بارزترین و مهم‌ترین مزایای هتل هزار کرمان، نزدیکی آن به جاهای دیدنی و پر طرفدار است که در زمان کوتاهی می‌شود سراغ آن‌ها رفت و یک گردش حسابی را تجربه کرد. مسجد جامع کرمان و باغ شاهزاده ماهان، از نمونه‌ی جاذبه‌هایی است که هتل هزار دسترسی خوبی به آن‌ها دارد.

معرفی هتل های کرمان ، اقامت در شهر تاریخی ایران

همچنین این هتل ۵ طبقه، در فاصله‌ی کمی از مراکز خرید کرمان همچون مجتمع ستاره و بازار اختیاری واقع شده تا تجربه‌ی خرید را برای مسافران لذت‌بخش و آسان کند.

محصولات سفر

دیدگاه خود را بنویسید